Ivermectine

FFF, dit gaat toch om verkoop aan de persoon die beweert voor 1000 euro bij Roli te hebben besteld en nu ineens bedelt om een paar potjes? Stop de persen, deze persoon is verdacht! Ik heb even achter de schermen gekeken, deze persoon maakt gebruik vsn maar liefst 8 verschillende IP-adressen! Ik denk dat Lusado er op uit is om aan IVM te konen om ons schade toe te brengen en dat jij bijdraagt aan bewijsvorming tegen ons, FFF. Stuur hem/haar dus NIETS!

Mike
 
Laatst bewerkt:
FFF, dit gaat toch om verkoop aan de persoon die beweert voor 1000 euro bij Roli te hebben besteld en nu ineens bedelt om een paar potjes? Stop de persen, deze persoon is verdacht! Ik heb even achter de schermen gekeken, deze persoon maakt gebruik vsn maar liefst 8 verschillende IP-adressen! Ik denk dat Lusado er op uit is om aan IVM te konen om ons schade toe te brengen en dat jij bijdraagt aan bewijsvorming tegen ons, FFF. Stuur hem/haar dus NIRTS!

Mike
Lusado is afgeketst, omdat ik alleen fysiek verkoop.
 
Ik herinner me ineens dat een Lusado op facebook een artikel bestede aan s=eiwitten en IVM .


Zijn FB-post had ik hier gedeeld.
 
Beste forum leden

2 maanden terug heb ik rond de 1000 euro aan inver besteld bij Roli. Helaas heb ik nog niks binnen gehad... prive berichten worden niet beantwoord en ook krijg ik me geld niet terug.. weet niet precies wat er aan de hand is maar er zijn meer mensen die ik ken die in het zelfde schuitje zitten..

Afijn, zijn er mensen die nog potjes over hebben? Die ik eventueel kan overnemen. Dat ik er wat extra voor moet betalen is geen probleem. Alvast vriendelijk bedankt
Mag ik dit verdacht vinden?

Oeps, jullie waren me al voor. Loop een paar uur achter.:sleep:
 
Als je niets binnen krijgt krijg je gewoon geld terug bij ae, Check de track code anders eerst.

Anders een dispuut openen op ae gaat niet vanzelf

Kleine opmerking voor 1000 euro ivm bestellen kon de alarmbel geweest zijn gezien de leverings problemen.
Dankjewel voor je bericht, is me allemaal bekend wat jij schrijft.. ook allemaal toegepast.. Maar geen geld terug of reactie.

Alsnog bedankt voor de info.


Ps ik heb niet voor 1000 euro in een keer gekocht, het waren losse bestellingen verspreid over verschillende dagen / tijden.
 
Dankjewel voor je bericht, is me allemaal bekend wat jij schrijft.. ook allemaal toegepast.. Maar geen geld terug of reactie.

Alsnog bedankt voor de info.


Ps ik heb niet voor 1000 euro in een keer gekocht, het waren losse bestellingen verspreid over verschillende dagen / tijden.
"Ps ik heb niet voor 1000 euro in een keer gekocht, het waren losse bestellingen verspreid over verschillende dagen / tijden."

En allemaal niet aangekomen? Mag ik dit zo mogelijk nog vreemder vinden?
 
Voordeel van de twijfel dan maar?
klopt die is van mij..

 
"Ps ik heb niet voor 1000 euro in een keer gekocht, het waren losse bestellingen verspreid over verschillende dagen / tijden."

En allemaal niet aangekomen? Mag ik dit zo mogelijk nog vreemder vinden?
Dat mag, toch is het zo.. iemand die ik ken heeft ook voor een behoorlijk bedrag besteld, deze heeft wel zijn geld terug. 2 kennissen van mij weer niet. Potjes zelf zijn ook nooit aangekomen, wel van een andere verkoper.
 
Dat mag, toch is het zo.. iemand die ik ken heeft ook voor een behoorlijk bedrag besteld, deze heeft wel zijn geld terug. 2 kennissen van mij weer niet. Potjes zelf zijn ook nooit aangekomen, wel van een andere verkoper.
Sorry hoor, al mijn bestellingen zijn tot nu aangekomen; 4 verschillende verkopers! Vandaar mijn vraag!
 
Sorry hoor, al mijn bestellingen zijn tot nu aangekomen; 4 verschillende verkopers! Vandaar mijn vraag!
Ja en dan? Jij bent mij niet, ik ben jou niet :) Sommige mensen krijgen het wel, sommige mensen krijgen niks.. sommige krijgen het wat later, sommige niet.. heel wisselend allemaal. Kan overal aan liggen.

Je hoeft niet zo te blazen met je uitroep tekens. Bereik je niks mee. Zo kom je heel neerbuigend over, pas daar een beetje mee op.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.313
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan