leverreiniging in combinatie met vetvertering

Om de galblaas te stimuleren voor een goede vetvertering moet ik dan 's morgens vroeg wortelsap of citroensap drinken of moet ik het combineren met voor of na de maaltijd ? Sorry ik heb het 123 nog niet kunnen vinden.

 
Ik zou de milde reiniging op nuchtere maag doen, citroensap/grapefruitsap met olijfolie en rauw eigeel en een half uur voor iedere maaltijd een glas met appelazijn in water met sole.

En uiteraard aan de grote leverreiniging om de boel regelmatig goed door te spoelen en werken naar een schone basis.

 
Ik bedoel de manier om een goede gal uitstoot te creëren.Ik neem aan dat dit ook gebeurd via de wijze die jij mij geeft.Citroen water met olijf olie bij de maaltijd komt volgens mij op het zelfde neer wat ik gelezen heb.Dit wil ik dan ook vaker doen op een dag.Momenteel heb ik harde ontlasting die okergeel kleurt ,heb het idee dat vetvertering niet in orde is.Laatste tijd nuttig ik alleen maar yoghurt smoothies met rauwe eieren waar ik veel roomboter in doe .(i.v.m mijn kaken zie ander topic)Misschien komt daar de oorzaak vandaan.Mijn organen moeten er denk ik nog aan wennen.Dit had ik ook toen ik begon met Wapf ,dit ging na een paar weken over.

 
Het gaat er juist om dat je het op nuchtere maag doet. Dan geef je je lever en gal een boost. Ik heb het een tijdje na het opstaan en voor het slapen gaan gedaan. Maar blijft staan, wil je echt iets bereiken, dan moet je aan de leverreinigingen. De rest zijn hulp en lapmiddelen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.279
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan