Ivermectine

Voor wie katten heeft, hier de dosering:


Oraal gemiddeld 0,3 mg per kg. Voor een kat van bijv. 3 kg is dit dus nog niet eens een halve tablet van 5 mg, want je komt uit op (afgerond) 1 mg bij dit gewicht. Is je kat zwaarder, dan zou je een half tabletje kunnen geven, gemalen met een vijzel door het voer.

Mike
 
Ik denk dat we wel moeten uitkijken, het blijft natuurlijk gif. Daarom ga ik voor hoge doseringen gedurende een periode van 3-5 dagen.

Mike
 
Daar ben ik het mee eens. Ik heb nu 4 volledige kuren gedaan (2 x mebendazol, 1 x febendazol en 1 keer praziquantel) en merk dat mn lichaam steeds meer tijd nodig heeft om te herstellen. Wel merk ik na het herstel heel veel goede resultaten op het gebied van vertering, huid, haar, gewrichten, oude littekens, innerlijke rust ed. Het is voor mij een kwestie van uitproberen en aanvoelen, dat zal ook voor ieder mens anders zijn.
Helly.
 
Volgens de bijsluiter van de mebendazol weer niet. Of is dat bangmakerij?
Het is echt wel handig om actieve kool capsules in huis te halen, zoals ook in de bijsluiter staat...

Ik neem een middel 's ochtends in en in de loop van de middag/'s avonds 2-3 capsules om het lichaam te ondersteunen bij het afvoeren van allerlei rommel.

Ook denk ik dat je o.a. je lever en nieren wel behoorlijk aan het werk zet. Ik merk het bijvoorbeeld duidelijk in mijn onderrug/niergebied. Dus enige voorzichtigheid is geboden. En ieder lichaam is anders. Ook al reageren veel mensen er mild op, kan het nog steeds niet zo lekker uitpakken voor een individu.
 
De kleine is 12 mg Ivermectine uit India. De grote is 5 mg van Ali Express uit China. Waarom is degene met een kleinere dosering groter? Zit er een vulstof in?

Bekijk bijlage 741
Dat zou je haast wel gaan denken. Denk dat die van India betrouwbaarder is ofzo, vraag me af wat nou echt in die van china zit.

Ik zit overigens op dag 2 vd Ivermectine( China tablet) en jaja verstopping! Net zoals bij de mebendazol:rolleyes:
 
Meestal staat er op de verpakking wat er allemaal in een middel zit.
Gewoon even lezen. Simpel sampel.
 
Dat zou je haast wel gaan denken. Denk dat die van India betrouwbaarder is ofzo, vraag me af wat nou echt in die van china zit.

Ik zit overigens op dag 2 vd Ivermectine( China tablet) en jaja verstopping! Net zoals bij de mebendazol:rolleyes:
Als het dezelfde uitwerking op jou heeft, dan moet het wel goed spul zijn!

Mike
 
Mijn Ivermectine is ook binnen, ik had hem besteld via vredesapotheek. Ik heb 20x6 mg. Ik nog weer een kuurtje met Mebendazol aan het doen dus die maak ik eerst af. Wederom flinke hoofdpijn en verstopping, dat gaat vaak samen bij mij. Vanavond maar oxypowder erin. Ik twijfel om Norit te nemen. Dat helpt toch juist tegen diarree? Ik moet niet nog meer verstopt raken.
 
Mijn Ivermectine is ook binnen, ik had hem besteld via vredesapotheek. Ik heb 20x6 mg. Ik nog weer een kuurtje met Mebendazol aan het doen dus die maak ik eerst af. Wederom flinke hoofdpijn en verstopping, dat gaat vaak samen bij mij. Vanavond maar oxypowder erin. Ik twijfel om Norit te nemen. Dat helpt toch juist tegen diarree? Ik moet niet nog meer verstopt raken.
Ja klopt dat houdt mij dus ook tegen om die norit te gebruiken. In de bijsluiter staat ook dat het wordt afgeraden bij verstopping.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.893
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan