Ivermectine

Bijgevoegd een document waarin de vooraanstaande arts Peter McCullough niet alleen de standaarddosis van IVM van 2 mg per 10 kg noemt, maar ook een HOGERE dosering van 4-6 mg per 10 kg:



Ik zou willen aanbevelen om dit niet aan te houden als profylaxis maar alleen zodra er sprake is van (ernstige) klachten, met name in de longen en luchtwegen. Deze dubbele dosis (of zelfs nog hoger) kan ook worden ingezet bij vaccinatieslachtoffers. Ik zie dit dus als een dosering die past bij de BEHANDELING van klachten. Experimenteren met deze dosering als profylaxis is geheel op eigen risico!

Mike
Hoi, ik kan dit document niet openen dus helaas niet lezen . gr Assie
 
Ik zie dat de banner veranderd is en als je daar op klikt kom je op AliExpress. Goed idee. Zo hoef je dus niet te zoeken naar de beste en laatste update van de aanbieding. Misschien valt me dit nu pas op en is het wel al langer. Hij staat ook niet de gehele tijd erop, het wisselt met de banners die er voorheen al opstonden.

Dorothé
 
Ben "voor nood" gisteren ook weer begonnen met Ivermectine, had eerst twee weken de NAC willen gebruiken maar dat liep anders.
De reden is dat ik sinds afgelopen dinsdag één of ander allergische reactie heb opgelopen aan mijn beide onderbenen, zeg maar de voeten en enkels.
Heb tijdens een korte break van het fietsen in het gras gestaan op slippers en op de een of andere manier ben ik of ergens door gestoken of heb in planten gestaan die mijn huid totaal niet kunnen waarderen.
Het gevolg is dat ik nu vrij grote jeukende bulten heb en mijn enkels zijn gezwollen en rood..
Koud nat washandje erop, verkoelende & verzachtende creme erop en gaan met die banaan, gaat wel over dacht ik.
Gisteren zwol mijn linkerenkel ook op en zag het er naar uit dat het ging ontsteken allemaal.
Om te voorkomen dat het nog erger gaat worden en ik naar de huisarts moet ga ik eerst de Ivermectine proberen.
Heb gelijk 3 tabletten genomen ipv 1 waar ik weer mee wilde starten.
Ben heel benieuwd wat het hiervoor gaat doen.
Even een update:
Wat betreft de bulten/plekken op mijn benen is het stabiel, het jeukt af en toe maar het is niet gaan ontsteken en mijn enkels zijn wat minder dik.

Ik slik nu 4 dagen de Ivermectine en ik voel nu eindelijk ook wat een aantal van jullie ervaren, meer rust in het hoofd.
Heb al 3 nachten behoorlijk vast en diep geslapen.
Eindelijk heb ik ook geen hoofdpijn meer na het slikken van de Iverm, geen vervelende druk op de ogen en hoofd en kan nu zelfs 3 tabletten slikken, terwijl voorheen zonder de NAC mijn hoofd uit elkaar leek te bonken bij nog maar 1 Iverm.
Dus ik heb zeker baat bij de NAC en blijft dit gebruiken icm met de Ivermectine (y)
 
Er lijkt iets te zijn met leveringen AVM naar Portugal. Eerste zending is geannuleerd en netjes terugbetaald nadat ie drie keer aangeboden was. Nu zie ik dat mijn nieuwe zending weer retour lijkt te gaan :unsure:. Iemand anders zelfde ervaring met AVM (maar dan richting NL)? Hoor graag.

Mijn bestellingen IVM komen prima en op tijd aan, dus best apart die AVM blokkade.

Sandra
 
Het lukt niet meer om te bestellen via deze link, als je koop nu of voeg aan winkelwagen toe aanklikt gebeurt er niks.....
Je moet eerst KLEUR kiezen en dan de GROOTTE als je op de bestelpagina zit. Daarna kan je toevoegen aan je winkelmandje of meteen afrekenen. Succes.

Sandra
 
Er lijkt iets te zijn met leveringen AVM naar Portugal. Eerste zending is geannuleerd en netjes terugbetaald nadat ie drie keer aangeboden was. Nu zie ik dat mijn nieuwe zending weer retour lijkt te gaan :unsure:. Iemand anders zelfde ervaring met AVM (maar dan richting NL)? Hoor graag.

Mijn bestellingen IVM komen prima en op tijd aan, dus best apart die AVM blokkade.

Sandra
thanks
 
Zojuist ook via Roli besteld. Heb al een panacure kuur achter de rug, geen negatieve dingen gemerkt.
Nu een paar dagen aan de IVM.
Mochten er mensen zijn die IVM willen hebben in Frankrijk en problemen hebben om het daar te krijgen, ik rij 2 x in de week naar Frankrijk met mijn vrachtwagen en zou het prima mee kunnen nemen als je uit de buurt kom waar ik rij:) of als post pakketje verstuur. Laat maar weten als ik iets voor je kan beteken.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.749
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan