Ivermectine

Wow vandaag dag 2 AVM. 3 pillen, 68 kilo
Ben echt een beetje vaag. Snap nu de flitsen waar mensen t over hebben. En het idee dat je vanuit de felle zon naar binnen gaat, dat t dan donker is. Heftige gewaarwording. Zicht is heel scherp ofzo. Voelt alsof ik echt iets heb ‘gebruikt’ 😉 voel me vrij onrustig en niet comfortabel. Hoofdpijn en druk op m’n ogen.... Dit is voor mij andere koek dan IVM
Wel op een lege maag en ook pas na 1300 mijn eerste maaltijd. Morgen maar een pilletje minder😅
Verder nergens last van hoor 😂
Gebruik je toevallig ook NAC?
Diezelfde klachten (hoofdpijn en vervelende druk op de ogen) herken ik na het gebruik van Ivermectine zonder NAC, sinds ik de NAC gebruik heb ik daar geen last meer van.

Wel slaap ik enorm diep sinds ik weer Iverm gebruik, ben zo ver in coma dat ze een hardcore drumband naast me kunnen laten spelen en er waarschijnlijk niks van zal merken.
Heb ook moeite om 's ochtends op te staan, normaal nooit geen last van als ochtendmens. Ben zo moe dat het lijkt alsof ik een week heb staan feesten zonder slaap te hebben gehad.

Misschien kan je NAC proberen.
 
Ik vermoed al een tijdje dat IVM je uitput. Bijnieren vooral.
Die zijn sowieso al een flinke tijd uitgeput..Heb drie jaar nogal slecht geslapen (zal je het hele verhaal besparen) dus mijn lichaam heeft sowieso een tijdje op roofbouw door moeten gaan.
Kan nu wel beter slapen door de IVM, dus het helpt daar in ieder geval wel voor :)
Vanaf vrijdag stop ik weer even, dan heb ik het een week gebruikt dus even pauze.
 
IVM/AVM of andere anthelmintica ruimen lichaamsvreemde lees gemanipuleerde eiwitten op. (Wuhan)

De spuit brengt een gen manipulatie aan waardoor de cel triljoenen spike-eiwitten aanmaakt die de vaten verstoppen. Nu snap ik de logica dat anthelmintica de lichaamsvreemde gemanipuleerde S-eiwitten opruimt maar kunnen ze ook de door het lichaam gereproduceerde s-eiwitten verwijderen.
 
IVM/AVM of andere anthelmintica ruimen lichaamsvreemde lees gemanipuleerde eiwitten op. (Wuhan)

De spuit brengt een gen manipulatie aan waardoor de cel triljoenen spike-eiwitten aanmaakt die de vaten verstoppen. Nu snap ik de logica dat anthelmintica de lichaamsvreemde gemanipuleerde S-eiwitten opruimt maar kunnen ze ook de door het lichaam gereproduceerde s-eiwitten verwijderen.
Alleen de tijd zal het leren. Bedenk dat we nu in een EXPERIMENTELE fase zitten, die SA (self-amplifying) wordt genoemd. Noch wij, noch [ZIJ] weten of het lichaam daadwerkelijk zal worden aangezet tot de productie van s-eiwitten. Wat men beoogt is niet noodzakelijk wat men ook bereikt, geef [ZE} nooit meer macht dan [ZE] werkelijk hebben!

Mike
 
Alleen de tijd zal het leren. Bedenk dat we nu in een EXPERIMENTELE fase zitten, die SA (self-amplifying) wordt genoemd. Noch wij, noch [ZIJ] weten of het lichaam daadwerkelijk zal worden aangezet tot de productie van s-eiwitten. Wat men beoogt is niet noodzakelijk wat men ook bereikt, geef [ZE} nooit meer macht dan [ZE] werkelijk hebben!

Mike
Ik dacht dat ze mRNA gebruiken en geen saRNA? Of wordt misschien de term mRNA gebruikt als overkoepelende term voor al deze technieken om het eenvoudig te houden? Net als 'vaccin', wat wel zo lekker bekt in de volksmond...
 
US $4.91 42% Off | ivermectine,5mg 100tablets Oral Anthelmintic Mites Parasites Mite Nematode Endoparasites x100tablets

....wat is er met de shipping costs gebeurt??? € 39,25 !!!
Ik zie een heel ander bedrag staan hoor, €4,27. Heb je je bril wel op Johnny?
 
Dit was haar reactie:

Ik heb zojuist een deel van de kosten overgemaakt naar de vracht, maar de prijs is hetzelfde. Dit zal klanten aantrekken om op mijn links te klikken.

[edit]
En je hebt gelijk Medusa, bij mij is het nu ook verandert!
 
Dat geldt voor 1 potje. Kies maar eens 10 potjes, dan zie je waar Johnny het over heeft. Dit is een typische AE-truc, ze geven 'korting' maar gooien dan doodleuk de verzendkosten omhoog. Daisy begint zich als een echte inhalige vrouw te gedragen!

Mike
 
Dat geldt voor 1 potje. Kies maar eens 10 potjes, dan zie je waar Johnny het over heeft. Dit is een typische AE-truc, ze geven 'korting' maar gooien dan doodleuk de verzendkosten omhoog. Daisy begint zich als een echte inhalige vrouw te gedragen!

Mike
Ik heb haar inmiddels al een paar keer op de prijzen gewezen. Ze heeft het nu na mijn commentaar teruggezet.
 
Eerlijk gezegd houd ik niet van dit soort geintjes. Roli is: what you see is what you get. Ik zie dat Daisy de link waarin ze IVM onder de 6 euro aanbiedt maar wel forse verzendkosten rekent alweer heeft verwijderd. Roli doet echt mee met de revolutie, Daisy wil alleen maar ordinair geld verdienen.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.889
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan