Leverreiniging vertaling

G

Guest

Guest
Hallo allemaal,

Dit is een vertaling vd leverreinigingskuur die Mike postte in een ander topic.

"Lever/Gal spoeling

Heb je jezelf al eens afgevraagd...waarom moet ik zo’n vervelende momenten doorstaan als ik mijn lever/gal wil reinigen van allerlei viezigheid? Ik wel!

Waarom heb ik het gevoel steeds te willen braken en last van misselijkheid?

Waarom moet ik vrij van werk nemen om dit te kunnen doen?

Waarom moet ik rusten en thuisblijven?Is er geen makkelijkere manier?

Ik vroeg mezelf dit constant af en door nauwkeurig onderzoek en eigen ervaring,heb ik een oplossing gevonden!

Je hoeft je zeker niet oncomfortabel te voelen tijdens de spoeling.Er is een veel makkelijkere en aangenamere manier om je leverkanaal en galblaas te reinigen en zelfs je darmen worden gereinigd door deze manier. Deze manier is voortreffelijk en haalt alle viezigheid eruit in een kwestie van een paar uur.Als je dit een paar dagen achter elkaar doet,zul je extreem schoon worden van de binnen- en buitenkant,het is echt te zien!

Je zult er 10jaar jonger en mooier uitzien!Je hoeft geen gebruik te maken van olijfolie&citroensap voor deze methode.Het verbaast me dat deze methode nergens staat geplaatst bij de leverreinigings kennis op deze site.Dit is een simpele en fantastische manier van reinigen en het beste van alles is,dat het echt alles eruit zuivert. In 3 a 4dagen zul je ervaren dat je tong mooi rose is,je huid straalt,je zult lang glimmend haar krijgen,nagels groeien sneller en je zult het gevoel hebben dat je beresterk bent.

Dit is wat je moet doen:

-Koop 20 biologosche limoenen,maar zelfs niet-biologisch werkt prima.

-Koop een grote verpakking van biologische Omega3 eieren.

-Koop een grote fles koudgeperste zonnebloemolie (of pindaolie).

-Laat de eieren op het aanrecht staan,niet in de koelkast!zodat ze de volgende dag op kamertemperatuur zijn.

-Doe het volgende of in de morgen,voordat je iets eet of drinkt,of in de avond,maar wacht dan wel tot 3uur na je maaltijd.

-Neem 3limoenen en rol ze met de palm van je hand over je keukenblad,zodat ze zachter worden. Knijp ze vervolgens uit in een porseleine kom.

-Tik 2 eieren open,boven de gootsteen, en ledig ze in de palm van je hand met open vingers,zodat het eiwit ertussenuit valt en je de dooiers in je hand hebt. Plaats de 2 dooiers in het kommetje met limoensap.

-Gebruik een houten lepel (ieder gebruiksvoorwerp is ok,als het maar niet metaalachtig is) om vorzichtig het geheel te kloppen. Een paar keer roeren is al voldoende om het limoensap te mengen met de dooiers.

-Voeg dan een eetlepel (geen mataalachtige voorwerpen hiervoor gebuiken) zonnebloemolie toe,maar andere oliën werken ook,vooral biologische koudgeperste pindaolie!

-Roer het geheel nog een aantal keer door,drink langzaam en geniet!Dit drankje is heerlijk,veilig,gezond en bovenal een krachtige reiniger!

-Het kan zijn dat je meteen erna de drang voelt om te slapen,vandaar dat het misschien handiger is dit drankje te drinken in de avond in plaats van in de ochtend. Belangrijk is dat je in de 3uur ervoor niks meer hebt gegeten&gedronken.

-Als je wakker wordt na je ochtenddutje, na circa 2 a 3uur,zul je het gevoel hebben alsof je de kracht van 10paarden hebt in plaats van 1mens.Je zult onmiddelijk energie verwerven van blijvende aard.

-Je neus zal verstopt voelen,omdat je lever zojuist een ongelooflijke hoeveelheid gifstoffen en viezigheid in je darmen heeft gedumpt.Zelfs als er niks is wat je neusholte blokkeert,zal je neus verstopt aanvoelen.Degene die al eens een leverreiniging hebben gedaan weten waar ik het over heb.Zo voelt het als galstenen en viezigheid de lever verlaten en in de darmen terecht komen.

-Tenslotte,als je een klysmakit hebt,moet je warm water gebruiken om je darmen mee uit te spoelen.Het is noodzakelijk 2 volledige klysma’s te doen met warm water om alle viezigheid vanaf je bovenste dunne darm t/m je onderste dikke darm eruit te krijgen.

-Ongelooflijke dingen zullen uit je komen,soms groene galstenen,soms plak,soms wormen&parasieten en soms heel zwart vuil water.Je zult letterlijk verbaasd staan na de resultaten van de eerste dag,laat staan de resultaten van dag 2,3,4.Tegen het eind vd week zul je het gevoel hebben de wereld aan te kunnen!Dit is een geweldig gevoel!

-Als je je ongemakkelijk voelt om een klysma te gebruiken;galstenen,schimmels/plak,wormen&parasieten en diens eitjes en andere viezigheid komen er zonder klysma ook uit,maar niet zo volledig&krachtig als bij het gebruik van een klysma,omdat alles opdroogt zodra het de dikke darm bereikt als er niks is om het te verdunnen en uit te spoelen. Darmwanden hebben de neiging uit alles het water te zuigen,dus maak gebruik van klysma’s voor de volle 100% resultaat!

Als je vragen hebt kun je me mailen op: neprotivo@yahoo.com

Ik beantwoord al mijn mails.Ik probeer hier niks te verkopen,dus verwar dit niet met een commercieel verkooppraatje.Dit is gratis informatie in je eigen voordeel.Ik ben hier om,mensen zoals mijzelf,te helpen.Ik zou het leuk vinden om je ervaringen&bevindingen van deze reiniging te horen.

Dit kan jouw geheimpje zijn☺als je collega’s,vrienden en familie jouw ineens jonger,stralend,slanker,gekleurder en vol met energie zien,dan hoeven zij van niks te weten!tenzij je zo vriendelijk bent om ze te vertellen hoe zij soortgelijke resultaten kunnen behalen in maar een paar dagen tijd!"

 
Dankjewel voor deze supersnelle service, ben ik erg blij mee. Ik zag zo enorm op tegen de reinigingen. omdat ik las dat sommigen er erg misselijk van werden en moesten overgeven . ( en als er iets is waar ik helemaal naar van wordt dan is het misselijkheid, aan overgeven wil ik niet eens denken).

Deze durf ik wel te proberen.

Wat is precies een omega-3 ei? Of is ieder biologisch ei goed?

 
Dirtsa,ik denk dat ze daarmee doelt op eieren waar de ratio Omega3/Omega6 juist van is. Dit is het geval bij eieren van kippen die vrij buiten kunnen rondscharrelen en gras,wormpjes e.d. vanuit de natuur kunnen pikken. Zelf koop ik altijd de Omega 3 eieren,verkrijgbaar in de supermarkt, van de Gebroeders Van Beek want ik kwam tot de ontdekking dat de lokale bio-eieren die ik kocht bij de natuurwinkel van maisgevoerde kippen zijn.

Overgeven is ook iets waar ik nooit goed tegen heb gekund en t zoveel mogelijk probeerde te mijden.Gelukkig kon ik daardoor ook niet boulimisch worden.Als ik het al hoor,ruik of zie bij iemand anders dan begin ik zelf ook al naar te worden...'sympathie misselijkheid' (Hoewel ik nu ook erachter ben dat het soms de enigste manier is hoe t lichaam nog van inflammatoire dingen kan afkomen.)

 
Ik had deze tekst al een keer gelezen, maar nu nog maar een keer.

Die klysma met heel heet water: ik ben toch benieuwd wat daaronder verstaan wordt. Heel heet kan, voor zover ik weet, de darmwand verbranden. Overigens weet ik ook niet wat ze onder "heel" heet verstaan... Kokend zal het niet zijn, maar hoe heet dan?

Ik ben van plan om hem een keer te doen, ook al zie ik nog altijd een beetje op tegen rauwe eieren (rauwe eigelen).

Verder vraag ik me af wat het smaakverschil tussen olijfolie & citroensap en dit zou zijn. Beide een zure vrucht met olie en in dit geval nog eigelen erbij.

 
Persoonlijk lijkt mij de zonnebloemolie geen optie, ik zou voor olijfolie gaan. De grap is dat ik deze combi soms al eet..

IIg rauwe eigeel met olijfolie en soms met citroen erbij, grappig om dit dus te lezen.. :D

Ik ga deze week weer de gewone lever/gal flush doen en die bevalt mij prima, in mijn ogen heeft deze toch nog voordelen, met name het bitterzout gebruik (afgezien van de smaak...). Deze zet de galkanalen open, zorgt voor stuwing in de darmen en voert alles goed af.

Maar wie weet vinden jullie het op de makkelijke manier prettiger?

 
Nouja, heel eerlijk gezegd is er voor mij niet overdreven veel verschil tussen de originele en deze? Zo veel makkelijker lijkt 'ie me niet. Je bent minder aan tijden gebonden en je gebruikt er geen bitterzout bij, maar verder?

Ik ga beide over ongeveer een maandje uitproberen, als ik verhuisd ben. Althans, één over een maand en één over 2 maanden :wink:

 
Hoe zit het met eten na deze kuur, weten jullie daar iets van? Als je dit 's avonds doet voor t slapen gaan, kun je dan na de klysma gewoon wat eten?

overigens werkt zij met limoen en niet met citroen.

 
Pinklady,ze heeft t over heel warm water.....jij doet er nog een schep extra bovenop met heel heet:p

Wat me niet echt duidelijk werd,is dat ze t heeft over slaperig worden na t drankje maar hoe zit dat met de klysma?Moet je die meteen na t drinken doen of zou dat ook kunnen na je slaap/dag erna?

Ook heeft ze t over een klysma-kit,kun je dat zelf thuis dan doen? Heb uberheupt nog nooit een klysma gehad.

 
Ik ben ondertussen expert geworden in het doen van klysma's. Sinds de laatste leverreiniging doe ik het elke dag!

Van koffieklysma tot zout water klysma, bitterzout klysma, kamilletheeklysma ect.. Het gaat nu best gemakkelijk.

 
Eerst even oefenen met klysma, eerste keren is het wat wennen, stoot je de kan welk eens om (waterballet) Maar je krijgt er al snel handigheid in hoor.

Ik doe het nu als routine, ik kan het binnen kwartier. Bij mij blijft water niet lang binnen, maar ik kom zo wel erg gemakkelijk af van mijn ontlasting.

Dat zit er altijd wel, voel het ook, maar het laatste stukje gaat net niet vanzelf. En daarvoor werkt de klysma prima.

Uiteraard is het gemakkelijker als het vanzelf gaat, maar dat geldt ook voor t lopen. Is ook gemakkelijker dan rolstoel. Fietsen is ook gemakkelijker dan scootmobiel.

het is niet anders.

Voor mij echt een oplossing, veel minder zware benen nu ik dit iedere ochtend doe.

 
Quote:
Pinklady,ze heeft t over heel warm water.....jij doet er nog een schep extra bovenop met heel heet:p


Oeps, niet goed gelezen. Maar dan nog. Hetzelfde geldt volgens mij voor "heel warm". Ik vraag me toch af hoe warm dat ongeveer is.

En verder ben ik nog niet heel dol op klysma's. Ik heb het pas één keer gedaan en dat vond ik verre van een prettige ervaring. Eigenlijk moet ik het nog een keer doen, maar alleen als ik er veel tijd voor heb.

 
Webmaster ze benadrukt 2maal very warm water,dus zo heb ik het ook vertaald;) Ik neem aan dat lauwwarm niet voldoende zal zijn,maar dat t echt warm moet zijn.

Ergens ook logisch,meestal als men last van buik/darmen heeft dan kan een warme kruik erop veel verlichting bieden/zeer prettig aanvoelen.

 
Huh? Ken ik webmaster ergens van? Stel ik een hele domme vraag als ik heel benieuwd ben wie daar dan achter zit? Of heb ik webmaster al die tijd over het hoofd gezien :) ?

 
Nee, Mike (Fatsnotbad) is moderator. Die zit nu als het goed is in Schotland.

Gerrit zit ook op dit forum, onder de naam Gerrit.

Dus daarom dacht ik: hebben we er een derde deskundige bij?

 
ff wat opheldering :)

Ik was nog ingelogd als webmaster, had onder inlognaam Gerrit moeten gebeuren, dus ja, ik was het :)

Mike is ff weg en neem zijn taken waar.

 
@Joey, erg warm is beter wellicht, iig moet je uitkijken dat het niet te heet is, darmen zijn gevoelig en je wilt dit niet beschadigen door te heet water o.i.d.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.837
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan