Ivermectine

Ik ben nog steeds benieuwd wat het verschil is tussen mebendazol en ivermectine.
Zal Mebendazol net zo effectief zijn tegen covid / spike eiwitten ?
Aangezien het steeds moeilijker wordt om aan ivermectine te komen.
 
Vond deze net nog op mijn computer.
Dosering Ivermectine is te vinden op pagina 22 en 23.
 

Bijlagen

  • FLCCC_Ivermectin_in_the_prophylaxis_and_treatment_of_COVID_19.pdf
    2,1 MB · Weergaven: 57
Veel info over ivermectine via deze pagina.

De Eerste Internationale Ivermectine voor Covid Conferentie

 
Handig Medusa,..Uit het PDF de dosering hierin geplakt.

Voorgestelde dosering Ivermectine per lichaamsgewicht voor profylaxe en behandeling van COVID-19Bekijk bijlage 608
Grappig. Ik was al uitgegaan van 15 mg (3 x 5 mg) voor mezelf. Blijkt te kloppen voor mijn gewicht. Vrouwen moeten ook 3 tabletjes nemen, aangezien we via Ali alleen maar aan tabletten van 5 mg kunnen komen en 12 mg dus niet lukt. Beter (licht) overdoseren dan onderdoseren, is het devies.

Mike
 
Mectizan!?? Gewoon hier in Nederland?

Mectizan (ivermectine) beschermt jaarlijks meer dan 100 miljoen mensen tegen rivierblindheid. Een klein team in Haarlem werkt dagelijks aan de productie ervan. Rick Blankendaal is één van hen. “Speciaal, om te werken aan een geneesmiddel wat als een donatie verstrekt wordt, zoveel en zolang het nodig is.”




Wat een ironie...
Goed om te weten dat "we" het in dit landje maken.
 
Ik ben nog steeds benieuwd wat het verschil is tussen mebendazol en ivermectine.
Zal Mebendazol net zo effectief zijn tegen covid / spike eiwitten ?
Aangezien het steeds moeilijker wordt om aan ivermectine te komen.
Had je deze post gelezen?
Het is geen 1-op1 antwoord, alleen uit de modellering in dat artikel blijkt dat Mebendazol een nagenoeg even groot bindingspotentieel heeft m.b.t. spike eiwitten (SARS-CoV-2) t.o.v. Ivermectine. Deze middelen hebben (zeer waarschijnlijk) een overlap qua werkingsprincipe. En dat is nogal interessant.

Ben benieuwd of "ze" ontwormingsmiddelen (al dan niet voor honden/paarden) zullen/kunnen gaan verbieden... Dat wordt nog wat 😏

Ik ben niet bekend met klinische studies specifiek over s-eiwitten en Mebendazal. Als iemand iets tegenkomt ben ik daar maar al te nieuwsgierig naar.
 
Sterker nog, er is maar één middel dat meer bindingspotentieel heeft dan Ivermectine, en dat is Eprinomectine.

Let op: het gaat nog steeds om een computermodel, het is hypothetisch bedoeld. Ik weet niet of dit middel veilig is voor mensen.
Dit kun je (nu nog) per 2,5 liter kopen, kan kun je je hele leven vooruit! 😇

 
Pas wel op... Dit wordt dus voornamelijk bij vee (koeien, buffels, schapen, geiten) toegepast. Hier één studie naar inzet bij prostaatkanker bij (niet menstruerende) mensen. Ik weet het nog niet wat ik hier precies van vind en of ik het zou willen proberen. Doseren moet prima lukken, gewoon een grotere hoeveelheid verdund maken (bijv. 1,5 L fles) en vanuit hier terugrekenen...

Of toch maar direct in de drinkbak?

1600101-535x400.jpg
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.750
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan