• Beste forumleden, we maken nu gebruik van nieuw forum software. Je oude wachtwoord werkt hier niet meer. Klik op aanmelden en dan op de link "wachtwoord vergeten". Je kunt dan je wachtwoord opnieuw instellen.

Kanker

Babbe

Active member
Sundancer verkoopt DMSO in NL. Helpt waanzinnig bij bindweefselproblematiek!

Mike
Inmiddels heb ik DMSO bij Sundancer besteld,ze hebben het niet in hun webshop maar ik heb ze gemaild en heb het binnen. Zit in een plastic flesje ( normaal koop ik vloeistoffen het liefst in bruine glazen flesjes) maar Sundancer zal het wel goed weten. Het is 100 ml en 99,5% dmso. Verder zat er geen info op,ook niet hoe te bewaren. Ik had er een mail bijgedaan met mijn klachten van de plek bij mijn oor,maar heb geen reactie hierop gekregen,zelfs geen klein kattebelletje bij het pakje. Ik denk dat ze het niet MOGEN om advies te geven. Ik heb geen flauw idee HOE ik het moet gaan gebruiken! heb zo'n beetje alles gelezen via Google over DMSO maar is meest in het Engels,ook de boeken,of in het Duits. Mijn school-engels is in 55 jaar een beetje verdwenen en medische termen snap ik al helemaal niet,dus niet zonder risico. Want: wat is de verdunning die je moet gebruiken als het IN wil nemen? En als je het OP je huid wil smeren? Durf dat toch niet zomaar te gokken als ik het niet weet en het eventueel ook kwaad zou kunnen bij verkeerd gebruik. Zag in het toppic van Tinnitus dat het ook gebruikt kan worden voor je oren,er was een linkje bij,maar kon ook het Engels niet goed begrijpen,mijn man heeft Tinnitus en zou het ook kunnen gaan gebruiken. Gezegd wordt ook van dmso dat het zo stinkt,zo een druppel uit het flesje geroken maar het ruikt helemaal NIET! OF het gaat pas ruiken NADAT je het hebt ingenomen en het in je adem of zweet wel vies ruikt? Iemand advies hoe ik het moet gebruiken??????

fatsnotbad

Administrator
Forumleiding
Op een koele plek bewaren en indien nodig opwarmen om het weer vloeibaar te maken. De DMSO aambrengen op de huid (insmeren). That's it.

Mike

Romagi

Well-known member

Hier heb ik het gekocht. Het hoort in een glazen flesje te zitten.
Ik heb google chrome geinstalleerd en dan wordt het autom. vertaald.

Romagi

Well-known member
UKS-Logo-web-2019-72dpi.png

GRATIS E-BOOK
DMSO - Het kleine molecuulwonder
MOCKUP-UKS-QUADRAT-AUSGEFULLT-Klein.png

bluearrows1-transparent.gif

" data-displaytype="htmlregular" style="box-sizing: border-box;">
Krijg het nu gratis
Vul hieronder uw e-mailadres in en wij sturen u uw GRATIS versie van het nieuwe "E-BOOK: DMSO - The Small Molecule Miracle".

Algemene toestemming: Ja, ik ga ermee akkoord om updates over het eBook te ontvangen, evenals verdere gratis informatie van de Urkornstüberl naar mijn e-mailadres. Ik kan deze toestemming te allen tijde intrekken.

Toestemming voor gegevensbescherming: Gegevensbescherming is erg belangrijk voor ons. Daarom hebben wij in ons privacybeleid precies beschreven hoe zorgvuldig wij met uw gegevens omgaan. Door het formulier in te dienen, gaat u hiermee akkoord.
Hier vindt u ons privacybeleid.
E-BOOK OPSLAAN

incl. mijn 5 gouden regels van de DMSO applicatie
DMSO begrijpen en toepassen
DMSO is een populaire medicijnmaatje in pijntherapie
  • Wat is DMSO?
  • DMSO & het tractoreffect
  • DMSO: Effecten
  • DMSO Studies
  • Hoe DMSO
    toe te passen
  • Mijn 5 gouden regels van de DMSO applicatie
  • Is DMSO gevaarlijk?
  • Enz.
DMSO - Het kleine molecuulwonder
ONTVANG NU UW GRATIS E-BOOK!
UKS-Claim-white-web-2019-72dpi.png

Babbe

Active member
Dank je voor de info,ik kende het bedrijf niet. Ik kan op hun site, kan vertalen naar Nederlands,vraag het gratis e-book aan,krijg er ook een mail over en kan het e.book downloaden maar nu kan ik NIET op de translate-knop drukken voor het Nederlands.....wat doe ik verkeerd? Ze hebben een heleboel produkten zie ik, wordt er ook ergens melding gemaakt van INWENDIGE toepassing?

Romagi

Well-known member
Hoi Babba, bedoel je dat je ook google chrome hebt geinstalleerd?
Als ik duitse tekst heb op mijn scherm moet ik ergens een zin met een "handje" zoeken. dan gaat de vertaling automatisch.

Ja inwendig kan ook. Ik heb zelf inwendig genomen maar alleen als ik ook bloed test kom ik erachter of het iets heeft gedaan. Ik heb dus niets getest en niets gevoeld maar vertrouw erop dat het iets doet. Er is zoveel kennis op de site.
Je bedoelt dat het E-boek niet vertaald wordt?
Verder houd ik sommige dingen uit elkaar. Ben nu met Iverm bezig en zou dan geen DMSO nemen.
Verder ben ik niet zo,n held met computers.

Romagi

Well-known member
Hoi Babbe, ik zie dat het boek in het duits wordt doorgestuurd. Kun je dus niet vertalen.
Klopt met andere ervaringen die ik heb als ik een boek wil downloaden.
maar alle teksten staan gewoon op hun site en ik denk dat dat wel vertaald wordt.

DMSO begrijpen en toepassen
DMSO is een populaire medicijnmaatje in pijntherapie
  • Wat is DMSO?
  • DMSO & het tractoreffect
  • DMSO: Effecten
  • DMSO Studies
  • Hoe DMSO
    toe te passen
  • Mijn 5 gouden regels van de DMSO applicatie
  • Is DMSO gevaarlijk?
  • Enz.

Babbe

Active member
Inmiddels wel dat linkje over OREN kunnen vertalen in Nederlands. Vanavond eerste keer wat uitwendig op de plek gaan doen. Nog geen idee wat ik INWENDIG kan,1 pure druppel in een glas water? Ik heb geen idee en nog geen advies gekregen van een van jullie.....

Romagi

Well-known member
Wat heb je precies in en/of buiten je oor? Kanker?
Je kunt je AANmelden bij hen dan krijg je rechtstreeks info. is gemakkelijker te vertalen daardoor.
of je kunt ze bellen. Mijn duits is redelijk, ik kan ze een mail sturen voor je.

Babbe

Active member
Wat heb je precies in en/of buiten je oor? Kanker?
Je kunt je AANmelden bij hen dan krijg je rechtstreeks info. is gemakkelijker te vertalen daardoor.
of je kunt ze bellen. Mijn duits is redelijk, ik kan ze een mail sturen voor je.
dank voor je aanbod een mail te sturen in het Duits,dat hoeft ( nog) niet. Kun JIJ me dan vertellen HOE je het inwendig hebt gebruikt? 1 druppel op een glas/of een liter of wat dan? Ik heb Sundancer gebeld over inname maar ze mogen/willen/kunnen het me niet vertellen!!! Nu smeer ik 2 x per dag een druppel op de rare plek op mijn wang. HOE lang mag/moet je met iets doorgaan voordat je wat merkt? Weken,maanden?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.355
Leden
8.437
Nieuwste lid
Tini
Word vaste donateur van dit forum
Bovenaan