leuke filmpjes, berichtjes e.d.

&feature=gv

Quote:
We Become Silent - The Last Days Of Health Freedom

Published on Nov 2, 2012

International award-winning filmmaker Kevin P. Miller of Well TV announced the release of a new documentary about the threat to medical freedom of choice. 'We Become Silent: The Last Days of Health Freedom' details the ongoing attempts by multinational pharmaceutical interests and giant food companies — in concert with the WTO, the WHO and others — to limit the public’s access to herbs, vitamins and other therapies.

'We Become Silent’ is narrated by Dame Judi Dench, the noted UK actress who has won multiple Golden Globe awards, an Oscar, and a Tony for her on-stage work, in addition to dozens of other honors throughout her prestigious career.


 
Hoe eet je een rauw ei?

Zie hier:



Tonia is al 100 jaar en haar ontbijt bestond veelal uit een rauw ei en een sinasappel.

 
'Hey Vegans, How Does a Dozen Grassfed Cattle Per Person on Earth Sound?'

Fantastisch filmpje!

http://freetheanimal.com/2013/03/sustainability-sushmainability-grassfed.html

 
ohww, mijn Engels is te belabberd om het filmpje 100% te kunnen snappen.

Begreep ik hier nu uit dat wanneer je gewoon maar vee laat grazen op kale grond, dat het bodemleven vanzelf op gang komt dmv de urine en mest van de dieren?

En hoe zit het met die olifanten? 40.000 afgemaakt, grootste vergissing?

 
Hier een stukje tekst erover, in het Nederlands, van Melchio Meyer:

http://melchiormeijer.wordpress.com/2013/03/06/paleo-tegen-de-verwoestijning/

Quote:
En hoe zit het met die olifanten? 40.000 afgemaakt, grootste vergissing?


Ja blijkbaar is dat in het verleden gedaan om de verwoestijning tegen te gaan..

:cry:

 
bedankt Pike, ik geloof dat ik het goed heb begrepen, super interessant voor vleeseters en de rest van de wereld.

Nou nog effe gaan vertellen!!!

 
Voor wie aanstoot neemt aan mijn stijl van communiceren, zie deze zinsnede uit het door Pike geplaatste stuk over woestijnvorming:

Quote:
Vegans, you stupid, shortsighted, brain shriveled amoeba, yooz...you're toast.


Ik heb het al vaker gezegd: ik heb een Amerikaanse, directe stijl van communiceren, maar vergeleken bij hun rechtstreeksheid ben ik een PUSSY!

Mike

 
Heb gisteravond ook de lezing bekeken, ik vond het een Eye-opener, 12 grazers pp, dan hoeft niemand meer honger te lijden, win-win.

 
@Pike,

Quote:
LOL ! Die lui gaan echt niet uit eigen beweging weg hoor.


Je hebt het mis; Bilderbea stapt op...

 
Om verolgens het stokje door te geven aan Bilderlex. Achter de schermen zal Bea zeker nog actief blijven...

Mike

 
Door die conference van Arnout van den Bossche, waarin hij uitlegt hoe mannen volmaakt gelukkig kunnen zijn door aan helemaal niets te denken, moest ik denken aan The Nothing Box, een absoluut hilarische uiteenzetting over het mannenbrein vs het vrouwenbrein:



Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.582
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan