Kanker

Dit forum is jou domein en dan ook jou beslissing. Ik waag me er niet aan op andermans terrein te neuzen of beslissen. Ze is er nog dus wie weet verandert het nog. Geen idee.
 
Kennelijk is die wonderolie niet zo geschikt voor je huid.
Al eens iets anders geprobeerd?
Inmiddels is mijn gezicht weer opgeknapt! Heb er 's morgens als een reptiel uitgezien,schubben op en naast mijn neus,heeft lang geduurd. Na de Castoroil heb ik ook niet-olie geprobeerd, Skin van Dermagiq en Rescuecream van Bach. Het had gewoon tijd nodig. De lelijke plek op mijn wang is WEG! ZO blij mee! De plek is weer huid-kleurig geworden en geheel vlak. Allemaal dankzij de H2O2 waar ik steeds mee gesmeerd heb ( en later wat met Propolisolie) Ben er 3 jaar mee bezig geweest! Nu zit er een centimeter onder de vorige plek een donker moedervlekje maar die houdt zich voorlopig rustig en dat wil ik graag zo houden!
Nu ben ik weer met H2O2 bezig om mijn jeukende steel- wratjes ( in mijn hals en nek) te lijf te gaan,ik postte er over in topic Jeuk. Het zijn bijna geen "steel"wratjes meer maar bolletjes. De jeuk krijg ik er wel mee weg. Maar in mijn nek groeit ook HAAR natuurlijk,weet niet hoe dat er uit gaat zien als er 2 x daags waterstofperoixide in de nek wordt gesmeerd,dat kan ik zelf natuurlijk niet zien. ( Mike raadde me Ivermectine aan maar dat kan ik helaas niet kopen in het buitenland) . Zou fijn zijn als de wratjes ervan zouden verdwijnen maar zo erg als die enge plek op mijn wang is het niet gelukkig! Neem H2O2 ook dagelijks in op nuchtere maag. Later op de dag bica.
 
Zo zie je maar weer Babbe, de aanhouder wint. Misschien als je de deur uit ging dat je die plek probeerde te maskeren?. en dat dat dan ook geen gezond spul was?
Maar fijn dat het verdwenen is.
 
nee,noot iets op gesmeerd,mijn HAAR moest het maskeren,vroeger zou ik er bv vloeibare make-up op hebben gedaan als ik de deur uit ging,maar nee,nooit iets ongezonds op gesmeerd.
 
Wat je daar ziet is bloed van nensen met parasitaire infecties. Dat is hier uiterst zeldzaam en komt zo goed als altijd voor bij mensen die de infectie hebben opgelopen in tropische landen. Kanker wordt niet standaard veroorzaakt door parasitaire infecties, want gezien de hoge mate waarin kanker voorkomt zou dit moeten inhouden dat parasitaire infecties allesbehalve zeldzaam zijn aan deze kant van de wereld.

Mike
 
Ik had in dit topic en topic Jeuk gevraagd of iemand mij aan Ivermectine zou kunnen helpen,het wordt me steeds aangeraden ( voor de moedervlekken,steelwratten en andere huidproblemen) dus ik wilde het graag proberen,maar probleem om er zelf aan te komen. Vorige maand eindelijk reactie van iemand ( vrouw) die heel lief me wel wilde helpen. Ze nam persoonlijk contact met me op. Ik ben niet een hele echte digibeet maar sommige dingen vind ik ingewikkeld zoals reageren buiten het Forum om,ik ben dan bang dat ik iets fout doe en per ongeluk toch met een reactie op het Forum terecht kom... Vooral als ik er ook iets Engels bij zie staan. Maar ik dacht dat het contact wel goed ging,als ik mijn n.a.w gegevens stuurde dat stuurde zij de Ivm naar me op. Maar al die weken niets meer gehoord. De meldingen die je normaal dan bij je naam bovenin de balk ziet staan verdwijnen na bepaalde tijd weer en kun je volgens mij niet NOG eens met die persoon in contact komen? Ik zal het wel fout gedaan hebben maar weet niet WAT?????
 
Inmiddels contact gehad met degene die me de Iv beloofd had,zij had mijn gegevens NIET ontvangen,dus het lag aan MIJ! Iets verkeerd gedaan,sorry. Weet nu iets beter hoe het werkt met bericht terug sturen en ze heeft me ook gewezen hoe ik zelf de Iv kan gaan bestellen!
 
Inmiddels van een lief Forum-lid Iv ontvangen,heel blij mee,nu inzetten voor mijn diverse kwalen!
 
  • Leuk
Waarderingen: gse
 
het kost 300,- per behandeling en het lijkt me dat je niet alleen hyperthermie ondergaat.
a.s. maandag gaan wij daarnaar toe voor een intake. Naast deze therapie let mijn vrouw streng op wat ze eet en drinkt. Geen suikers een koolhydraten. alleen bio producten en totaal niets kant en klaars. verder slikt ze ivermectine en pannacur. wij zien het als aanvulling. want je bootst in feite en koorts na.
zou je met ivermectine en panacur tumoren kunnen genezen?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.836
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan