leuke filmpjes, berichtjes e.d.

Lievergezond,

Zure regen was de eerste leugen van de 'milieu'beweging, Greenpeace voorop. Greenpeace begon ook als eerste over global warming, de volgende leugen. Don't believe the hype!

Mike

 
Kan ik! heb net de toets van DSR (dermo segmenetale reflexologie) met vlag en wimpel gehaald, dus als er nog mensen in de buurt hiervan willen profiteren is dat mogelijk. Ik moet natuurlijk wel blijven oefenen.

 
en een artikel van Mercola over dat amalgaan o.a. je nieren sloopt:

http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2013/04/16/dr-oz-amalgam-segment.aspx?e_cid=20130411_DNL_artTest_A4&utm_source=dnl&utm_medium=email&utm_content=artTest&utm_campaign=20130411ProdTest3

je kan op bijbehorend filmpje zien hoe kwik uitwalmt bij een licht warme drank zelfs.

 
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=FIBL-UBWYdY

Over BT-toxin: slaat gaten in de menselijke cellen.

Quote:
Is the genetically engineered corn you're eating, "eating" you?

Published on Oct 26, 2012

Do you have gastrointestinal problems or know someone that does? If so, you definitely need to watch this video...it could reveal the reason why you are suffering and offer important steps you can take.

We're talking about genetically engineered corn that creates it's own insecticide. The toxin (Bt-toxin) breaks holes in cell walls. It's found in our food, in our blood, and in the blood of unborn fetuses. Could it be contributing to the rise of GI tract disorders since its introduction in 1996?


 
Fully Raw Kristina is anders wel een wandelend reclamebord voor haar visie op gezondheid! Als ik niet beter wist.....

 
Quote:
Fully Raw Kristina is anders wel een wandelend reclamebord voor haar visie op gezondheid! Als ik niet beter wist.....


Zij is niet lelijk en ziet er inderdaad glanzend uit. Ik wil haar echter over 10 of 20 jaar nog wel eens zien. Ik denk dat zij teert op haar reserves en dat deze na verloop van tijd zijn uitgeput. Daarna holt het razendsnel achteruit. Ik zie in haar 'voeding' ook geen bronnen van vet en eiwitten terug, het is alleen maar koolhydraten en suiker. Dit is een recept voor een ramp!

Wat betreft haar 'wintervoedsel': vijgen en dadelpruimen groeien niet in de winter en al helemaal niet in een niet-tropisch klimaat. Zelfs sla groeit niet in de winter, dan had ze beter postelein of veldsla kunnen nemen. Iemand schreef ook als commentaar dat het er allemaal erg duur uitzag, omdat het geimporteerd moet worden. Een dergelijk voedselpatroon is niet vol te houden zonder wereldeconomie, als je werkelijk gedwongen zou zijn je voedsel lokaal in te slaan, zou dit simpelweg niet beschikbaar zijn. Wat zijn de eiwitbronnen van vegetariers/veganisten? Soja en noten en beide komen ze uit Verweggistan!

Mike

 
Mijn dochter (25 jaar) eet zich helemaal te barsten aan gezonde vetten, zuivel, eieren, vis en vlees en niet om wat te zeggen, ze is me toch mooi!!! Dat vindt iedere moeder natuurlijk van haar kind. Maar vraag maar aan Mike hij denkt er volgens mij ook zo over :wink: Ik ben het dus eens met Mike je moet haar over 10 of 20 jaar nog eens zien.

Ik zie trouwens ook bloedmooie meisjes/jonge vrouwen die zich volstoppen met Junkfood 8O

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.485
Leden
8.634
Nieuwste lid
Marleen Vanderauwera
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan