Kanker

Nog steeds veel last van de de vinger, Ik hoor veel goede verhalen over cbd. Bv dat je de pasta erop kan smeren en de druppels in moet nemen
Hebben jullie daar ook van gehoord?

Bv dan deze pasta https://www.cbdland.nl/cbd-pasta-ra...EQ_T1kra8V8Plj3CucJFE_HUiBhOj4C7Pr4G6NS_x9e-w
Hoop dat iemand mij hier iets meer over kan vertellen.

Of is cbd juist geen goed idee.
Net huisarts geweest die geeft als enige optie wegsnijden onder verdoving bij een chirurg
 
Klinkt als de ideale oplossing die jodium. Wellicht zit er in het andere geval niks anders op dan amputeren. Ook een optie.
wordt de aanval weer tegen mij ingezet? Dat proef ik zo hier en daar. Dat lijkt me toch niet de bedoeling. Beste wensen iedereen.
 
En wat is het dan dat jou bruisende motivatie om jodium zonder enige onderbouwing meteen de prullenbak in te gooien als geen goed plan? Weet je wel waar jodium toe in staat is? Het opruimen van toxische schade en repareren van beschadigde cellen. Vandaar mijn reactie om te voorkomen dat het mogelijk uit gaat zaaien en je nog verder van huis bent dan je al was of bent. Nu zit ie er nog aan he.
 
En wat is het dan dat jou bruisende motivatie om jodium zonder enige onderbouwing meteen de prullenbak in te gooien als geen goed plan? Weet je wel waar jodium toe in staat is? Het opruimen van toxische schade en repareren van beschadigde cellen. Vandaar mijn reactie om te voorkomen dat het mogelijk uit gaat zaaien en je nog verder van huis bent dan je al was of bent. Nu zit ie er nog aan he.
Nou ik had het er een keer opgedaan. Maar merkte gelijk dat de huid losser ging zitten en ik duizelig en moe werd. Voelde mij dus nier echt beter of goed erna.
 
Ik ga de hele docu nog bekijken, maar uit de eerste minuut kun je al opmaken dat cannabis werd gebruikt door de vroege mens als een soort evoltionaire en spirituele springplank. Daarna gaat men uitgebreid in op de medicinale aspecten. Hoewel ik deze niet ontken, moet je wel rekening houden met het feit dat we tot aan de tweede wereldoorlog een veel stabielere bloedsuikerspiegel hadden a.g.v. een hoge consumptie van dierlijke vetten en eiwitten (de vooroorlogse generaties konden om deze reden ook wegkomen met meer zetmeel dan de naoorlogse generaties).

Als moderne, gedegenereerde mensen moeten we EXTREEM ALERT zijn op ALLES wat onze bloedsuikerspiegel (en daarmee onze hormoonspiegel) ontregelt! Jenneke moet ik ook voortdurend herinneren aan dit cruciale feit. Daarnaast hebben we nooit eerder olie geperst van deze plant, net zo min als zonnebloemolie of maisolie eerder hebben bestaan.

Als moderne, gedegenereerde mensen zijn we ook mentaal, emotioneel en spiritueel minder in balans. Dit maakt het gebruik van cannabis riskant, vanwege een mogelijk risico op psychose, depressie en andere angststoornissen.

Ten slotte nog de WAPF over hennepolie:

Quote:
Hemp: Not For Human Consumption

A number of companies are now selling hemp oil, toasted and shelled hemp seeds and granola bars containing hemp seeds. This is not a good use for hemp. Hemp may be appropriate for domestic animals and birds, but it should not be used for human food. In China, where cultivation of hemp originated, hemp oil was used occasionally, but there are no references in the Chinese literature to the use of hemp seeds as food for human beings. (Simoons, Food in China, 1991)

Hemp oil has been promoted in recent years as a "heart healthy" oil that is rich in essential fatty acids and low in saturated fat. Hemp oil is indeed highly unsaturated, and this is exactly why it should be avoided. Hemp oil is over 75 percent polyunsaturated, containing about 55 percent omega-6 fatty acids and about 20% omega-3 fatty acids. It contains only about 10 percent saturated fatty acids and 10 percent monounsaturated fatty acids. It is, therefore, highly unstable and prone to oxidation; and the high content of linoleic acid makes it particularly unsuitable for human consumption. Diets containing an excess of polyunsaturated fatty acids, particularly omega-6 fatty acids, have been linked not only to heart disease but also to cancer and autoimmune disease.

An additional problem derives from the fact that hemp oil may contain traces of cannabinoids and these substances can then turn up in the urine of those who consume it. In one research project, seven adult volunteers purchased hemp oil from a health food store and ingested 15 milliliters each. Urine samples taken at 8, 24 and 48 hours after ingestion were positive for THC. (Journal of Analytical Toxicology October 1997 21(6):482-485.) If these volunteers had been obliged to give a urine sample to their employers, they would have failed their drug test.

Because hemp oil is highly unsaturated, it makes an excellent base for paints and varnishes. In fact, there is no need to consider hemp for human consumption except in small quantities for medicinal purposes. There are many good fats and oils that humans can use and there are many good industrial uses for all the by-products of the hemp plant. Let’s not make the same mistake with hemp that we have made with soy, by promoting its inappropriate use as a human food.


http://www.westonaprice.org/farm-a-ranch/instead-of-soybeans-hemp-and-kenaf

Het artikel gaat ook in op de medicinale aspecten van hennep.

Mike
Verhelderend
 
Ik begrijp dat jullie hier niet zo’n fan zijn van cdb olie. Omdat her bloedsuiker ontregelend is.
 
Tja, dat is vervelend. Maar wij hebben geen invloed daarop.
nee maar raden dingen wel aan, en dat vind ik fijn, maar ik moet voorzichtig zijn met van alles erop smeren; je vroeg me slecht wat mijn bruisende motivatie was om de jodium zonder enige onderbouwing de prullenbak (het staat nog in het keukenkastje) in te gooien. Blijkbaar vond mijn huid het niet zo leuk; en dat is de onderbouwing
 
nee maar raden dingen wel aan, en dat vind ik fijn, maar ik moet voorzichtig zijn met van alles erop smeren; je vroeg me slecht wat mijn bruisende motivatie was om de jodium zonder enige onderbouwing de prullenbak (het staat nog in het keukenkastje) in te gooien. Blijkbaar vond mijn huid het niet zo leuk; en dat is de onderbouwing
Weet je Liz, volgens mij heb je best veel erop gedaan na aanleiding van dingen die je gelezen hebt hier. En bij alles begrijp ik dat de huid los laat. Lijkt mij niet onwaarschijnlijk dat dat juist goed is. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Volgens mij werkt het als een vulkaan en moet het gewoon ontploffen. Je kan ook proberen kusje erop te doen?
 
Weet je Liz, volgens mij heb je best veel erop gedaan na aanleiding van dingen die je gelezen hebt hier. En bij alles begrijp ik dat de huid los laat. Lijkt mij niet onwaarschijnlijk dat dat juist goed is. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Volgens mij werkt het als een vulkaan en moet het gewoon ontploffen. Je kan ook proberen kusje erop te doen?
Ja of bidden tot de heer. Cbd olie las ik ook maar is plantaardig volgens mij niet goed.
 
Er bestaat ook zalf tegen huid kanker. Wie weet helpt het. Plantaardig en dus puur natuur


Bij ekoplaza hebben ze cbd balsem https://medicineflower.nl/product-tag/4/ zit wel almoind oil in dat is dan weer minder

maar volgens sommigen is deze bestraald en moet je die van cbd land hebben
 
Geen idee. Ik las dat die tumor van jou door straling zou komen. Afhakken die vinger. Amputeren weg ermee.
 
Pret?? Zoveel opties en nog steeds geen keuze kunnen maken. Want dit want ze zeggen dit ze zeggen dat, straling tumor blablablabla….zeer bijzonder allemaal. Maar geniet vooral van de pret
 
Goede voornemen van 2023: Liz van het forum verwijderen. Alweer. En alweer om dezelfde reden: eindeloze hypochondrische aandachtstrekkerij.

Mike
 
  • Leuk
Waarderingen: JVG

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.926
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan