Kanker

Nog wat info.

2. Interne toepassing van DMSO


Als u DMSO holistisch wilt gebruiken en niet alleen voor een specifiek deel van het lichaam, kunt u het ook oraal innemen. Zo komen de stoffen het hele lichaam binnen. Een deel ervan wordt echter omgezet in MSM (methylsulfonylmethaan) tijdens het spijsverteringsproces. Dit is echter niet slecht, omdat MSM ook een therapeutisch effect heeft.

Dosering:

Als richtlijn voor intern gebruik wordt dagelijks 0,1 gram per kilogram lichaamsgewicht aanbevolen. Een persoon met een gewicht van 70 kg moet daarom dagelijks ongeveer 7 gram DMSO (ongeveer 2,5 theelepel) nemen, een persoon van 80 kg 8 gram per dag, enz. Natuurlijk mag je DMSO niet zuiver drinken, maar moet je het verdunnen met bijvoorbeeld water.

In tegenstelling tot externe toepassing is hier de totale hoeveelheid in plaats van de mengverhouding bepalend. Je kunt dus ook een 1-2% oplossing maken en drinken. Ik raad concentraties hoger dan 10-20% niet aan, omdat deze vaak niet zo goed worden verdragen.

In het begin raad ik echter een kleiner bedrag aan dan hierboven vermeld. Je kunt goed beginnen met 3 ml (ongeveer 1 theelepel) per dag en dit mengen met water of vruchtensap en drinken. Ook hierbij is het van belang dat de DMSO niet in aanraking komt met kunststof.

Het is het beste om de juiste hoeveelheid met een pipet of lepel rechtstreeks uit de opslagfles te nemen en deze in een glas te vullen. Voeg vervolgens water of sap toe. Als de symptomen verdwijnen of het gewenste effect optreedt, hoeft de dosering niet te worden verhoogd. Zo niet, dan kan het bedrag geleidelijk worden verhoogd tot de bovenstaande waarden.

Tijdstip van inname:

De beste tijd is 's ochtends op een lege maag. Je kunt het ook later innemen. 's Avonds moet men zich echter bewust zijn van het drainerende effect van DMSO. Dus als je het vlak voor het slapen gaan inneemt, moet je 's nachts misschien vaker naar het toilet.

Dit zijn dus de belangrijkste aspecten van de toepassing. Ik raad u echter ook aan de volgende regels te lezen om DMSO veilig te gebruiken en het risico op bijwerkingen te minimaliseren.

De DMSO-toepassingsregels

Het gebruik van DMSO is in de overgrote meerderheid van de gevallen onschadelijk. Alleen als u het verkeerd toepast, zijn bijwerkingen waarschijnlijk. Daarom wil ik nu enkele regels bespreken die in acht moeten worden genomen voor een correcte en veilige toepassing.

1. Schone huid

Het is erg belangrijk dat de huid grondig wordt gereinigd voor uitwendig gebruik. Men mag geen crèmes of zalven aanbrengen voor of kort na gebruik en mag geen verf, vuildeeltjes of andere stoffen op de huid hebben.

Anders kunnen deze potentieel schadelijke stoffen gemakkelijker het lichaam binnendringen vanwege de dragereigenschap van DMSO. Als dergelijke middelen per ongeluk in contact komen met DMSO op de huid, moeten de gebieden onmiddellijk grondig worden gereinigd onder warm water. normaal gesproken is dit voldoende.

2. Vermijd contact met plastic

DMSO mag niet in contact komen met zuivere of verdunde oplossing van kunststof. Dit komt omdat het potentieel schadelijke stoffen uit plastic vrijgeeft die niet in de cellen van het lichaam mogen komen. Deze omvatten hormonen, verven, weekmakers, zware metalen en nog veel meer. Wanneer u met DMSO te maken heeft, moet u altijd alleen glazen of porseleinen vaten of metalen materialen gebruiken.

3. Altijd verdunnen

Nogmaals, omdat het zo belangrijk is: DMSO mag niet onverdund worden ingenomen, zowel extern als intern. In zijn pure vorm (99,9%) heeft het een te sterk effect en daarom zijn bijwerkingen waarschijnlijk. Bovendien is, vooral in combinatie met andere middelen, het risico op overdosering te hoog.

4. Testcompatibiliteit

Voor grootschalig gebruik moet de compatibiliteit worden getest. Sommige mensen zijn erg gevoelig en hebben een overgevoeligheid die het gebruik van DMSO uitsluit. De test is vrij eenvoudig:

Breng een kleine hoeveelheid van een 70% DMSO-wateroplossing aan op een schoon deel van de huid. Als er binnen 24 uur geen ernstige bijwerkingen zijn, is er zeer waarschijnlijk geen overgevoeligheid.

Bonustip voor opslag: DMSO moet worden bewaard bij ongeveer 20 C (kamertemperatuur), beschermd tegen direct zonlicht. Bij lagere temperaturen kan het kristalliseren. Als het is gekristalliseerd, kan het voor gebruik worden opgelost door de fles in een waterbad of op de kachel te plaatsen. Zo wordt het weer vloeibaar.



Toepassing van alternatieve vormen van DMSO

Naast de pure vorm kunt u ook afgewerkte producten van DMSO kopen als zalf, spraygel of druppels. Deze producten zijn meestal alleen geschikt voor uitwendig gebruik, omdat ze ook andere stoffen bevatten die niet oraal mogen worden geconsumeerd.

Er zijn verschillende fabrikanten en producten, zodat in individuele gevallen de instructies voor het aanbrengen op de verpakking of in de bijsluiter moeten worden gevolgd. In principe raad ik u echter aan om ook hier aandacht te besteden aan de informatie over uitwendig gebruik, zoals hierboven beschreven.



DMSO verstandig combineren

DMSO kan in principe worden gecombineerd met de meeste alternatieve remedies. Het kan de opname van stoffen verbeteren, waardoor hun effectiviteit wordt verbeterd. Ik raad echter uitdrukkelijk af om het te combineren met medicatie, omdat dit kan leiden tot onvoorspelbare bijwerkingen.

In principe kan DMSO direct of met een tijdsvertraging worden gecombineerd. Direct betekent dat het wordt aangebracht of genomen op hetzelfde moment als de gewenste stof volgens de bovenstaande toepassingsregels. Omdat DMSO een halfwaardetijd van meer dan 24 uur heeft, kunt u de extra stof ook gewoon overdag innemen en toch een combinatie-effect hebben.

Onze productaanbevelingen

Opmerking: De links in dit artikel zijn affiliate of advertentielinks. Als u DMSO via een van deze links koopt, ontvangen we een commissie, die deze site zal financieren. U maakt geen extra kosten.

Als u DMSO wilt proberen, moet u een product van hoge kwaliteit van een betrouwbare dealer kiezen.

Wij raden u aan DMSO online te bestellen. Op Amazon vindt u een grote selectie van hoogwaardige producten:

Welk product is het beste voor u?

DMSO vloeistof, 99,9%, 1000 ml (top prijs-prestatieverhouding) >>

DMSO crème/zalf, 99,9% zuiverheid >>

DMSO als spray met magnesiumchloride >>


Bekijk meer belangrijke informatie over DMSO:

Koop DMSO zalf – De beste producten en recepten

DMSO zalf
Meer info...

DMSO bijwerkingen – Is het gevaarlijk?

DMSO bijwerkingen
 
Babbe je hebt nu genoeg info.
Zelf was ik in het begin extra voorzichtig met innemen . De helft minder genomen dan geadviseerd. en later de doses verhoogd.
Ik heb vandaag nogmaals besteld om in te gaan nemen.
Ze hebben het wel over bijwerkingen maar vergeet niet dat Reguliere medicijnen zowiezo bijwerkingen hebben.
Wat slik je nog meer? Met nieuwe spullen laat ik in principe andere supplementen even weg .
al met al heb ik er niets van gevoeld maar wat er binnenin een lichaam en onze cellen gebeurt weten we niet.
 
Babbe je hebt nu genoeg info.
Zelf was ik in het begin extra voorzichtig met innemen . De helft minder genomen dan geadviseerd. en later de doses verhoogd.
Ik heb vandaag nogmaals besteld om in te gaan nemen.
Ze hebben het wel over bijwerkingen maar vergeet niet dat Reguliere medicijnen zowiezo bijwerkingen hebben.
Wat slik je nog meer? Met nieuwe spullen laat ik in principe andere supplementen even weg .
al met al heb ik er niets van gevoeld maar wat er binnenin een lichaam en onze cellen gebeurt weten we niet.
Wow,wat veel info,dank je wel,ik wist er te weinig van! Gebruik het op mijn gezicht PUUR terwijl ik lees dat dat niet mag....merk er niks van en gebruik het al 2 x per dag,zal nog even terug gaan naar verdund dan?
Had nog geen tijd alles te lezen,was weekje met vakantie en nu gauw inlezen!
 
Hoi Babbe

Als het puur op je gezicht geen probleem is zou ik een middenweg kiezen. half om half verdunnen. of eventueel ook met andere verhoudingen experimenteren.
Tevens van binnenuit behandelen lijkt me ook goed kunnen.
De ervaringen van anderen zijn positief. toch?
 
Inmiddels heb ik het flesje DMSO op en geen resultaat of er iets van gemerkt. Uitwendig 3 x per dag gebruikt maar de plek is niet minder rood/roder,niet minder dik/dikker,en ook niet gaan schilferen,jeuken of wat ook. Ook inwendig gebruikt maar niets gemerkt. Ik gebruik een middel altijd even een tijdje om het lichaam er aan te laten wennen. ( een vriend van ons gebruikte 1 WEEK cbd olie en zei dat het niet hielp....)
Dus nu snel op zoek naar wat anders en kom ik toch bij Ivermectine uit! Lees ook steeds mee op het topic hierover. Mijn probleem: ik durf niet in het buitenland te bestellen! We hebben ook geen creditkaart meer
( te duur en nooit gebruikt) en geen PayPal ook,alleen ING. Nou weet ik wel dat het Forum er niet is voor koop en verkoop,( wel de lusten en niet te lasten) maar ben op zoek naar iemand waar ik Ivermectine van over kan kopen,mag met winst! Iemand die bv al 2 jaar geleden doosjes heeft gekocht en die op datum raken en van mijn geld dan weer "verse"kan kopen.( tht maakt mij niet uit) Ik weeg 66 kilo, hoeveel zou ik nodig hebben voor zeg 2 maanden? Is dat genoeg tijd om er achter te komen OF ik er op reageer?
Neem contact me op als je mij hiermee wilt helpen! En als het mij helpt dan zoek ik daarna iemand die me gaat leren HOE ik het wel ga durven bestellen,als ik eerst maar op de goede weg kom met dit middel. Als ik hier geen reactie krijg ga ik het op het topic IV proberen,maar houd het nog liever even hier.
Romagi vroeg nog welke supplementen ik gebruik:
Voordat ik DMSO ging gebruiken had ik ook Waterstofperoxide en Colloidaal zilver,daar even mee gestopt.
ook met MSM poeder gestopt.
- Spirulina en Chlorella ( tabletjes van Ron Fonteine) voor energie
- Vit D3 / K2 druppels ( Vitakruid)
- Bio Acerolapoeder ( Vit.C )
- Graviolablad-poeder ( anti kanker)
- preventief tegen corona: Quercetine en Zink
- Biotine
- Cod Liver oil/Butter oil ( Green Pastures)
- Vit.B Complex ( Vitakruid Actief met L-Taurine)
- Astaxantine en Luteine ( tegen verhoogde oogdruk en dat heeft geholpen!)
- Magnesium citraat ( uur voor slapen gaan om te ontspannen en tegen kuitkramp)
- CBD olie Raw van Medihemp.
- Zwartzaad-olie ( Nigella Sativa,zwarte komijn en ook soms met Propolis gecombineerd)
- Mariadistel ( als ik wijntje gedronken heb)
Reguliere medicijnen gebruik ik nooit,zelfs geen paracetamol of rare zalfjes / druppels of wat ook.
Hoop op hulp van een van jullie met de Iv en dan wil ik daar snel mee aan de slag,is zo'n beetje het laatste wat ik bedenk om nog te doen aan mijn kwaal!
 
Babbe ik vind het feit dat alles niet is verslechterd best wel positief voorlopig.
Ik zie dat je ook heel veel supplementen gebruikt. Ik zelf trouwens ook.
Heb je een systeem bedacht hoe je dit per dag allemaal inneemt?
Ik word er af en toe wel daas van en als ik iets vergeet o.i.d. denk ik nou ja.
Ik doe het met ruitjespapier met een lijst van supplementen en kruisjes zetten. En ik heb nooit ontdekt waar ik baat bij heb ja of nee.
Je oproep voor Ivermectine zou ik daar plaatsen. of iemand kan voor jou bestellen en jij betaalt het.
 
ja,wel gunstig op zich dat het niet is verslechterd maar zou graag een beetje "slinken"van de plek zien en nu gebeurt er helemaal niets. Zal dan mijn verzoek om hulp maar op het topic Iv.plaatsen,maar dacht dat ik HIER ook hulp zou kunnen krijgen en niet alles weer alles uit hoef te leggen wat ik mankeer.
Ik heb het schema van supplementen in mijn hoofd: dat voor het eten/erna/om te slapen etc.
 
Eustace Mullins schreef reeds lang geleden het boek Murder by Injection. Hoe profetisch bleek de titel alleen al....

Mike
 
Eustace Mullins schreef reeds lang geleden het boek Murder by Injection. Hoe profetisch bleek de titel alleen al....

Mike

Hier komt 'ie (nog) een keer

Lethal Injection: The Story Of Vaccination

 
Even een up-date over het plekje op mijn wang: het ziet er nu heel goed uit! Nadat de DMSO eigenlijk niet geholpen had ben ik weer overgestapt op Waterstofperoxide,2 keer per dag gedept. Langzamerhand ging het beter met de plek,van veel rood met dikke randen naar nu geheel HUIDkleur!!! Geen vreemde blikken meer als ze mijn wang zien.... Van de moedervlek waar het ongeveer 3 jaar geleden mee begon ( zie al mijn vorige posts hierover) is niets meer over. Wel zit er nog een donker moedervlekje 2 cm onder de oude vlek en er zit ook nog een verdikkinkje in mijn oorlellletje. Momenteel smeer ik 2x per dag de plek nog in met Propolis/zwartzaadolie. Dus ik denk dat het wel goed gaat,al weet ik natuurlijk niet of het goed-of kwaadaardig was.
Ik slik ook dagelijks Mebendazol van 100 mg. Zal ik dat ook een beetje gaan spreiden? Ik lees hier ook over Ivermectine om het niet heel lang achter elkaar te gebruiken. Beter OM de dag of een halfje per dag? Of maar even mee stoppen nu na 3 weken? Ben er mee begonnen toen mijn man en ik corona kregen. Denk je 2,5 jaar dat het wel los zal lopen met die corona wordt je in het staartje toch nog ziek..... Mijn man met paar dagen koorts in bed gelegen en ik 2 avonden koorts maar niet in bed. Nu al weer 3 weken "beter" maar nog zo hoesten! Reukvermogen ook nog niet optimaal,sta je rauwe zuurkool te snijden en RUIK je geen zuurkool!
Mijn hele gezicht doet pijn,net of er zandkorreltjes op zitten,zere ogen in buiten-en binnenooghoeken,rood,schraal. Maar dat had ik al 2 weken VOOR de corona.had het er al mee te maken???? Heel dik oog ook,ik weet van veel gevaccineerden dat ze oogproblemen hebben,heb zelfs een schoonzus met oogkanker,had er nooit van gehoord. Dat gekke dikke oog is weer geslonken ,maar toch zijn elke ochtend bij het opstaan mijn ogen dik. Heb ook weinig wenkbrauwen en wimpers meer,mag ik een tikkie ijdel zijn en DAT niet leuk vinden???? Krijgen wij ongevaccineerden nu alle shit waar de gevaxten last van hebben? Wij waren op een "na-zit" van de uitvaart van een lieve vriend van ons,gelachen,gehuild en geknuffeld,iedereen geprikt behalve wij en wij de enigen die ziek werden.
Ik post nog even wat in het topic JEUK want heb nog meer huidklachten.....
 
Aanvulling: ik heb met dat zere gezicht ook gedacht aan een allergie,maar niets kunnen vinden. Geen ander wasmiddel,shampo,eten/drinken/supplementen.
 
Dit forum stond aktijd voor werken aan bijnieren en hormonale problemen. Tekort aan maagzuur etc. Wat te denken van werken aan je eigen immuunsysteem.

Dit protocol schijnt te werken voor gevaccineerden om te ontgiften van vaccins.


Hieronder staan de TOP VIJF aanbevolen stoffen om de schade van mRNA-vaccins te beperken (in willekeurige volgorde).
1 | JODINE
Jodium is een essentieel mineraal dat door de schildklier wordt gebruikt om schildklierhormonen te maken die vele functies in het lichaam regelen, waaronder groei en ontwikkeling, het herstellen van beschadigde cellen en het ondersteunen van een gezonde stofwisseling.
Omdat uw lichaam zelf geen jodium aanmaakt, moet het via de voeding worden toegediend. Jodium kan ook worden gebruikt om toxische verbindingen te ontgiften en verhoogt sterk de mRNA-ontbindingssnelheid (verval). Voedingsjodium regelt ook zijn eigen absorptie door regulering van de natrium/jodide (NIS)-symporter, die de functies van de schildklier beschermt.
2 | ZINK
Zink stelt het lichaam in staat eiwitten en DNA aan te maken, draagt bij tot wondgenezing en speelt een rol bij de groei en ontwikkeling van kinderen. Het heeft ook antioxiderende eigenschappen en speelt een belangrijke rol in de cel-gemedieerde immuunfunctie en moduleert de mRNA-niveaus van cytokinen.
Van zink is aangetoond dat het de gentranscriptie in kankercellen reguleert, terwijl zink de expressie van microRNA’s en belangrijke enzymen en eiwitten die nodig zijn voor de maturatie en stabiliteit van microRNA’s globaal afbouwt. Tot slot behoort het zinkvingereiwit serrate tot de plantaardige verbindingen die mRNA tot zwijgen kunnen brengen.
3 | QUERCETINE
Quercetine, een flavonoïde met meerdere bewezen gezondheidsvoordelen voor zowel mens als dier, vertoont een overvloed aan biologische activiteiten.
Met quercetine behandelde neutrofielen vertoonden een opmerkelijke onderdrukking van de mRNA expressie van verschillende pro-inflammatoire genen.
Een van de minder bekende en recent ontdekte rollen van quercetine is de modulatie van microRNA (miRNA) expressie, die een vitale rol speelt in gezondheid en ziekte.
4 | SUPERGELADEN C60
Koolstof 60 (C60) (Nano-Koolstof Geactiveerde Houtskool) is een natuurlijk voorkomend molecuul dat bestaat uit 60 koolstofatomen die iets vormen dat lijkt op een holle voetbal. De wetenschappelijke naam voor C60 is “Buckminsterfullerene” en het is de enige molecule van een enkel element dat een bolvormige kooi vormt, en het is misschien wel de krachtigste antioxidant tot nu toe bekend, die de antioxidantwerking van Superoxide Dismutase, Glutathione, Catalase en COQ10 uitvoert.
In de afgelopen 13 jaar is de “Supercharged” C60 fullereen molecule onderzocht, getest en gekarakteriseerd door niet minder dan 15 universiteiten en 5 federaal gecertificeerde onderzoekslaboratoria, resulterend in meer dan “600 evaluaties”.
Er is ook veel positief onderzoek gedaan naar de potentiële toepassingen van Supercharged C60 bij de absorptie van elektromagnetische velden (EMV). De Supercharged C60 molecule is een nanokoolstofmateriaal dat ongelooflijk krachtige antioxiderende eigenschappen vertoont die het vermogen van het lichaam om oxidatieve stress in zowel gezonde als zieke toestand te beheersen, kunnen vergroten.
Uit studies blijkt dat koolstofnanodragers kleine interfererende RNA (siRNA) kunnen leveren en een groot aantal mRNA-toepassingen in de plantenbiotechnologie mogelijk kunnen maken, zich in cellen kunnen internaliseren en vervolgens het gen efficiënt kunnen uitschakelen en cruciaal zijn voor het efficiënt uitschakelen van genen.
5 | PQQ (Pyrroloquinoline kinine)
Pyrroloquinoline chinon (PQQ) is een krachtige antioxidant en cellulaire energiebooster die werkt om de gezondheid van uw energieproducerende mitochondriën te ondersteunen, ze te beschermen tegen oxidatieve schade en u zelfs te helpen nieuwe mitochondriën te kweken. PQQ is eigenlijk de enige voedingsstof op aarde waarvan bekend is dat hij in staat is nieuwe mitochondriën aan te maken.
PQQ zit in fruit en groenten en in moedermelk en is een plantaardige groeifactor en bacteriële cofactor. Studies hebben aangetoond dat PQQ dinatriumzout (BioPQQ™️) positieve effecten heeft op de cognitieve functie en mogelijk een beschermend effect heeft op door UVA-straling veroorzaakte veroudering.
CONCLUSIE
Nu de druk om gevaccineerd te worden tegen COVID toeneemt, is het van vitaal belang methoden te vinden om de schade te beperken, vooral voor degenen die gevaccineerd moeten worden vanwege eisen van de werkgever of om andere redenen. (Red.: Dit is niet de reden waarom we dit publiceren!)
Samengevat gaat het om de volgende vijf stoffen, met links naar aanbevolen bronnen:
1. Iodine
2. Zinc
3. Quercetin
4. Supercharged C60
5. PQQ
Ook is aangetoond dat alleen water vasten (gedurende 1 week) DNA-schade herstelt en vreemd mRNA tot zwijgen brengt. En het nemen van een volledig spectrum hennep extract is een andere uitstekende suggestie vanwege de positieve effecten op ons endocannabinoïde systeem, dat bijna elke interne functie regelt. Wij nemen dit biologische hennep extract elke dag!
 
Ik hoef niet ontgift te worden van vaccins.
Ik slik al 2 jaar Quercetine ,zink en veel extra vit C. Dit om te proberen Corona buiten de deur te houden. Nu op zoek naar iets voor mijn gezicht,lijkt wel of ik perkamenten huidje heb! Ik gebruik altijd alleen maar Castoroil om mijn rimpels beetje mee te kneden.
 
Ik hoef niet ontgift te worden van vaccins.
Ik slik al 2 jaar Quercetine ,zink en veel extra vit C. Dit om te proberen Corona buiten de deur te houden. Nu op zoek naar iets voor mijn gezicht,lijkt wel of ik perkamenten huidje heb! Ik gebruik altijd alleen maar Castoroil om mijn rimpels beetje mee te kneden.
Maar je denkt wel dat je besmet word door gevaccineerden als ik je eerdere bericht lees. Wie weet helpt hetzelfde protocol.
 
Al die wormmiddelen en dan nog geen resultaat. Zelfs slechter af. Ik wens natuurlijk iedereen succes met zijn/haar gezondheid. En ieder moet zelf maar weten wat te willen slikken maar zou zelf me vraagtekens erbij hebben en eerder de focus leggen op immuun. Begrijp eerlijk gezegd niks meer van iedereen maar dat terzijde. Is verder niet belangrijk ook.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.780
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan