Klimaatverandering vs mini ijstijd

Ik begin een kledingfabriek in witte harige jassen. Er zal oversterfte komen op duizenden ijsberen die er niet zouden zijn. 🐻‍❄️🐻‍❄️🐻‍❄️🐻‍❄️🐻‍❄️🐻‍❄️🐻‍❄️🐻‍❄️🐻‍❄️🐻‍❄️🐻‍❄️🐻‍❄️🐻‍❄️
 
States parties undertake not to engage in military or any other hostile use of environmental modification techniques having widespread, long-lasting or severe effects as the means of destruction, damage or injury to another State party.

Dus als de technieken lokaal, kortdurend, niet dodelijk en op eigen burgers zijn ze wel toegestaan?

Mijns inziens zijn deze technieken in strijd met de Neurenberg code en de Goddelijke blauwdruk van het universum en onze planeet met al haar organismen.
Kort. lang. Laat ze mijn natte handtekening maar tonen dat ik toestemming heb gegeven om op me te laten experimenteren. Die hebben ze niet. Dus lijnrecht naar Neurenberg en na veroordeling de strop (dan hebben ze nog enkele seconden om hun fouten in te zien en met God in het rijne te komen) of een verrader's nekschot (heel kort tijd...) ... het is mij om het even. Wij zullen heel lief en vredelievend met respect hun familie opvangen en uitleggen wat voor monsters hun familieleden waren.

Als ik ze ter plekke betrap .. mag ik mezelf en de mijnen volgens de Natuurlijke Wetten (Goddelijke Blauwdruk) verdedigen tegen elke aanval die gericht is op lichamelijke en/of geestelijke schade. Ik zal nooit zelf aanvallen, maar ben volledig gerechtigd mezelf en de mijnen te verdedigen.

Dan zal ik hullie als zelfverdediging even een stukje modificeren. 💪

Niet wij maar God straft. Wij zorgen voor de tijdige afspraak.
 


Der Rudi had een vooruitziende blik. Hij voorspelde de zomers van nu. Oh, nee, verkeerd begrepen, hij had het over zomers van vroeger. Dus die bestonden toen ook al met 40 Graad Celsius en oppassen met water etc.

En.... ja dit is het gevolg van de klimaatverandering. Eh, en der Rudi zong dat het toen ook al zo was. Snap jij het nog?

Dorothé
 
Comunidad de Madrid :

https://www.bocm.es/bocm-20220608-52

Descripción general: evitar precipitaciones en forma de granizo o pedrisco, desde 1 de mayo a 30 de septiembre.

Algemene beschrijving: vermijden van neerslag in de vorm van hagel of hagelstenen, van 1 mei tot 30 september.

— Descripción detallada: red antigranizo formada por 24 generadores de yoduro de plata en las comarcas de la Baja Campiña y Las Vegas.

Gedetailleerde beschrijving: anti-hagelnetwerk bestaande uit 24 zilverjodidegeneratoren in de districten Baja Campiña en Las Vegas.
 
Ja, het gaat zoals het gaat.

Ik ben dan wel geen zomermens, maar moet toegeven dat ik toch wel heb genoten van de lome zomerdagen. Lekker onder de kersenboom, de wind wiegde de bladeren een beetje heen en weer en de zon viel oogluikend door het bladerendak heen.
Soms wel wat warm, maar ach, het is zomer.
Echter nu voel ik de herfst aankomen. Ik kom er nog wel niet zo helemaal voor uit, maar ik voel mijn hart wat kloppen en stilletjes geniet ik in mijzelf op de mooie tijd die komen gaat. De tijd van reflectie, van donkerdere dagen, 's avonds ook vroeger donker. Gaan we dieper de herfst in dan komt de tijd van vallende bladeren, spinnenwebben in de dennen, kastanjes en eikels op de bodem. 's Avonds het aansteken van kaarsjes en hier en daar zijn er Sint-Maartens-markten en al vervroegde kerstsfeer treedt langzaam op. Ja, ze beginnen meestal in de herfst al met het kerstklaar maken van de stad. Overal lampjes. Hoe mooi. Ja, misschien hier en daar al wat daagjes met vrieskou waarbij de damp uit de neuzen van koe en paard opstijgt. Je kunt weer kleding dragen die in kwaliteit mooier en beter is dan de zomerkleding. De mooie wintermantel kan weer aan de kapstok. Ach ik ben aan het mijmeren.
Toch gisteren, toen ik voelde dat de zomer al voor de achterdeur staat, een klein beetje meewarig gevoel. Die lome dagen waren toch ook wel mooi.

Dorothé
 
Laatst bewerkt:
Elk seizoen heeft zo zijn charmes en ook ik kan daar enorm van genieten, al is de winter mijn favoriet.
De herfst met al zijn mooie kleuren en de winter van de kou en het liefst met een dik pak sneeuw.
De versieringen en lampjes overal om de Kerst aan te kondigen en het gezellig te maken.
Ken een aantal mensen die nogal moeite hebben met het feit dat het eerder donker is en er wat depressief van worden, maar ik vind het heerlijk en kijk er gewoon naar uit.

Als ik heel eerlijk mag zijn ben ik enorm opgelucht dat het nu eindelijk is afgekoeld.
Nu kan ik weer normaal functioneren en beter slapen.
Hier kon ik echt niet van genieten, werd er ziek van en ook de IVM wat ik al braaf 7 maand elke dag slik hielp mij hier niet bij.
Of het moet, om in schaapjestaal te praten, zonder IVM nog veel erger zijn geweest. 🤪
Ben nu tijdelijk maar even gestopt met de IVM om mijn lichaam rust te gunnen.
 
Elk seizoen heeft zo zijn charmes en ook ik kan daar enorm van genieten, al is de winter mijn favoriet.
De herfst met al zijn mooie kleuren en de winter van de kou en het liefst met een dik pak sneeuw.
De versieringen en lampjes overal om de Kerst aan te kondigen en het gezellig te maken.
Ken een aantal mensen die nogal moeite hebben met het feit dat het eerder donker is en er wat depressief van worden, maar ik vind het heerlijk en kijk er gewoon naar uit.

Als ik heel eerlijk mag zijn ben ik enorm opgelucht dat het nu eindelijk is afgekoeld.
Nu kan ik weer normaal functioneren en beter slapen.
Hier kon ik echt niet van genieten, werd er ziek van en ook de IVM wat ik al braaf 7 maand elke dag slik hielp mij hier niet bij.
Of het moet, om in schaapjestaal te praten, zonder IVM nog veel erger zijn geweest. 🤪
Ben nu tijdelijk maar even gestopt met de IVM om mijn lichaam rust te gunnen.
Ik zette (en nu nog steeds) 's nachts de ventilator naast mijn bed en zo waaide er de gehele nacht lekker wind over mijn voeten. Zo kan ik het goed uithouden.

Dorothé
 
Patrick Moore bij Reiner Fullmich over onder andere klimaat en ijstijden.

We zitten in een IJstijd (Holoceen).
Volgens Moore is GMO niet gevaarlijk en zijn GMO's veiliger dan non-GMO's.
Co2 is geen veroorzaker van temperatuurverandering, het is omgekeerd.
Greenpeace is een ponizischema geworden.
Wij hebben met het gebruik van fossiele brandstoffen voorkomen dat het leven zou uitsterven. Het was op een gegeven moment 180 ppm, bij 150 ppm was het leven uit gaan sterven. Nu ergens tussen 400 en 450 ppm.
Voor elke graad opwarming kun je voedsel 200 km noordelijker verbouwen. Enorm potentieel voor Rusland en Canada.
Waterstof is geen geschikte bron voor energie, wel om verzilting tegen te gaan.
De toekomst van energie is niet blauw of groen, maar nucleair.
 
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.930
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan