Kanker



Kijk een naar het protocol van Dr. Bob Beck, niet op basis van gif. Alleen ontgiftingsverschijnselen als bijwerking.


Het Beck Protocol​

Dr. Robert Beck ontdekte een patent waarin wordt omschreven hoe met een dure operatie waarbij electroden worden ingebracht bij de patient Aids kan genezen. Hij ging op onderzoek en ontwikkelde een machine die geen honderduizenden euro's kost en geen dure operaties vereist om hetzelfde te bereiken.
Hij ontdekte dat door stroompjes in de bloedbaan te brengen een veelheid aan ziekten kan genezen. Dit heet bloedpulsen. Hij ontwikkelde een protocol waarmee hij veel mensen van uiteenlopende ziekten heeft genezen. Het Beck protocol bestaat uit:

  • Bloedpulsen
  • Coloidaal zilver
  • Ozontherapie
  • Magnetish pulsen
Wij hebben alle apparatuur en middelen die u nodig heeft om dit protocol te doorlopen.
 
Laatst bewerkt:
Het ziekenhuis is duidelijk, zodra er uitzaaiingen blijken te zijn , kunnen ze haar niet genezen. Alleen maar haar leven rekken ( zo werd dit gezegd) Hiervoor is dus een scan nodig. Mijn vrouw wil in een later stadium wel een scan maar nu nog niet. Panacur moet even de tijd krijgen om zijn werk te doen.
De genezing van het ziekenhuis is borst eraf en dan bestralen en hopen dat het niet terug komt.
Wij geloven dat kanker en symptoom is en geen ziekte, dus moet de oorzaak aangepakt worden ( de vervuiling van het lichaam) hiervoorzetten we nu ivermectine in en Panacur. Vanaf volgende week gaan we naar een natuurarts voor niet-toxische tumor therapie. Misschien dat hij ook alternatieve onderzoeksmethoden weet
Ik wil graag weten wie die natuurarts is. Waar zit hij?
Ik heb zelf rontgenbestraling gehad helaas heb ik mij hiertoe over laten halen. Ook heb ik een vervelende behandeling gehad bij het ziekenhuis (de NIET food grade h202) waarna ik slikklachten krijg. Daarna begon de ellende. Inmiddels heb ik, sinds een chemische spray die een kapper op mijn haar spoot, een tumor op mijn vinger gekregen. Tevens veel haaruitval. Natuurlijk ga ik niet naar het ziekenhuis. Ik zoek een goede natuurarts omgeving Alkmaar waar ik mijn verhaal kwijt kan. Wellicht heb ik inderdaad ook veel vervuiling inmiddels in het lichaam en daarnaast stralingsschade. zelf kan ik dit niet oplossen.

Ik slik wel ivermectine wat MISSCHIEN kan helpen om de vervuiling in het lichaam op te lossen maar het is niet genoeg voor mij. Ik heb veel letselschade opgelopen en vertrouw behandelaren niet meer.
 
Ik weet niet of de tumor op mijn vinger goed of kwaadaardig is, wellicht is hij goedaardig maar ik wil er wel vanaf. Dus als iemand een goed idee heeft..... het gaat niet vanuit zichzelf weg
 
Ik wil graag weten wie die natuurarts is. Waar zit hij?
Ik heb zelf rontgenbestraling gehad helaas heb ik mij hiertoe over laten halen. Ook heb ik een vervelende behandeling gehad bij het ziekenhuis (de NIET food grade h202) waarna ik slikklachten krijg. Daarna begon de ellende. Inmiddels heb ik, sinds een chemische spray die een kapper op mijn haar spoot, een tumor op mijn vinger gekregen. Tevens veel haaruitval. Natuurlijk ga ik niet naar het ziekenhuis. Ik zoek een goede natuurarts omgeving Alkmaar waar ik mijn verhaal kwijt kan. Wellicht heb ik inderdaad ook veel vervuiling inmiddels in het lichaam en daarnaast stralingsschade. zelf kan ik dit niet oplossen.

Ik slik wel ivermectine wat MISSCHIEN kan helpen om de vervuiling in het lichaam op te lossen maar het is niet genoeg voor mij. Ik heb veel letselschade opgelopen en vertrouw behandelaren niet meer.
Ivermectinne is anti-kanker, dus zeker daarmee doorgaan. Let wel op dat je niet te veel slikt. Dus niet iedere dag, maar bijvoorbeeld 1x per week.

Bij een eenmalig consult zou ik je heel wat kunnen laten zien, ook dingen die je gewoon thuis kunt doen, zoals Ozon therapie, Beck Protocol en nog veel meer. Kijk voor meer informatie in de bovenstaande post over Dr. Beck. Er is ook een link naar mijn website.
 
Het beckprotocol is een film van 1 uur en 57 min. Ik was begonnen (tekst kan vertaald worden naar nederlands) maar had geen tijd voor de hele film.
Op welke tijd staat jouw eigen info Lord Offo?
 
toch nog even dit.
Ik heb dus een rontgenfoto gehad in het ziekenhuis 2 jaar terug, van 15 seconden lang. Ik vroeg nog kan dat geen kwaad weer straling. Toen zei die mevrouw bij het apparaat 'Nee hoor kan geen kwaad anders kan ze het niet beoordelen'. Ze had mij toch eerlijk over de risico's moeten vertellen
Is zij dan niet strafbaar omdat zij mij niet de risico's van rontgen verteld heeft?

Zie ook het roze groen gekleurde kader op deze site https://www.larsvanhemmen.nl/Kanker/

(ben het niet met alles eens wat daar staat, zoals geen vlees eten)
 
Liz wat zou je er dan mee willen als het strafbaar is?
Ga je ze officieel aanklagen?
ik weet niet precies waarom je dit vraagt, maar omdat rontgen algemeen geaccepteerd is, gaat dat lastig worden.
Ik weet wel dat ik diverse verkeerde keuzes heb gemaakt, en dat vanaf nu anders wil gaan doen!
 
Nu weet ik niet of de tumor op mijn hand kanker is. Het is eigenlijk sinds rontgen, en toxische kappersshampoo dat ik allemaal problemen heb. Wat zou WEL helpen, tegen deze grote bult op vinger (is ook open). Een kennis adviseert naar huisarts te gaan maar die komen altijd met aggressieve behandelingen aan zetten wat op den duur nog meer schade doet (dat is wel gebleken, met de rontgenfoto).
 
Ik kwam verleden week een artikel tegen over liposomale vitamine C en huid verzorging. Ga daar eens naar zoeken maar dan met + huidkanker uiteraard in het Engels om slagingskans te hebben

liposomal vitamin C skin cancer treatment
 
Nu weet ik niet of de tumor op mijn hand kanker is. Het is eigenlijk sinds rontgen, en toxische kappersshampoo dat ik allemaal problemen heb. Wat zou WEL helpen, tegen deze grote bult op vinger (is ook open). Een kennis adviseert naar huisarts te gaan maar die komen altijd met aggressieve behandelingen aan zetten wat op den duur nog meer schade doet (dat is wel gebleken, met de rontgenfoto).
Ik ben het boek 'Genezen met jodium' weer eens aan het herlezen. Kwam onderstaande tegen en moest even aan jou denken @liz1985.
Misschien ook nog iets om in het achterhoofd te houden?

1672327999127.jpeg
 
jodium2.jpg

De jodium 7% is hier te krijgen:
 
Bekijk bijlage 18940

De jodium 7% is hier te krijgen:
Deze, 5%, neem ik altijd in. Scheelt in prijs maar of dat ook te wensen is...?
 
Deze, 5%, neem ik altijd in. Scheelt in prijs maar of dat ook te wensen is...?
Voor 'gewoon' onderhoud (inwendig of transdermaal) is de 5% prima.
Maar bij huidkanker raadt hij de 7% aan, zie op de afbeelding hierboven de reden.
 
Voor 'gewoon' onderhoud (inwendig of transdermaal) is de 5% prima.
Maar bij huidkanker raadt hij de 7% aan, zie op de afbeelding hierboven de reden.
Mijn gedachte is/was: Smeer indien gewenst een of twee x meer, maar ja, dan is de fles eerder leeg dus maak je eigen som. Niets zeggen kon ik ook natuurlijk. 14,95 tegenover 21,45.
Voor mij heb je gelijk, Simonsini (?) zegt het en die weet er meer van dan ik.
 
Mijn gedachte is/was: Smeer indien gewenst een of twee x meer, maar ja, dan is de fles eerder leeg dus maak je eigen som. Niets zeggen kon ik ook natuurlijk. 14,95 tegenover 21,45.
Voor mij heb je gelijk, Simonsini (?) zegt het en die weet er meer van dan ik.
de 1 zegt cbd pasta, de ander zegt odium. CBD pasta verdooft ook de pijn. Dus wellicht is dat ook nog een optie. Maar sowieso niet van alles door elkaar.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.322
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan