leuke filmpjes, berichtjes e.d.

Quote:
Ik zie trouwens ook bloedmooie meisjes/jonge vrouwen die zich volstoppen met Junkfood


Ja, maar hun genetische offset gaat hard achteruit. Hun reserves/voedingstoffensaldo wordt geplunderd en voor je het weet hebben ze 'ineens' een auto-immuunziekte of kanker.

 
Kristina is ook wel erg mager hoor, zie onderstaande filmpje bij het "where do you get your protein from" dansje (1:27)



En de kleur van haar ogen is van bruin naar bijna blauw gegaan!?

Ik zou wel eens willen weten waar dat aan ligt.

Of komt het toch doordat ze nu helemaal "schoon" is van binnen door al die rauwe groente en fruit.

In dat geval zit ik nu al goed en hoef gelukkig niet aan het raw vegan diet. Gelukkig maar 8)

&feature=player_embedded#!

 
Quote:
Kristina is ook wel erg mager hoor, zie onderstaande filmpje bij het "where do you get your protein from" dansje (1:27)


Inderdaad en ze heeft de bekende hyperactiviteit die je bij al die suikerjunkies ziet.

Mike

 
Nu ben ik wel met je eens, op ander topic niet, maar dit meisje is te mager, die schoudertjes zijn eng om te zien. Haar gezicht weer niet, dat vind ik wel vreemd eigenlijk

 
ik vond dit een aanrader, Dr. Christine Northrop die spreekt tegen Mercola over borstgezondheid: http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2013/04/21/breast-health-tips.aspx?e_cid=20130421_SNL_Art_1&utm_source=snl&utm_medium=email&utm_content=art1&utm_campaign=20130421

zelf ga ik ook niet naar het mammografie borstonderzoek.

 
Tja, denk dat we een proefpersoon moeten hebben dan ;) Er bestaat ook iets als ismakogie, oefeningen voor je gezicht om rimpels te verminderen.

Als je trouwens toch eens borstonderzoek wilt doen, kun je vragen naar thermografie, dat is zeer veilig en stukken betrouwbaarder dan mammografie.

 
Marijan, je moet je gewoon blijven verbazen de hele dag.

Vanavond is er een gezondverstandavond over thermografie in Kerkrade.

 
De squatty potty: zo kun je jezelf toch nog een beetje een neanderthalertje voelen op je eigen geindustrialiseerde toiletpot:

 
http://imgur.com/a/mN8Zs

Wat eet men in verschillende landen?

Turkije en Italie vrij veel (wit)-brood.

VS en het Verenigd Koninkrijk lijkt een verloren zaak.

 
Ik ben geabonneerd op Spiegelbeeld. Gert Schuitemaker, hoofdredacteur van Ortho en Fit met Voeding, heeft hierin een vaste column "Vergeet je lichaam niet".

In de uitgave van April heeft hij het zowaar over "voedingspionier Weston Price" en belicht hij de actualiteit van zijn bevindingen.

In de uitgave van Mei verhaalt hij over de heranalyse van de Sydney Diet Hart Study waaruit de onjuistheid blijkt van de linolzuurpropaganda die zowel de hartstichting als het voedingscentrum wordt gevoerd.

Leuk dat hij als ortho-autoriteit bijdraagt aan alweer een stukje extra bewustwording.

 
Hier is maar 1 reden voor: het succes van de Nederlandse boekvertaling en van dit forum! Voordat de vertaling en dit forum er waren had geen hond in Nederland van Price gehoord...

Mike

 
Indigo, kom jij op 9 Mei? Ik zou je graag willen spreken, je hebt interessante ideeen over bewustwording.

 
En nu Zijn er zelfs honden (en andere huisdieren) die wapf eten!

Fijn dat er steeds meer aandacht komt voor wat echt gezond is!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.474
Berichten
502.883
Leden
8.635
Nieuwste lid
halfedelsteen
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan