Medicijnen

Ja Henkie, ik weet dat je het ook zelf kunt maken. Maar..... het geeft vetvlekken in de kleding. Trouwens, ik zal de enige niet zijn die niet tegen synthetische stoffen kan. Ook kleding geeft problemen en bv sierraden. Goud gaat goed, zilver wordt zwart, de rest geeft ontstekingen.
Maar er zijn ergere dingen. (spreekwoord).
.
 
Een gezond iemand heeft geen deodorant nodig.
Als je jezelf ruikt zijn dat je feromonen.

Stinkt iemand echt dan zit er wat fout in het lijf.
Magnesiumtekorten en kaliumtekorten veroorzaken eveneens een nare geur.

Deodoranten voegen alleen maar weer belastende stoffen aan je lijf toe.
 
Je hebt helemaal gelijk Peejee. Ik gebruik het zelden. Ik had een afspraak bij een ortho-arts en ga dan gedouched enz. op weg.
 
Dat beruchte grafeenoxide waar veel om te doen was ivm covid vaccins waar dat mogelijk in zou zitten is niet zo een gekke gedachte trouwens. Hier kondigen ze het min of meer aan(en dat doen ze al natuurlijk) dat het in medicijnen en antibiotica wordt gebruikt. Nou verbaasd me niks dat het dan ook in vaccins zit.

 
Ja Henkie, ik weet dat je het ook zelf kunt maken. Maar..... het geeft vetvlekken in de kleding. Trouwens, ik zal de enige niet zijn die niet tegen synthetische stoffen kan. Ook kleding geeft problemen en bv sierraden. Goud gaat goed, zilver wordt zwart, de rest geeft ontstekingen.
Maar er zijn ergere dingen. (spreekwoord).
.
Als je toch iets wilt gebruiken, kokosolie werkt verzorgend. Beetje (spelt) bloem erbij zorgt dat het droog blijft. Kun je ook in je haar doen als je geen tijd hebt om te wassen iplv die chemische haar poeders tegen vet haar als droog shampoo
 
Maar daarmee heb je toch niet aangetoond dat het ook in de vaccins zit?

Mike
Klopt, dat zeg ik ook niet maar dat ze het al in medicijnen doen, zouden ze het dus evt ook in vaccins kunnen doen..
Ik weet niet of er iemand is die dit heeft aangetoond. Rivm zal daar vast niet over berichten.
 
Klopt, dat zeg ik ook niet maar dat ze het al in medicijnen doen, zouden ze het dus evt ook in vaccins kunnen doen..
Ik weet niet of er iemand is die dit heeft aangetoond. Rivm zal daar vast niet over berichten.
Grafeen is een biosensor. Maar absoluut niemand heeft aangetoond dat het in het vaccin zit. En bovendien is het bio afbreekbaar ook nog.

Hoeveel kinderen bijten er op hun potlood ?
 
Er zijn in diverse berichten op het net nogal wat dwaalsporen. Grafeen, grafeen oxide en grafeen hydroxide.

Er was iemand [Dr. Andreas Noack] die zichzelf een deskundige noemde, maar hij zou aan het hemelen geslagen zijn.
Dit lijkt wel vaker te gebeuren met deskundigen.

Voor diegenen die zichzelf willen informeren en e.e.a. zelf willen beoordelen hieronder wat linkjes naar scripts en mogelijk dat de originele film nog ergens te vinden is. Bitchute laat de film niet zien daar deze niet getoond mag worden in deze regio daar de film 'holocaust denial' zou bevatten.




 
Laatst bewerkt door een moderator:
De link hierboven is wellicht minder geloofwaardig omdat Poynter is gelinkt aan 'factchecker' Politifact. Onderstaand artikel.is meer genuanceerd en becestigt dat de doodsoorzaak een hartaanval was en dat zijn zwangere vrouw of vriendin denkt dat hij is aangevallen met een Direct Energy Weapon. Hoewel theoretisch alles mogelijk is wordt dit allemaal wel heel erg speculatief.


Mike
 
Niets is wat het lijkt op het moment.
De originele [maar nog moeilijk vindbare] film van Dr. A. Noack [en dus ook het uitgeschreven script] is echter wel bijzonder interessant.

Er lijken iets teveel deskundigen op zowel dit forum en onder andere aluhoedjes te zijn die nogal eens wat strooien met termen. Echter moet men de stoffen wel benoemen naar wat ze zijn. Net als met stikstof en CO2 kan je al snel op een dwaalspoor komen en sla je de plank mis.

Dus als iemand wil weten en praten over welke stof waarin zit, is het zaak om goed in de materie te duiken en te bekijken over welke stof het precies gaat en vanaf daar verder. Pas dan kan men een gedegen uitspraak doen.
Echter blijft er dan ook nog steeds het probleem dat we niet weten wat waar is, wie echt is, etc. Het hele internet is een grote toverdoos. Je weet wel Mike, iets met [zwarte] magie.

De bottomline voor mij is dat we niet weten wat in de prik zat/zit en dat het ook niet terzake doet, tenzij men een idee heeft over en de skills heeft tot produceren van een reddend middel.

Laten we echter geen appels met peren hier vergelijken. Zoals gezegd, er zijn diverse stoffen die qua benaming op elkaar lijken, maar niet hetzelfde zijn.
 
gewoon zelf maken, ff zoeken wat allemaal gezond is voor je huid. dat kieper je bij elkaar en een paar druppels geur olie. de basis is kokosolie/vet
Gewoon natriumbicarbonaat in je handpalm een klein beetje nat maken en dat onder je oksel aanbrengen. Gemakkelijker kan het niet. Nadeel is natuurlijk dat er geen lekker geurtje aan zit.

Dorothé
 
Niets is wat het lijkt op het moment.
De originele [maar nog moeilijk vindbare] film van Dr. A. Noack [en dus ook het uitgeschreven script] is echter wel bijzonder interessant.

Er lijken iets teveel deskundigen op zowel dit forum en onder andere aluhoedjes te zijn die nogal eens wat strooien met termen. Echter moet men de stoffen wel benoemen naar wat ze zijn. Net als met stikstof en CO2 kan je al snel op een dwaalspoor komen en sla je de plank mis.

Dus als iemand wil weten en praten over welke stof waarin zit, is het zaak om goed in de materie te duiken en te bekijken over welke stof het precies gaat en vanaf daar verder. Pas dan kan men een gedegen uitspraak doen.
Echter blijft er dan ook nog steeds het probleem dat we niet weten wat waar is, wie echt is, etc. Het hele internet is een grote toverdoos. Je weet wel Mike, iets met [zwarte] magie.

De bottomline voor mij is dat we niet weten wat in de prik zat/zit en dat het ook niet terzake doet, tenzij men een idee heeft over en de skills heeft tot produceren van een reddend middel.

Laten we echter geen appels met peren hier vergelijken. Zoals gezegd, er zijn diverse stoffen die qua benaming op elkaar lijken, maar niet hetzelfde zijn.

Reeds eerder gepost :

Andreas Noack, een zogezegd wetenschapper die beweert dat er grafeenhydroxide messen in het bloed zijn, hiermee weer een nieuwe hypothese toevoegt aan de grafeentheorieën, zonder enige wetenschappelijke consistentie.
Die Arche (Andreas) Noack heeft wel veel pech gehad. Hij werd al eens gearresteerd tijdens het opnemen van een liveshow bij hem thuis, een spektalel dat midden in die liveshow plaatsvond. Volgens mij is destijds die video hier ook al eens geplaatst geweest of op Koronakreuners Telegram.
Op 23 november verandert ie zijn telegramaccount (bestaande sinds mei zonder publicaties). zet er al zijn videos op, en drie dagen later wordt ie vermoord. Voor dat grafeen ? Maw hij haalt die spaanse studie aan, die ontelbare keren weerlegt is en hier in Spanje staan reclameborden langs de autostrade met de waarschuwing voor grafeen van de pipos van de Quinta Columna en Dr. Campra ,waarbij die zogezegde studie over grafeen al meermaals weerlegt is door Biologos por la verdad en anderen. En deze worden niet vermoord ? Zij dit dit zijn begonnen aangaande het grafeenverhaal,daar gebeurt niks mee ?
Afleiding, allen geconcentreerd op grafeen en intussen hupsake het covidpaspoort, lockdown, whatever.
Hier Noack zijn Telegram : https://t.me/archenoack .

Vermoord is een verklaring die niet bewezen is omdat het erop lijkt dat hij gewoon is overleden aan een luchtwegaandoening en de toevalligheden zijn misbruikt. Als er wordt gezegd dat de politie zijn huis binnenviel, was dat omdat ze op zoek waren naar een dealer uit zijn gebouw en ze hadden zich vergist. Overigens wordt in sommige bronnen gezegd dat hij een arts is, in andere een chemicus en in andere een dierenarts.

https://aspetos.com/de/parten/bayern/fuerth

Op de pagina van de politie Fürth is er geen nieuws van een criminele daad waarbij een bewoner van de stad is omgekomen of van een gevecht waarvan ze op de hoogte zijn. https://aktuell.meinestadt.de/fuerth-bayern/polizeimeldungen?page=2

Feit dat zij bevestigen in het nieuwsblad Rapport24, na navraag in het gemeentehuis en op de begraafplaats en aan de politie. Rapport 24 wordt aanzien als antivacuna nieuwsmedia. Hun tekst :
Geen verslag van een gevonden overlijden: De bevoegde afdeling van de stad Langenzenn, de burgerlijke stand of de administratie van de begraafplaats, liet ons op 29 november weten dat er geen overlijden van Dr. Andreas Noack bekend was. We hebben contact opgenomen met de politieautoriteiten, die ons met betrekking tot gegevensbescherming hebben geïnformeerd dat er in de betreffende periode geen enkele man aan externe oorzaken in de hele regio was overleden. Daarom is er geen bewijs voor de dood van de heer Noack. Een samenzwering zou heel groot moeten zijn om iemand in een kleine gemeenschap te laten sterven en niemand weet het. https://report24.news/fragen-und-unstimmigkeiten-hinsichtlich-des-behaupteten-todes-von-dr-noack/
 
Andreas Noack
Andre as Noack
Andre as Noach
Andre als paard van Troje

Just a thought.

Alles is voortdurend afleiding daar dit de functie van de magische toverdoos is. Volg de kruimels en wordt afgeleid van de Schepper en je leven. De psychologisch oorlogsvoering is lekker gaande.

Dank @JVG voor de herhaling van het bericht over Andreas.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
IMG_20230505_205813_092.jpg
The Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders (DSM) is the handbook used by health care professionals in the United States and much of the world as the authoritative guide to the diagnosis of mental disorders. DSM contains descriptions, symptoms and other criteria for diagnosing mental disorders.


Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.491
Leden
8.634
Nieuwste lid
Marleen Vanderauwera
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan