Ivermectine

Ik ben 65 kg.
Ik was van plan maandag de tweede inname van ivermectine te doen . Ik ben wel nieuwsgierig naar je motivatie voor de ruime overdosering. Ik krijg nl het idee dat het niet tot gevaarlijke bijwerkingen leidt maar of het nodig is om ruim over te doseren kan ik de vinger ook weer niet op leggen.
 
Het is een veilig middel en ik dacht baat het niet dan schaadt het niet. Misschien heeft een overdosering net wat meer effect. Als het geen meerwaarde heeft is het verspilling en dan is het zonde en hou ik het de volgende keer bij 1x 12 mg.
 
ttps://www.dekennisvannu.nl/site/artikel/Nobelprijs-Geneeskunde-voor-medicijnen-tegen-parasieten-en-malaria/7528
 
De laatste bestelling die ik heb gedaan van ivermectine via AliExpress is de status nu dat ie pas ergens 23 augustus binnenkomt. Die andere twee doosjes had ik vrij snel. Het zal mij benieuwen of ik deze überhaupt wel binnenkrijg.

Ik heb overigens gisteravond voor het slapen ivermectine ingenomen, gezien mijn gewicht is dat ongeveer 3x5mg. Dit ga ik een weekje doen. Geen idee hoelang de bedoeling is maar ik doe maar wat en heb wel genoeg pillen voor een week kuur.
 
Artemisinine is nog een medicijn tegen malaria.
Dat is op basis van alsem, in het Engels wormwood. Om die reden had ik vanaf het begin van de C19 'crisis' al absint in huis, maar na mijn ommekeer qua drank heeft mijn vriendin dit (helaas) door de gootsteen gegooid. Never mind, ik heb nu Ivermec!

Mike
 
De laatste bestelling die ik heb gedaan van ivermectine via AliExpress is de status nu dat ie pas ergens 23 augustus binnenkomt. Die andere twee doosjes had ik vrij snel. Het zal mij benieuwen of ik deze überhaupt wel binnenkrijg.

Ik heb overigens gisteravond voor het slapen ivermectine ingenomen, gezien mijn gewicht is dat ongeveer 3x5mg. Dit ga ik een weekje doen. Geen idee hoelang de bedoeling is maar ik doe maar wat en heb wel genoeg pillen voor een week kuur.
Sommige mensen ervaren een verhoogde levensenergie, zij moeten dit absoluut niet voor het slapen gaan innemen.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Bij Ivermectine twee uur ervoor en twee uur erna niks eten. Dan is de werkzaamheid het hoogste.
 
Vandaag heb ik deze potjes ontvangen. Best snel na 9 dagen. Kan iemand hier Chinees lezen? De dosering kan ik niet aflezen.

47B21F20-08B8-43BA-9E2E-4BBEF9B289EC.jpeg

72B34363-BDC4-4E37-80AB-14C130D61A4F.jpeg
 
Ik heb van vier mensen vernomen dat ze lichtflitsen zien na gebruik van Ivermec of licht als veel helderder ervaren. Herkennen mensen hier dit ook?

Mike
 
Laatst bewerkt:
Ik heb van drie mensen vernomen dat ze lichtflitsen zien na gebruik van Ivermec. Herkennen mensen hier dit ook?

Mike
Verhoogde fysieke en mentale fitheid krijg ik van sommige mensen ook terug. Dit duidt op een verhoogde ATP-productie van de cellen en dat is goed nieuws!

Mikr
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.950
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan