Ivermectine

Wat is de behandeling?​

De klachten gaan meestal vanzelf weer over. Soms kan dat weken tot maanden duren. Eventueel kan de arts een crème voorschrijven om de klachten te verlichten, zoals bijvoorbeeld cetomacrogolcrème en hydrocortisoncrème 1%.
--------------------------------------------------

Als er blaren zijn kunnen deze worden ontlast (doorgeprikt) en ingedroogd met zinkolie. Hierbij is het van belang om steriel te werken om infectie te voorkomen.

Ik ben geen arts maar dacht wel ...... ik zou de blaren doorprikken. Intuitie.
 
Een paar weken geleden had ik ook van zulke bulten op mijn linkerarm. Het waren er maar een paar en niet van die grote. Ik had verwacht dat het pijn zou gaan doen of zou gaan jeuken. Niks van dit. Geen pijn en geen jeuk. Daarom had ik niet de behoefte om te krabbelen en was het snel weg. Misschien heeft Ivermectine ervoor gezorgd dat het snel en vrijwel onopvallend voorbij is gegaan?
 
Blaarvorming heb ik gelukkig niet, wel grote gelig achtige bulten met rood eromheen. Zeer doet het niet maar het jeukt enorm, lastig om er dan af te blijven. Ik heb echt geen flauw idee hoe ik het heb gekregen, heb geen st janskruid of bereklauw gezien en stond ook niet in hoog gras of planten, stond op een platgetrapt gras wandelpad. Heb niks voelen prikken. Ik ben benieuwd wat en of de ivermectine hierin wat kan betekenen. Al is het maar dat het niet gaat ontsteken. Had gelijk een goede reden om wat eerder met de iverm te starten 😁
 
Willem Engel komt binnenkort met meer info over de interactie tussen 'virussen' en bacterien en schimmels. Dat kan nog heel interessant worden, want mogelijk zien we iets over het hoofd en kan er wel degelijk sprake zijn van overdraagbaarheid. Schimmels en bacterien bestaan imners wel.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een winkel opgezet met de naam van het forum, en je kunt direct naar de winkel gaan met de naam van het forum om een bestelling te plaatsen, zodat ik me kan concentreren op het bedienen van iedereen, in plaats van naar mijn andere winkels te gaan om bestellingen te plaatsen , omdat andere winkels ook veel mensen uit andere landen hebben die advies geven. Dus mijn werkdruk is enorm, maar nu kan iedereen direct een bestelling plaatsen in de winkel die op het forum wordt genoemd, ik zal je een betere service bieden, dat beloof ik


20bottles US 118.99





Roli
 
Willem Engel komt binnenkort met meer info over de interactie tussen 'virussen' en bacterien en schimmels. Dat kan nog heel interessant worden, want mogelijk zien we iets over het hoofd en kan er wel degelijk sprake zijn van overdraagbaarheid. Schimmels en bacterien bestaan imners wel.

Mike
Ik ben erg benieuwd! Overigens vind ik het met name opmerkelijk dat degene op de IVM dus niet ziek zijn geworden.
Dat doet me denken aan het bericht uit Canada helemaal in het begin van de corona crisis waarin de bejaarden behandeld waren met IVM en geen corona kregen en het personeel wel.
 
Laatst bewerkt:
Weet niet of het zo handig is om openlijk nu een store te hebben .... i.v.m. censuur en aanpakken van de store etc. ... maar we gaan het zien ...
 
Heb Willem Engel wel eens horen spreken even terloops over S. Lanka maar heb niet de indruk dat hij zelf denkt dat virussen niet bestaan (zoals ons wordt verteld, deeltjes bestaan wel maar zijn geen virussen) ... maar we gaan het zien ...
 
Ik heb een winkel opgezet met de naam van het forum, en je kunt direct naar de winkel gaan met de naam van het forum om een bestelling te plaatsen, zodat ik me kan concentreren op het bedienen van iedereen, in plaats van naar mijn andere winkels te gaan om bestellingen te plaatsen , omdat andere winkels ook veel mensen uit andere landen hebben die advies geven. Dus mijn werkdruk is enorm, maar nu kan iedereen direct een bestelling plaatsen in de winkel die op het forum wordt genoemd, ik zal je een betere service bieden, dat beloof ik


20bottles US 118.99





Roli
Hallo Roli,

Net besteld :) inpakken die handel :)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.930
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan