leverreiniging in combinatie met vetvertering

Ik doe dit 4 dagen achter elkaar, 's avonds minstens 3 uur niet eten/drinken. Ik slaap er prima op en ben nooit misselijk ervan.

"ochtends doe ik dan een waterklysma en half uur erna een koffieklysma. En zeker de eerste 2 of 3 dagen komen er na de koffie vooral bolletjes los.

De volgende keer ga ik de dagen ervoor alleen melk en aapelsmoothie drinken. Kijken hoe het dan gaat. Misschien dat er dan nog meer los komt.

 
Hallo allemaal, even een ubdate. Heb goed geslapen en heb geen buikkrampen meer. Wel kan ik nog steeds weinig tot niks eten zonder misselijk te worden. Vraag me af of ik nog steeds aan het herstellen ben. Het voeld alsof ik er een beetje in blijf hangen. Neem wel mijn probiotica en mijn sole. Heb rauwe yoghert gegeten en wat soep met de juiste vetten. Maar alleen de geur van ander eten maakt me al weer misselijk. iemand suggesties? Uiteraard ga ik dit de volgende keer( als ik die al doe) iets behoedzamer tewerk. en volgens de juiste richlijnen.

 
Haha, ik heb het een tijdje rustig aan gedaan met de koffie, en pas eergisteren weer een "bakkie" gedaan. En ja, deze kwam er gelukkig weer uit. En nam nog wat mee ook :mrgreen:

 
Deed je ze toen al in je koffie soppen?

Oh nee, jij dronk geen koffie.

Wij trouwens ook niet, vond het echt smerig.

Je liep de hele dag met zo'n koffie smaak in je mond.

Wij zijn altijd al thee drinkers geweest.

Met suiker, ja ja.

Nu moet ik daar niet meer aan denken, zo zoet.

 
Ik heb inderdaad nooit koffie gedronken, en dat soppen met een koekje....gatver, daar kreeg ik altijd de kriebels van. Thee drink al heel lang zonder suiker, en ook al vrij lang het liefst kruidenthee/groene thee/rooibosthee.

En de koekjes mis ik eigenlijk nooit, heel even bij de geur van de kruidnootjes misschien, maar niet zo erg dat ik ze oo wilde eten hoor.

 
Was tijdje gestopt met koffie, ook al nam ik maar 1 kopje om 11-12 uur.., maar vorige week opeens midden in nacht wakker en zin in koffie, heb 2 koppen gedronken, daarna weer geslapen en voelde me prima de dag erna! Heb weken daarvoor ook beetje gevast en milde leverreiniging (eidooier,citroen,olie) gedaan , pas week daarna kwam een ontgiftingseffect, laatst dan om aan te sterken maar weer s vlees gegeten.. , een soort paardevleesstoofpot met paardebloemblad/wortel salade, groeit nu overal:lol:, heerlijk en dat deed myn lever erg goed en veel meer ontgiften voor mn gevoel!,

trouwens sinds de leverreiniging zwartgroene ontlasting, echt andere werking van mn

stofwisseling....en minder behoefte aan brood....

koffie blijft lastig en te lekker helaas....maar probeer het dan af en toe een paar

weken niet te nemen, voelt ook wel rustig...

 
Als jij 's nachts koffie kunt drinken en zo weer in slaap valt, dan ben je een echte koffiejunk. Caffeine houdt een normaal mens wakker, maar jij hebt kennelijk een flinke gewinning opgebouwd. Ik zou dit soort stunts niet al te vaak herhalen als ik jou was...

Mike

 
Of een hele trage omzetting, waardoor het opwekkende effect pas later komt. Zegt overigens iets over de status van de lever, maar koffie werkte bij mij pas na ongeveer 7 uur toen ik het voor het laatst dronk. Uit eigen ervaring weet ik dus dat ik ook lekker zou slapen, maar de oppepper en daarna de rekening een dag later zou krijgen. Aangezien Mizo aangeeft zich de dag erna lekker te hebben gevoeld...

Neemt niet weg dat ik met je eens ben dat het niet zo' n verstandig plan is om ('s nachts) caffeine tot je te nemen...

 
Erg bijzonder om wakker te worden met craving naar koffie en dat het zo sterk is dat je daadwerkelijk uit je bed gaat en dan ook 2 koppen gaat drinken. Ik heb dat nog nooit voor iets gedaan, behalve plassen. Omdat, als dat mis gaat, je een zwembad hebt en dat slaapt daarna echt niet lekker verder!

 
Ik wil graag de leverreiniging doen. Ik heb dit al twee keer eerder gedaan, ongeveer een jaar geleden. Andreas Moritz geeft aan dat je geen vetten moet eten. Hierboven heb ik ook wat gelezen over het gebruik van wetten in de week voorafgaande de reiniging. Het kan zijn dat Mike of anderen hier nu anders over denken.

Daarnaast heb ik de eerste keer wel appelsap gedronken en bij de tweede reiniging niet. Ik heb nogal last van reacties op fruit, zoals huidproblemen o.a. bultjes om mijn ogen. Kan ik de appelsap laten staan?

 
Hoi Alexandra,

Als ik de link open krijg ik direct een andere leverreiniging te lezen dan die van Andreas. Daar raak ik verward van. Welke is beter? Wat doen jullie op dit forum qua reiniging? Het zijn 39 pagina's. Ik heb al eerder er opgespeurd maar dan moet, met mijn tempo een middag vrij nemen. Kan iemand mij sneller aan een antwoord helpen. of mocht je de pagina weten waar ik het antwoord kan vinden???

 
Les 1

Ga er op dit forum vooral niet vanuit dat de beginpost hetzelfde is als de rest van het topic :wink:

In dit geval, alle leverzuiveringen lopen door elkaar heen.

Welke is beter? Aan jou om dat te besluiten. En dan moet je je er dus in verdiepen. Ikzelf doe een combi van grote en milde zuiveringen.

Ikzelf eet absoluut niet vetvrij in de week voor de zuivering. De reden die gegeven wordt om de lever "vrijaf" te geven begrijp ik wel, maar dat kan mijn lichaam helemaal niet aan. Vet maakt dat mijn organen blijven draaien op een manier die voor mij prettig is.

Appelsap, dat is me alleen de allereerste keer gelukt. Daarna niet meer. Er zijn mensen die appelazijn nemen, appelsap wordt sowieso afgeraden ivm de suikers. Ik gebruik helemaal niets voorafgaand.

Maar veel dingen zijn voor een ieder persoonlijk. Ik wil je toch aanraden om stap voor stap dat topic door te nemen, zodat je zelf bewuste keuzes kunt maken. Ik snap dat t veel is, begin eens op pagina 30 ofzo. Want het is ook veel herhaling. Maar vooral, zorg dat je geïnformeerd raakt en op basis daarvan je keuzes kan maken.

Succes, ook met de zuivering!

 
Bedankt voor je reactie, dan ga ik gewoon de tijd nemen voor het lezen. Alexandra, merk jij dat het effect heeft? En wat zijn de effecten?

 
Ik heb meer dan 12 grote zuiveringen achter de rug. Ik ben nog niet schoon, maar ben door de zuiveringen en het vette eten wel pijnvrij. Dat is mijn grootste winst na maanden 24/7 pijn gehad te hebben. Zuiveringen alleen werkte voor mij niet. Want die deed ik al voordat ik wapf ontdekte. Ik zal er vast meer baat bij hebben gehad, maar pijnvrij is het beste van allemaal :wink:

 
Kaasmeisje,

Kijk eens op mijn site bij lever/galblaas, misschien schept het duidelijkheid over de grote en milde reinigingen.

De info op mijn site komt vanaf dit forum, overzichtelijk bij elkaar gezet.

Lia

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.324
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan