Ivermectine

Heb Willem Engel wel eens horen spreken even terloops over S. Lanka maar heb niet de indruk dat hij zelf denkt dat virussen niet bestaan (zoals ons wordt verteld, deeltjes bestaan wel maar zijn geen virussen) ... maar we gaan het zien ...
Willem zegt net als ik dat alles afhangt van definities. Ik ben zeer benieuwd hoe hij een 'virus' definieert.

Mike
 
Via TG


Rob Elens, [Aug 26, 2021 at 09:31]
22 Août 2021
GOED NIEUWS !!
Dr. Dominique RUEFF: Alle vaccins verlopen op 20/10/2021.
Geverifieerde informatie.

Deze therapieën zijn goedgekeurd bij decreet van de Europese Raad (Europees Parlement) en zullen vanaf 1/10 operationeel zijn.
Dus zal beetje bij beetje rond 20/10 worden verdeeld.
De vaccins werden goedgekeurd op "voorlopige experimentele basis", maar aangezien er per decreet een verplichting zal komen om deze 5 nieuwe geneesmiddelen voor te schrijven, zal het gebruik van het vaccin worden stopgezet.
Dus we begrijpen waarom alle staten zeiden "tussen september is het noodzakelijk dat ...".
Ze wisten alles al.
Je moet geduld hebben.
Accepteer geen chantage.
Wees geduldig
Nu Ivermectine weer is toegelaten, is er geen vaccin nodig.
Geweldig nieuws.
Het Institut Pasteur erkent de werkzaamheid van Iivermectine.
Een enkele inname kan bij sommige mensen al het genetische materiaal van SARS covid-19 uitroeien.

Goed lezen en delen ; IN MASSA BIJ AL JE CONTACTEN TE circuleren!??
*Ze gaan verliezen .... *

Goed nieuws: Ivermectine wordt nu wetenschappelijk erkend als een effectief medicijn, bij profylaxe en voor de behandeling van Covid-19 door onderzoekers van het Pasteur Instituut in Frankrijk.
De resultaten van hun onderzoek zijn op 12 juli 2021 gepubliceerd in het tijdschrift EMBO Molecular Medicine, dus het is recent. Een analyse van de resultaten van ander onderzoek dat in het ‘ American Journal of Therapeutics ‘ is gepubliceerd, roept met klem op, met ondersteunend bewijs, om de richtlijnen van gezondheidsinstanties te negeren en Iivermectine als de standaard van behandeling op te nemen.
De regering van Macron is hiervan op de hoogte...
Laat niet los, bespaar tijd, behoud je vrijheden van lichaam en geest.
Zorg voor jezelf.
Het ziet er naar uit dat wij snel zullen overwinnen.

 
Via TG


Rob Elens, [Aug 26, 2021 at 09:31]
22 Août 2021
GOED NIEUWS !!
Dr. Dominique RUEFF: Alle vaccins verlopen op 20/10/2021.
Geverifieerde informatie.

Deze therapieën zijn goedgekeurd bij decreet van de Europese Raad (Europees Parlement) en zullen vanaf 1/10 operationeel zijn.
Dus zal beetje bij beetje rond 20/10 worden verdeeld.
De vaccins werden goedgekeurd op "voorlopige experimentele basis", maar aangezien er per decreet een verplichting zal komen om deze 5 nieuwe geneesmiddelen voor te schrijven, zal het gebruik van het vaccin worden stopgezet.
Dus we begrijpen waarom alle staten zeiden "tussen september is het noodzakelijk dat ...".
Ze wisten alles al.
Je moet geduld hebben.
Accepteer geen chantage.
Wees geduldig
Nu Ivermectine weer is toegelaten, is er geen vaccin nodig.
Geweldig nieuws.
Het Institut Pasteur erkent de werkzaamheid van Iivermectine.
Een enkele inname kan bij sommige mensen al het genetische materiaal van SARS covid-19 uitroeien.

Goed lezen en delen ; IN MASSA BIJ AL JE CONTACTEN TE circuleren!??
*Ze gaan verliezen .... *

Goed nieuws: Ivermectine wordt nu wetenschappelijk erkend als een effectief medicijn, bij profylaxe en voor de behandeling van Covid-19 door onderzoekers van het Pasteur Instituut in Frankrijk.
De resultaten van hun onderzoek zijn op 12 juli 2021 gepubliceerd in het tijdschrift EMBO Molecular Medicine, dus het is recent. Een analyse van de resultaten van ander onderzoek dat in het ‘ American Journal of Therapeutics ‘ is gepubliceerd, roept met klem op, met ondersteunend bewijs, om de richtlijnen van gezondheidsinstanties te negeren en Iivermectine als de standaard van behandeling op te nemen.
De regering van Macron is hiervan op de hoogte...
Laat niet los, bespaar tijd, behoud je vrijheden van lichaam en geest.
Zorg voor jezelf.
Het ziet er naar uit dat wij snel zullen overwinnen.

Goed nieuws is altijd zeer welkom, maar toch een vraag:

Wat wordt er bedoeld met dat alle vaccins verlopen op 20/10/2021? Wordt hier gedoeld op een houdbaarheidsdatum?
 
Heel graag zou ik reacties lezen van mensen die al enkele maanden bezig zijn met Ivermectine en die baat hebben bij de volgende ziektebeelden: Reuma, hardhorendheid, slechtziend, gewrichtsklachten en terugnemend geheugen. Ik ben net deze week begonnen en vind het altijd stimulerend wanneer er licht schijnt aan de horizon.
 
Zou dit ook te bestellen zijn via AliExpres?
Retina peptide Visoluten van het merk Garmonia.
normaliseert de functie van uw netvlies.
Extreem duur via Ergomax.
Ik denk dat Ergomax de enige is die dit verkoopt.
Ik heb ze via Ali besteld en daar kosten 10 potjes met in elk 100 tabletten €65,-
 
Heel graag zou ik reacties lezen van mensen die al enkele maanden bezig zijn met Ivermectine en die baat hebben bij de volgende ziektebeelden: Reuma, hardhorendheid, slechtziend, gewrichtsklachten en terugnemend geheugen. Ik ben net deze week begonnen en vind het altijd stimulerend wanneer er licht schijnt aan de horizon.
Tip: lees de relevante topics door en/of gebruik de zoekfunctie, bijvoorbeeld zo:

(Hiermee wil ik niemand de wind uit de zeilen nemen, altijd leuk als er relevante reacties op zo'n vraag komen!)

Screenshot_20210829-133354.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: gse
Willem Engel komt binnenkort met meer info over de interactie tussen 'virussen' en bacterien en schimmels. Dat kan nog heel interessant worden, want mogelijk zien we iets over het hoofd en kan er wel degelijk sprake zijn van overdraagbaarheid. Schimmels en bacterien bestaan imners wel.

Mike
Is het een gekke gedachte dat spike-eiwitten zich kunnen binden aan bacteriën? Als bacteriën wel kunnen worden overgedragen kunnen de spike-eiwitten op die manier meekomen.
 
Hannah,
Heb jij dit besteld via Ali ?
Of begrijp ik dat verkeerd?

Retina peptide Visoluten van het merk Garmonia.
normaliseert de functie van uw netvlies.
 
Laatst bewerkt:
Is het een gekke gedachte dat spike-eiwitten zich kunnen binden aan bacteriën? Als bacteriën wel kunnen worden overgedragen kunnen de spike-eiwitten op die manier meekomen.
Al zou dit kunnen, dan nog is de virale last te klein. Een bacterie leeft en zich vermeerderen. Een spike-eiwit is een levenloos eiwit. Kan zich dus niet zelf voortplanten in je lichaam. Ik heb in het verlengde hiervan vandaag twee dingen geschreven, mocht het je interesseren...
 
Ik heb Ivermectine gekocht en wil het gaan gebruiken. Ook omdat het zoveel andere positieve effecten heeft. Hoe kan ik het het beste gebruiken? Was is de dosering en hoe lang mag ik er mee doorgaan? Ik ben niet ziek. Ik wil het vooral gebruiken voor de detox.
 
Ik heb Ivermectine gekocht en wil het gaan gebruiken. Ook omdat het zoveel andere positieve effecten heeft. Hoe kan ik het het beste gebruiken? Was is de dosering en hoe lang mag ik er mee doorgaan? Ik ben niet ziek. Ik wil het vooral gebruiken voor de detox.
Hoi Ing, onderstaand kun je als leidraad gebruiken. Maar vooral zelf pionieren (doen we allemaal hier) en naar je lichaam luisteren.
Als profylaxe (preventie):

0,2 MG per kilo per dosis (bij of na vette maaltijd).

Vandaag een dosis, dan na 48 uur en vervolgens 1 keer per week of 1 keer per 2 weken.

(200 mcg per kilo. Bij iemand van 75kG: 75 x 200 mcg= 1500 mcg = 15 mg= 3 tabletten van 5 mg).



Voor grote schoonmaak:

Een tablet per 16.5kg gewicht op nuchtere maag.

(Bij 75 kilo is dit 4,5 tablet op nuchtere maag).

Advies is om hierna 1 of 2 dagen Norit (2x3 tabletten) te nemen om de S-eiwitten af te voeren.



Bij ziekte:

0,2 tot 0,4 MG per dosis bij of na maaltijd. Dit 5 dagen lang tot genezing.

(Bij iemand van 75 kg is dit 3 tot 6 tabletten per keer).

NB: Liever beetje over doseren dan te weinig.
 
@Angelface. Paar IVM shredden tussen 2 lepels, door een veilige crème of zalf roeren en insmeren is ook nog een optie. Dit had ws ook met essentiele olie zoals lavendel goed kunnen werken. Je woont toevallig niet in mijn omgeving?
 
Ik heb geen idee of het aan de IVM/NAC ligt of mogelijk aan algehele ontgifting maar ik heb mijn hele leven al steil haar en de haren op mijn voorhoofd beginnen de laatste tijd te krullen 🤨. Meer mensen die iets waarnemen in die trant?

Verder merk ik in ieder geval iedere ochtend nadat ik IVM genomen heb dat ik zo heerlijk diep kan ademhalen!
 
Bijgevoegd een document waarin de vooraanstaande arts Peter McCullough niet alleen de standaarddosis van IVM van 2 mg per 10 kg noemt, maar ook een HOGERE dosering van 4-6 mg per 10 kg:

Some physicians prefer the anti-parasitic drug ivermectin for both prophylaxis and treatment. The initial dose recommendation was 0.2 mg/kg, but some are suggesting 0.4 to 0.6 mg/kg. As more information becomes available, recommendations may change.

Ik zou willen aanbevelen om dit niet aan te houden als profylaxis maar alleen zodra er sprake is van (ernstige) klachten, met name in de longen en luchtwegen. Deze dubbele dosis (of zelfs nog hoger) kan ook worden ingezet bij vaccinatieslachtoffers. Ik zie dit dus als een dosering die past bij de BEHANDELING van klachten. Experimenteren met deze dosering als profylaxis is geheel op eigen risico!

Mike
 

Bijlagen

  • CovidPatientTreatmentGuide.pdf
    1,4 MB · Weergaven: 46
Laatst bewerkt:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.563
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan