Ivermectine

Ik weet overigens niet of er daadwerkelijk 2 uur voor en na een maaltijd gewacht moet worden met inname. Er zijn inmiddels genoeg mensen die mij laten weten geen enkel negatief effect op hun spijsvertering te ervaren, ook niet als ze dit net voor, tijdens of na een maaltijd innemen. Sterker nog, hun spijsvertering gaat er alleen maar op vooruit! De logica is: juist met eten innemen, want daar voedt een parasiet zich ook mee en dan neem je hem meteen te grazen!

Mike
 
OK, cool! 1 tablet per 10 kg. Dat zou voor mij 9 tabletten zijn. Kun je natuurlijk, net als bij Panacur, proberen gedurende 3 dagen. Ik neem.mezelf als proefkonijn en ga dit binnenkort proberen!

Mike
 
OK, cool! 1 tablet per 10 kg. Dat zou voor mij 9 tabletten zijn. Kun je natuurlijk, net als bij Panacur, proberen gedurende 3 dagen. Ik neem.mezelf als proefkonijn en ga dit binnenkort proberen!

Mike
Dat komt voor mij op 7 tabletten = 35 mg. Is dat niet te veel? Johnny had het in een eerder bericht vandaag over een overdosering toen ik 2x 12mg = 24 mg had ingenomen.
 
Dat komt omdat voor mensen 12-15 mg wordt aangehouden. Ik ben echter wel voor die hogere doseringen bij dieren, deden we tenslotte bij fenbendazol en mebendazol ook.

Mike
 
Het beste wat ik kan zien is dat het bedoeld is voor schapen. Hoe ironisch dat we hiermee SCHAPEN kunnen redden!

Mike
 
:unsure:Sommigr mensen ervaren een verhoogde levensenergie, zij moeten dit absoluut niet voor het slapen gaan inmemen.

Mike
Oké ik heb juist best wel goed geslapen maar ja heb door de hitte dan ook dagenlang slecht geslapen. Misschien na meer dagen inname dat ik het dan anders ervaar. Ik zie het wel, dan neem ik het beter in de ochtend. Nu neem ik het nog zonder voedsel. Maar jouw gedachte betreft met voedsel innemen zit ook wat in:unsure:
 
Hier de dosering voor honden:


Oraal (tabletten) gemiddeld 0.05 mg per kg. Dat betekent dat ik met m'n 90 kg uitkom op opnieuw 4,5 g, net als bij de Panacur. Dat is 9 tabletten van 5 mg, dus de dosering op de potjes van Ali van 1 tablet (5 mg) per 10 kg klopt. Je zou dit als kortstondige kuur kunnen doen, bijv. 3 dagen net als bij Panacur. Ik stel mij op als vrijwilliger en laat jullie binnenkort weten of ik.nog leef.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.976
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan