leverreiniging in combinatie met vetvertering

Nou dan ga ik toch liever voor een lekkere verse chocolade ijsco... uiteraard van een biologisch koe!

http://www.google.nl/imgres?q=de+chocolade-ijs+koe&um=1&hl=nl&sa=N&biw=853&bih=544&tbm=isch&tbnid=vBs4rIPs_Sv7cM:&imgrefurl=http://partyflock.nl/topic/658231:de_koe.html&docid=Ww_CGymWZrHXMM&itg=1&imgurl=http://members.lycos.nl/fuzzyhumor/foto%252560s/humorpag14/Pagina14/images/0530.jpg&w=420&h=416&ei=V3nWTv3xKNCYOr638GM&zoom=1&iact=hc&vpx=104&vpy=151&dur=31&hovh=223&hovw=226&tx=123&ty=123&sig=110591855179738605836&page=1&tbnh=171&tbnw=155&start=0&ndsp=7&ved=1t:429,r:0,s:0

 
ohw mijn god, wat een nacht. ben nu een tijdje op de gaps en aangezien ik altijd problemen met mijn lever had dacht ik er goed aan te doen een lever reiniging te doen. Een milde vorm. dus gisteravond na 6 uur niks anders meer gegeten behalve sole gedronken en toen tegen 11 uur een glas olie met 2 dooieres en citroen sap. Ik had het nog niet op of ik moest al rennen. nou ws ik al een paar dagen een beetje aan de diaree maar dit was nog erger. Vreselijke krampen en behoorlijk misselijk heb ik zeker tot 2 uur vanacht om de 10 minuten op de wc gezeten. Ik wist me geen raad. wt een pijn in de buik. vanmorgen vroeg rond 7 uur begon het weer en ben nu al 4 keer geweest ( 9 uur) ik durf niks te eten maar heb nog steeds krampen en moet nog steeds naar het toilete. Heb een half banaantje op omdat ik voelde dat mijn bloedsuikers laag waren. zometeen eerst maar wat sole nemen en dan verder kijken. MIjn darmen moeten nu toch echt zo langzamerhand leeg zijn.

dus ik had een zeer sterke reaktie. iemand een suggestie om het nog milder te doen.

ga zometeen de appel smoothie van mike maken en hoop dat het dan wat rustiger wordt. wil nu eigenlijk allleen maar vloeibaar eten . ben nog steeds misselijk.

later meer.

 
Ik zag in de topics dat je wakker bent en wou beginnen met; goedemorgen Lucy, maar ik zie dat de nacht niet zo best was.

Je zou de combinatie eidooier-citroensap-olijfolie morgen in de appelsmoothie kunnen doen. Dan krijg je het ook binnen.

Kijken hoe dat valt. Zou het nu effe rustig aan doen.

Maar dat er een reactie is dat is duidelijk. :?

 
goedemorgen poekie, ja was heftig. Maar dat ha ik kunnen weten. Ik ben erg gevoelig enweet dat ik een sterke reaktie kan verwachten. Ik durf niet zo goed dat mengsel door de smoothie te doen.ik moet vanmiddag nog op bezoek haha wordt lastig als ik om de 10 km een tankstation op moet zoeken op te poepen. pffff

durf nu eigenlijk helemaal niks te eten. mijn buik is nog steeds onrustig.

 
Hoi Bizzkwiekje,

Maar ik schreef ook om het morgen in je smoothie te doen en dan kijken wat voor reactie je krijgt.

Kan ook na morgen, luister naar je lichaam.

 
Eerst, wat ongelooflijk vervelend dat jou dit overkomt. Ik heb deze reiniging al meerdere malen gedaan en heb nergens last van. Ik wacht echter niet 6 uur met het innemen, maar gewoon zo'n 3 uurtjes. Ik klop alles erg romig en wat honing erdoor.

Verder kun je overwegen eerst enkele dagen te leven op rauwe melk en de appelsmoothies, en dan pas de leverreiniging te proberen.

 
Dirtsa, volgens mij heeft Bizzkwiekje een glas olijfolie gedronken en niet 2 eetlepels net als wij weleens doen. Daar zal het verschil in zitten! :)

 
Echt waar? Aj, ik gebruik inderdaad 3 citroenen uitgeperst en 2 eetlepels olijfolie, 2 eierdooiers en wat honing. En dan lekker romig kloppen.

 
Een half glas olijfolie vermengd met het sap van een grapefruit hoort bij het hulda clark procedee volgens mij voor de 2 daagse leverreiniging. Maar als je dat dan gedronken hebt, moet je gelijk plat en ornithinepillen slikken tegen de misselijkheid.

Sjonge dat zal dan niet meevallen zeg, een heel glas olijfolie!

 
Het klinkt mij absoluut niet goed in de oren, misselijk worden/meteen plat liggen/pillen slikken om misselijkheid tegen te gaan. Waarom doe je dit jezelf aan?

Ik heb ook resultaat met de milde reiniging, ben nooit misselijk ervan en het drinkt prima weg.

 
Wij gaan over twee weken weer de Moritz reiniging doen.

We hebben het hun twee keer gedaan, de reiniging dan he? :D

En allebei de keren geen misselijkheid ervaren.

Het was prima te doen.

We hadden overigens amper steentjes. Maar dat zegt niets.

Dus daarom gaan we over twee weken (nieuwe maan, kerstweekend) weer een reiniging doen.

 
hallo lieve mensen, fijn om zoveel reakties te krijgen. het is nu 9 uur in de avond.ik heb gisteren heel netjes 2 eetlepels olie met citroen en 2 eidooiers tot een mooie coctail gemixt. Helaas dus een heftige reaktie. De hele dag nog diaree gehad en de appelsmoothie was ook nog teveel. heb er een beetje van gehad. Hele dag krampen, hoofdpijn en koorts gehad. voel me nog groggie. Heb de hele dag alleen water met honing en appelazijn en zout gedronken. vanavond wat kippenbouplion gedronken met broccolie en een advacado. moet zeggen dat ik een beetje bang was om iets te eten maar het lijkt erop dat nu na 2 uur nog steeds geen krampen en geen diaree dat het goed gaat. nog wel wat misselijk maar neem wat gember thee.

hoop dat het snel beter gaat. weet niet zo goed waarom ik zo heftig reageerde. volgende keer maar wat opbouwen met de appelsmoothie van mike.

 
Jeetje, jij reageert wel heel heftig, en dit is nog wel de milde flush. Misschien moet je het over een tijdje gewoon nog eens proberen, maar dan met maar 1 eierdooier en 1 eetlepel olijfolie.

 
@bizzkwiekje oh wat vervelend voor je! hopelijk is het een wel een goed teken - en voel je je komende week wel een stukje beter! veel sterkte.

 
Goede morgen allemaal, gelukkig goed geslapen. nadat ik gisteravond lekker wat kippenbouilion met avacado en brocceli had gegeten en een zuurdesem broodje met kaas voelde ik alles weer tot rust komen. duidelijk nog in de suikerverbranding dus. Ook voelde ik me vanochtend voor het eerst niet meer misselijk. Wel heb ik nog diaree maar dat lijkt ook wat vaster te worden. Vind het nog eng om te gaan eten dus begin eerst maar eens met sole. Dan maar kijken waar ik trek in heb.

misschien straks wat yoghurt. Honger heb ik niet en heb ook nog een smoothie staan. vraag me wel af of het nu een goed teken is dat ik zo heftig reageerde of dat ik me zorgen moet maken dat ik zo heftig reageer?

 
Geen idee eigenlijk, ik heb de eerste leverreiniging pas na maanden van anders eten gedaan. Dus eerst de sole/H202, langzamerhand de vetten ophogen, koolhydraten afbouwen(suikers at al niet meer), daarna begonnen met appelsmoothie, lever/galthee met gember en toen pas de eerste reiniging gedaan. Ook nog eens de milde.

Wel koffieklysma er achteraan.

Heb je al eens het pdf gelezen van andreas moritz, misschien vind je daarin wat antwoorden.

 
@ bizzkwiekje

Ik lees je ervaring over de je geïmproviseerde leverreinigingsmethode, als ik het goed begrijp. Andreas Moritz heeft een methode ontwikkeld en raad ook aan om je strikt aan dit protocol te houden omdat je er anders inderdaad flink misselijk van kunt worden. Misschien ben je iets te avontuurlijk / spontaan aan de ogenschijnlijk milde leverreiniging begonnen. Ik zou het nog eens proberen, maar dan volgens het protocol...

 
Ik heb nu ook al een aantal malen die olijfolie/kokosolie, citroen en 2 eieren gedaan, maar ik ervaar niet veel. Een beetje weeig, tegen het misselijke, maar niet overdreven last van gehad.

Maar verder? Geen rare of ontijdige ontlasting, geen krampen, geen steken, helemaal niets.

Ik let er niet zozeer op of ik er lang of kort daarvoor iets gegeten heb, maar volgens mij valt dat wel mee. Ik zou toch wel iets moeten merken?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.850
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan