Ivermectine

Dat is iets te kort door de bocht, zoals ook Julian aangeeft. Dit is wat men beoogt, maar het is een experiment en noch wij, noch [ZIJ] weten wat de uitkomst is. Geef [ZE] nooit meer macht dan [ZE] werkelijk hebben!

Mike
Ik weet niet of het kort door de bocht is mike,
Er zijn bio wapens die door mensen versterkt en verspreid worden, er zijn bio wapens die het menselijk DNA flink wijziging en de wijziging doorgeven, we zijn al vele jaren het voedsel aan het modificeren we doen al 30 a 40 jaar aan gen therapie bij mensen voor diverse aandoeningen.
We hebben dierenartsen die mRNA experimenten op dieren hebben gedaan met dodelijke gevolgen voor dieren. Kotsterhaus
Veel van het bovenstaande kan voorbereiding zijn geweest

Ik kijk ook van een iets andere hoek niet perse wetenschappelijke hoek.
 
  • Leuk
Waarderingen: Luz
Ik ontken dit niet en heb dit ook al eerder opgescrhreven. Er zijn veel 'vingeroefeningen' geweest met dieren, vooral vee (denk aan MKZ, vogelgriep, varkenspest, Q-koorts, gekke koeienziekte, etc.) maar ook aan parvo bij honden en niesziekte bij katten. Wie weet hoe ver [ZE] al zijn, dus misschien heb je gelijk.

Mike
 
ik probeer via Ali.. ivermectine te bestellen.., maar de keuze is minimaal en ik kan geen Roli vinden en ook geen Shuneyou meer?? wel Topyou.. iemand een idee wat hier gaande is?
 
Ik wil gerust IVM of AVM doorverkopen. Vanwege de prijsverhoging ga ik wel de prijs tot 8 euro per potje verhogen. Wel zelf afhalen.
Adres en IBAN geef ik enkel via pb.
 
Beste forum leden

2 maanden terug heb ik rond de 1000 euro aan inver besteld bij Roli. Helaas heb ik nog niks binnen gehad... prive berichten worden niet beantwoord en ook krijg ik me geld niet terug.. weet niet precies wat er aan de hand is maar er zijn meer mensen die ik ken die in het zelfde schuitje zitten..

Afijn, zijn er mensen die nog potjes over hebben? Die ik eventueel kan overnemen. Dat ik er wat extra voor moet betalen is geen probleem. Alvast vriendelijk bedankt
 
Laatst bewerkt:
Beste forum leden

2 maanden terug heb ik rond de 1000 euro aan inver besteld bij Roli. Helaas heb ik nog niks binnen gehad... prive berichten worden niet beantwoord en ook krijg ik me geld niet terug.. weet niet precies wat er aan de hand is maar er zijn meer mensen die ik ken die in het zelfde schuitje zitten..

Afijn, zijn er mensen die nog potjes over hebben? Die ik eventueel kan overnemen. Dat ik er wat extra voor moet betalen is geen probleem. Alvast vriendelijk bedankt
Als je niets binnen krijgt krijg je gewoon geld terug bij ae, Check de track code anders eerst.

Anders een dispuut openen op ae gaat niet vanzelf

Kleine opmerking voor 1000 euro ivm bestellen kon de alarmbel geweest zijn gezien de leverings problemen.
 
Ik wil gerust IVM of AVM doorverkopen. Vanwege de prijsverhoging ga ik wel de prijs tot 8 euro per potje verhogen. Wel zelf afhalen.
Adres en IBAN geef ik enkel via pb.
Fff verkoop ivm is illegaal dat je de potjes voor 8 euro verkoopt prima maar nooit pilletjes erin laten.
Trust nobody!!!!!!!
 
Beste forum leden

2 maanden terug heb ik rond de 1000 euro aan inver besteld bij Roli. Helaas heb ik nog niks binnen gehad... prive berichten worden niet beantwoord en ook krijg ik me geld niet terug.. weet niet precies wat er aan de hand is maar er zijn meer mensen die ik ken die in het zelfde schuitje zitten..

Afijn, zijn er mensen die nog potjes over hebben? Die ik eventueel kan overnemen. Dat ik er wat extra voor moet betalen is geen probleem. Alvast vriendelijk bedankt
Stuur mij een PM en ik zal kijken of ik je kan helpen.

Mike
 
Hoe lang kunnen wij eigenlijk ivermectine slikken ? is het niet gevaarlijk voor resistentie ?
Als bijvoorbeeld antibiotica vaak tegen een bacterie wordt gebruikt, dan kan deze bacterie resistent worden.
Hierop heeft niemand gereageerd, maar ik ben wel benieuwd. Iemand een idee?
 
Het is geen antibioticum maar een natuurlijk fermentatieproduct. Op het gebied van dieronderzoeken ben ik wel wat dingen tegen gekomen van mogelijke resistentie, ook bij andere anthelmintica. Al zijn de resultaten nergens overtuigend en moet je je bedenken dat deze onderzoeken puur gebaseerd zijn op eventuele resistentie van parasieten/wormen gaat. Wij gebruiken het hier om een andere reden (parasieten zijn bijvangst).

Mijn persoonlijke devies is echter toch cyclisch gebruik van Ivermectine i.p.v. continu. Dit om het lichaam afwisselend rust te geven en te werken aan herstel/opbouw. Dit algemene principe gebruik ik overigens ook o.a. bij suppletie en sporten. Door cyclisch te werken voorkom je m.i. tevens de mogelijkheid van resistentie.
 
Laatst bewerkt:
Het is geen antibioticum maar een natuurlijk fermentatieproduct. Op het gebied van dieronderzoeken ben ik wel wat dingen tegen gekomen van mogelijke resistentie, ook bij andere anthelmintica. Al zijn de resultaten nergens overtuigend en moet je je bedenken dat deze onderzoeken puur gebaseerd zijn op eventuele resistentie van parasieten/wormen gaat. Wij gebruiken het hier om een andere reden (parasieten zijn bijvangst).

Mijn persoonlijke devies is echter toch cyclisch gebruik van Ivermectine i.p.v. continu. Dit om het lichaam afwisselend rust te geven en te werken aan herstel/opbouw. Dit algemene principe gebruik ik overigens ook o.a. bij suppletie en sporten. Door cyclisch te werken voorkom je m.i. tevens de mogelijkheid van resistentie.
Dat cyclische lijkt mij ook beter zo voor onderhoud..
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.670
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan