leuke filmpjes, berichtjes e.d.

@Thijs, leuk om elkaar te spreken, maar ik zal er de 9e niet bij zijn. Misschien een volgende keer of anders op een andere plaats/tijd?

@Alexandra

Zoals ook blijkt het uit het stukje dat Eli gisteren op de site heeft gezet (Alvleesklier en emoties) is men op het gebied van gezondheid bij dieren en gezonde voeding voor o.a. honden al veel verder dan voor mensen.

Mijn hond at al WAPF zonder dat ik het wist...

Niet dat de dierenartsen dit promoten hoor, in tegendeel, maar bij hondenbezitters blijkt veel bewustzijn aanwezig op dit gebied en is lijkt men veel sneller geneigd de gezonde logica achter barf en kvv aan te nemen.

Het scheelt misschien ook dat veel mensen geen hondenverzekering hebben en zelf de rekening van de dierenarts moeten vereffenen als er eens iet is.... :mrgreen:

Wat dat betreft is het plan van staatssecretaris van Rijn zo slecht nog niet! Misschien gaat dat mensen toch meer in de richting van preventie en verantwoordelijkheid voor eigen gezondheid sturen.

 
Quote:
Wat dat betreft is het plan van staatssecretaris van Rijn zo slecht nog niet!



Iemand uit Den Haag heeft een "plan"? Oh jee.... wat is het plan?

 
Nou, als ik bij de zorgverzekering zeg wat ik eet en drink, zeker weten dat ik het dubbele moet gaan betalen met al dat vet van mij!

 
Dat is het plan?! Wij gaan checken wat je eet en drinkt en dan bepalen we je zorg premie?

Plan from hell als je het mij vraagt...

 
@Pike,

Nee joh, hou op zeg. Dat mag later, als iedereen om is, en hoe langer je het dan al doet, hoe minder premie je hoeft te betalen.

Ik doel op het bezuinigingsplan op de thuiszorg. Mensen gaan meer aangesproken worden op eigen verantwoordelijkheid en zelfredzaamheid. Oftewel ze worden uitgenodigd om creatiever met zichzelf om te gaan. Lastig voor diegenen die er nu al meteen mee te maken krijgen en die omschakeling niet kunnen maken, maar perfect voor de bewustwording van de generatie die daarna komt.

 
@Pike, geen idee wat de plannen zijn. Ik hou me er niet mee bezig! Ik weet alleen dat "men" van de overheid enzo vast niet vindt fat wij hier goed bezig zijn.

 
hoi Robinalexander, ja daar komt men altijd mee om mensen van de colloidaal zilver af te schrikken. Ik gebruik het al een jaar dagelijks sochtends en savonds een theelepel. Ik ben nog nog steeds niet blauw.

 
Ger Lodewick vertelt ons hoe het werkelijk is voor orgaandonoren. Je organen zijn namelijk helemaal niet bruikbaar als je ECHT dood bent. Wat een horror scenario als je bedenkt wat nou precies hersendood is. Hoogste tijd om je hier in te verdiepen en kritisch na te denken.

 
Must see Ted talk!

http://zaplog.nl/zaplog/article/joel_salatin_en_duurzame_voedselproductie

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.942
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan