Maag-darmklachten/ allergieën/voedselintoleranties, candida, hormonale klachten

https://www.biok.center

Ik krijg van dit ortho-centrum regelmatig info omdat ik me heb aangemeld om hun nieuwsbrief te ontvangen.
Vandaag een verhaal over de schildklier. Lijkt me handig om hen eens een mail te sturen met een vraag over mestcellen.
 
Hoi Jhanne, ja ik wil graag met je mailen!

Extra enzymen heb ik al geprobeerd en glutaminepoeder ook jaren gebruikt zonder resultaat. Het is lastig soms om de juiste combinaties te maken wat wel werkt.

Die warmte verschillen zijn inderdaad ook een ramp, zondag te laat en te warm gedoucht en de halve nacht wakker gelegen met enorme hitte aanvallen en stressgevoelens pfft.

Romagi, wat vervelend zeg..ik herken dat wel om op de meest subtiele signalen van het lichaam te moeten letten. Dat valt niet altijd mee. Ben je nog bij die natuurgeneeskundig arts geweest vandaag?
 
En heb je glutamine in combi met Betaine hcl ook geprobeerd? En enzymen zoals Romagi ook steeds aan geeft? Kan best verschil maken.

eerlijk gezegd, als ik al die klachten zo lees herken ik er veel van mezelf voordat ik herstelde. Ook niet slapen problemen met lever en ontlasting. Intolerantie voor warmte en last van spieren. Wie weet is het wel hetzelfde geweest. Hier echter geen reguliere medicatie gebruikt.
 
Binc, ik ga dood als ik betaine hcl neem. Shock reactie lichaam, alles wordt zuur en verkrampt van binnen.😬 Dat was in de periode dat ik inderdaad ook glutamine nam en enzymen.
 
L-lady


Binc, ik ga dood als ik betaine hcl neem. Shock reactie lichaam, alles wordt zuur en verkrampt van binnen.😬 Dat was in de periode dat ik inderdaad ook glutamine nam en enzymen.


Aangezien ik zo overtuigd ben van enzymen zie ik hierboven dat je kennelijk meerdere dingen tegelijk innam. Als je alleen enzymen zou nemen voor het eten is de reactie waarschijnlijk anders.
Heb je nog enzymen? dan zou je het uit kunnen proberen.
Ik zit zelf ook met het probleem of het goed is om bepaalde dingen samen door de yoghurt te doen.
Maar ik krijg niet zulke heftige klachten als jij. Soms subtiel iets. Sterker nog, behalve van de enzymen destijds voel ik niet of ik er goed aan doe iets te nemen. Ik doe maar wat. omdat ik het gelezen heb bv.
Als ik een nieuw produkt heb er er staat bv 6x een tablet begin ik zowiezo maar met 1.
Trouwens, verbetering is langzamerhand gekomen, gewoon stug doorgegaan met dingen die gezond zijn voor de vertering en dan opeens is er een aha-moment dat ik plotseling ontdek dat er verbetering is.
 
i=lady

Ik heb een mail gestuurd naar Powerdetox en kreeg dit als antwoord.
-----------------------------------------------------------------

Ik begrijp het probleem en de symptomen die u daarbij aanduidt.

U heeft het product al eens gebruikt en daarmee waarschijnlijk goede ervaring gehad. Darmmanagement veroorzaakt geen diarree, maar bindt de ontlasting in een regelmatige vorm. De hoeveelheid Cascara Sagrada is slechts 2% van het totaal. Dus zeer weinig en veroorzaakt dus ook geen diarree.



Ik zal u 2 proefzakjes darmmanagement vandaag opsturen (waarschijnlijk morgen in huis), zodat u het product een aantal dagen achter elkaar kunt proberen.

Indien u 5 gr. per dag neemt (in de ochtend als shake), dan kunt u er 10 dagen mee doen.



Voor recepten om het product op een makkelijke wijze in te nemen kunt u kijken op onze internet pagina: https://www.powerdetox.nl/shop/darmmanagement-400/



Wilt u na de proefperiode bestellen, stuur dan een email aan
 
Jhanne, hoe kom ik aan je e-mailadres? Zit te zoeken naar inbox berichten om te sturen oid..
Mike vragen, hij heeft mijn emailadres, ik zet het liever niet zo in een forum, dat is vragen om spam
 
Binc, ik ga dood als ik betaine hcl neem. Shock reactie lichaam, alles wordt zuur en verkrampt van binnen.😬 Dat was in de periode dat ik inderdaad ook glutamine nam en enzymen.

Serieus? Bedoel je niet op sterven na dood? 😉

Bij wat voor een maaltijd nam je de betaine HCL?
 
Romagi, laat je nog weten hoe je de proefpakket van deze zakjes hebt ervaren en wat voor effect het heeft gegeven?
 
Doe ik uiteraard.
Er zitten in ieder geval kruiden in en als L.lady bv daar een vraag stelt over mestcellen met een proefverpakking dan merk je vaak snel genoeg of het verdragen wordt.
 
Proefverpakking heb ik vandaag al gekregen maar ik ga er pas maandagmiddag mee beginnen.
Maandagochtend ben ik onderweg en n.a.v. mijn 10 jarige ervaring toch maar liever thuis blijven als ik iets nieuws probeer.
 
Uiteraard bedoelde ik op sterven na dood, maaltijd kon ik uberhaupt wel vergeten daarna. Had dit van tevoren ingenomen, voor de maaltijd zoals op de verpakking stond.

Kruiden laat ik ook even aan me voorbij gaan voorlopig. Ik weet uit ervaring dat er weinig mensen zijn die echt verstand hebben van het mestcelgebeuren. En ze zullen toch altijd hun product aan willen bieden. Mijn ontlasting is ook gewoon goed en normaal mits de mestcellen niet getriggerd worden. Ik hoop uiteraard wel dat jij er baat bij zal hebben Romagi. En ben benieuwd hoe het vandaag gegaan is.

Jhanne, dat snap ik..dat had ik zelf ook al. Ik heb een topic geopend, hoop dat Mike het ziet. Want ik zie nergens hoe ik priveberichten kan sturen.
 
  • Tdt2baxmso9zebd1yzxqlfxdowpjwhupo.jpg
    Betaine HCL is bedoeld als ondersteuning om eiwitten te verteren. Wanneer er niks te verteren valt is ook geen maagzuur nodig. Wie weet gaat het wel goed als je het tijdens de maaltijd neemt. En dan uiteraard als je eiwitten hebt gegeten omdat het daarvoor is bedoeld. Vreemd dat dit op de verpakking stond. Welke had je? Hier is het advies om het tijdens de maaltijd te nemen. Dat zou je klachten kunnen verklaren van de betaine HCL. Ik heb het zelf ook een keer gehad dat ik betaine HCL nam. Perongeluk terwijl ik niks gegeten had. Dat is idd niet heel fijn nee.
 
L-lady, als jouw ontlasting normaal is is dat een goed ding.
Je schrijft dat je het lastig vind om bepaalde voedingsmiddelen niet te nemen. Mij persoonlijk kan het niets schelen. Ik eet bv al heel lang geen ijs terwijl ik dat vroeger natuurlijk wel at. Het is allemaal te zoet en van koemelk.
Straks vertel ik over de afspraak.
 
ardra.nl/ardra
Praktijk voor biologische Geneeswijzen. Home. Home Page; disclaimer; Introductie Hans. Introductie Hans; LIFEsystem; Protolight

Als je op LIFE systeem klikt op zijn website staat onderaan ook een verwijzing naar therapeuten die met dit systeem werken.
Als ik zelf zou zoeken moet ik ze wel allemaal aanklikken wie me het beste aanstaat. Maar zo werk ik nu eenmaal. Haarlem was het dichtste bij.

 
Ik heb meerdere keren "artsen" bezocht die met een computer systeem werken om het lichaam in beeld te brengen.
Ooit in Zoetermeer 2x geweest (Corpus Health) maar die is weggepest door een kwakzalver site.
Ik vond op zo,n site notabene een stuk tekst van mijzelf, overgenomen van dit forum. Volkomen uit zijn verband gerukt.

Ik zocht dus naar een ander adres en na lang zoeken vond ik ARDRA En dan maar afwachten of ze iets zinnigs weten waar ik wat aan heb.
Vanaf 2009/2010 heb ik altijd intuitief geweten dat langdurige diaree nooit gezond kan zijn. Dus direct al begonnen met ontlasting-onderzoeken. Altijd: te veel candida en een disbalans in de vertering. Plus ik heb een trage schildklier. Ik wilde ook altijd een goed ingedikte poep hebben, dit is verbeterd maar nog steeds niet oke.
Bij Ardra heb ik een heel goed gevoel. Het beste tot nu toe. Hij zei o.a. dat ik een gevoel heb in mijn benen alsof ik een opgezet been heb. Klopt. Kalium tekort.
De disbalans in de darmen is niet weg. Had ik zelf al niet verwacht, hoewel er al veel verbeterd is. Als ik nooit iets had gedaan aan mijn gezondheid zou ik beslist een stuk slechter zijn dan nu.

Hij noemde zoal wat dingen die ik beter niet kan eten (koffie) maar krijg ik nog toegestuurd.
In principe krijg ik zelden of nooit afschriften op papier van wat er in de computer te vinden is. (Teksten zijn altijd engels). Maar op mijn verzoek zal hij kijken wat hij kan doen. Dus even afwachten wat ik krijg.
Toen ik jong was had ik problemen met stoelgang en had ik allang opgelost. Maar op kantoor ging ik naar de WC NA de koffie.
Vanmorgen om 8uur opgestaan en bij uitzondering geen yoghurt gegeten met supplementen en banaan maar meteen koffie genomen met crackers.
afspraak was van 11.30m tot 1.00 en voordat ik thuis was was het bijna 4 uur.
Bij uitzondering weer koffie met crackers genomen. en om 17.30 zit ik op de WC. dat is dus 1,5 uur later.
Ik had helemaal geen stoelgang verwacht want ik heb gisteren uit voorzorg smorgens en ,s-avonds gespoeld en was erg tevreden. smorgens redelijk ingedikt en .s-avonds dunnig zoals gebruikelijk is nadat er dikkig is verdwenen.
Hij zat dus goed met zijn koffie.
Bovendien had ik zelf ook al eens meegemaakt dat een 2e koffie geen goed idee is.
Het is ook jammer dat ik vandaag niet mijn normale ritme met voeding had.


Verder heeft hij nog meer apparatuur (o.a. Tesla) waarmee hij kan testen en behandelen.
Tesla? Die man die had ontdekt dat waterstof als brandstof kan dienen? en waar ze nu eindelijk mee aan de gang gaan.
Hij heeft mijn buik behandeld en door die koffie kan nu geen goede feedback geven.
Hij noemde ook nog het merk Actinovo = liposomaal waar hij mee werkt.
Tegenwoordig krijg ik ook reclame over liposomaal.
 
Ik weet het niet precies meer hoor Binc, het is lang geleden. Sta nu ook niet zo te springen om het weer uit te proberen of weer een heel potje aan te schaffen terwijl ik er straks weer niet tegen kan.

Romagi, ik denk dat jij minder beperkt bent in wat je kan eten dan ik. Ik hoop straks echt weer wat meer afwisselend te kunnen eten.

Hm dus je hebt een kalium tekort? en verklaart dat ook meerdere klachten? Koffie is meestal wel een goede om de stoelgang op gang te krijgen bij de meeste mensen. Ik heb het nooit kunnen verdragen. Als ik het neem krijg ik vreselijke darmkrampen en wordt alles er weer met geweld uitgegooid. Ik kan me best voorstellen dat je darmen daar TE actief van worden.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.690
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan