Ivermectine

Als je een dispuut opent op Ali krijg je direct je geld terug. Gegarandeerd. Dat doe je niet bij de verkoper maar met Ali zelf.
 
Inmiddels heb ik een PM van Lusado gekregen met daarin twee ordernummers. Ik stuur deze door naar Roli. Lusado krijgt het voordeel van de twijfel.
 
Ik heb net een order bij Lupin geplaatst.
Ik heb minder voorraad dan vraag, momenteel ga ik dus even geen nieuwe toezeggingen doen.
Degenen waarmee ik in gesprek ben, handel ik af. Daarna kijk ik of ik verder wil handelen.
 
Over mijn bestellingen dan: Ik denk dat we allemaal wat te veel bij Roli hebben besteld hij is overwerkt en krijgt alles teruggestuurd van de Chinese douane. Ik heb 5 bestellingen gedaan: ze zijn allemaal tegen gehouden en van allemaal het geld inmiddels terug. Niet leuk natuurlijk dat je niks geleverd krijgt. Via Daisy heb ik wel net een bestelling binnen dus ik heb nu gelukkig wat in huis. Die Bol link met de oplichter van 20 euro per potje had ik ook besteld en die is ook binnen. Verder heb ik in dit forum ook een goede wappotheker weten te vinden, dus daar had ik mijn eerste potjes vandaan. Roli reageert heel traag momenteel. Als je hem via Ali nu een berichtje achterlaat krijg je zelfs een auto-reply met zijn 06-nummer zodat je hem via Whatsapp kunt bereiken. Daar reageert hij ook niet echt maar sinds ik daar vragen heb gesteld over mijn bestellingen heb wel mijn centen terug, dus dat is al heel wat.
 
Over mijn bestellingen dan: Ik denk dat we allemaal wat te veel bij Roli hebben besteld hij is overwerkt en krijgt alles teruggestuurd van de Chinese douane. Ik heb 5 bestellingen gedaan: ze zijn allemaal tegen gehouden en van allemaal het geld inmiddels terug. Niet leuk natuurlijk dat je niks geleverd krijgt. Via Daisy heb ik wel net een bestelling binnen dus ik heb nu gelukkig wat in huis. Die Bol link met de oplichter van 20 euro per potje had ik ook besteld en die is ook binnen. Verder heb ik in dit forum ook een goede wappotheker weten te vinden, dus daar had ik mijn eerste potjes vandaan. Roli reageert heel traag momenteel. Als je hem via Ali nu een berichtje achterlaat krijg je zelfs een auto-reply met zijn 06-nummer zodat je hem via Whatsapp kunt bereiken. Daar reageert hij ook niet echt maar sinds ik daar vragen heb gesteld over mijn bestellingen heb wel mijn centen terug, dus dat is al heel wat.
Zelfde ervaring momenteel.
 
Hoi Mike, Ik weet niet of het in dit topic thuis hoort maar toch....Tijdens een eerdere lezing had jij het erover dat huid zou kunnen gaan bloeden na verwijdering van de bruine korstjes. Het ziet er uit als een soort van huiduitslag / eczeem. Mijn vraag hierover is; Kan je me hierover die betreffende informatie nogmaals verstrekken. Ik werk in een omgeving met volledig gevax...te collega's en het begint griezelig te worden. Mensen worden ziek en krijgen klachten en willen niets weten van mogelijke gevolgen van de prik danwel dat ze deze laten registreren. Zelf ben ik de enige zonder pr.k. Alvast bedankt voor je info.
 
Laatst bewerkt:
Mijn bestelling heb geplaatst op 30 aug en ik heb nog steeds niets ontvangen. Wel zag ik dat het retour afzender is gegaan en daar goed is ontvangen. Ook via de 17track app krijg ik weinig info om het pakketje te volgen. Afwachten dus wat dit gaat worden.:rolleyes:
 
Zoals al vaker is aangegeven hier is het nogal "lastig" om het hier uberhaupt heen te kunnen krijgen en doen ze er alles aan om het toch bezorgd te krijgen. Het gaat niet om de bestelling van een simpele balpen. We moeten geduld hebben.
 
Mijn Track17 zegt na blijkbaar 2x aangeboden te zijn geweest, wat niet het geval is, af te halen op lokaal postkantoor. Ben wel heel benieuwd morgen, wat er zat ook geen nota of niks in de bus, dus ik weet niet of dat met die QR code hier op de post gaat lukken.
 
Hallo,
Weet iemand wat de meest betrouwbare vervoerder is als je bij daisy ivm bestelt? Via de alie-express store? Je hebt: Seller's Shipping Method, SHUNYOU_STANDARD_SG, AliExpress Standard Shipping, EMS of DHL.
Waarbij de laatste wel een heel stuk duurder zijn maar wellicht betrouwbaarder.
 
Mijn Track17 zegt na blijkbaar 2x aangeboden te zijn geweest, wat niet het geval is, af te halen op lokaal postkantoor. Ben wel heel benieuwd morgen, wat er zat ook geen nota of niks in de bus, dus ik weet niet of dat met die QR code hier op de post gaat lukken.
Je kunt de track en trace ook invoeren in de postNL app. Als het pakket door de douane is ingeklaard, wordt deze automatisch gelinked aan het NL track&trace nummer.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.313
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan