Ivermectine

Mectizan!?? Gewoon hier in Nederland?

Mectizan (ivermectine) beschermt jaarlijks meer dan 100 miljoen mensen tegen rivierblindheid. Een klein team in Haarlem werkt dagelijks aan de productie ervan. Rick Blankendaal is één van hen. “Speciaal, om te werken aan een geneesmiddel wat als een donatie verstrekt wordt, zoveel en zolang het nodig is.”



ik raak in de war, Rivierblindheid werd toch net als narcolepsie behandeld met Suramine?
 
Had je deze post gelezen?
Het is geen 1-op1 antwoord, alleen uit de modellering in dat artikel blijkt dat Mebendazol een nagenoeg even groot bindingspotentieel heeft m.b.t. spike eiwitten (SARS-CoV-2) t.o.v. Ivermectine. Deze middelen hebben (zeer waarschijnlijk) een overlap qua werkingsprincipe. En dat is nogal interessant.

Ben benieuwd of "ze" ontwormingsmiddelen (al dan niet voor honden/paarden) zullen/kunnen gaan verbieden... Dat wordt nog wat 😏

Ik ben niet bekend met klinische studies specifiek over s-eiwitten en Mebendazal. Als iemand iets tegenkomt ben ik daar maar al te nieuwsgierig naar.
ik denk dat we mebendazol niet moeten verwarren met fenbendazol. De dierlijke variant fenbendazol, was werkzamer las ik ergens dacht ik, was dat niet in dat onderzoek van die kankerpatient, ik weet even de naam niet meer van de schrijver van het stuk
 
  • Leuk
Waarderingen: gse
Ja precies, dat kan best zo zijn. Het ging hier specifiek over het binden van SARS-CoV-2...
Denk zelf dat deze (o.a. *bendazol) middelen veel belangrijker zijn in het opruimen van oude, beschadigde en kankercellen. Ten opzichte van hun rol in het binden van die s-eiwitten dus...
 
Kankercellen zijn.s-eiwitten. Alle moderne ziektes en aandoeningen worden veroorzaakt door s-eiwitten.

Mike
 
Een belangrijke rol voor die s-eiwitten zie ik ook in de verstoring van een lichaam, Mike.

Maar ik zie ook vervuilde en verarmde bodem, lucht, water, verstoorde menselijke relaties, dopamineverslavingen, karton wat voedsel zou moeten voorstellen etc. etc. etc.

Wat bedoel je met kankercellen die s-eiwitten zijn?
 
De zgn. 'mutaties' bij kanker betreft toxische eiwitten. Goh, waar hebben we dat eerder gehoord? Ooit stilgestaan bij het woord 'mutaties'? Komt uit het darwinisme, het idee is dat er mutaties die hebben plaatsgevonden in het ontwerp van een soort die de overlevingskans vergrootten. Dus mutaties zijn GOED! Waarom dan zijn ze bij kanker slecht? Mutaties zijn bedoeld ter VERBETERING van het ontwerp. Kortom, we hebben te maken met s-eiwitten. Geen toeval dat opnieuw een ontwormer (Panacur) kanker kan genezen en we zien studies dat HCQ hetzelfde doet en recentelijk hier op het forum ook veelbelovende resultaten met Ivermectine en kanker.

Mike
 
Kan iemand mij helpen. Heb verleden week Ivermectine besteld via Ali en krijg dit te zien ivm levering. Betekent dat mijn pakje terug bij naar verzender is en dat ze niet kunnen leveren naar Frankrijk? En wat dan ivm terugbetaling? Dank voor jullie hulp.


pakket retour verwerking
Pakket is teruggestuurd naar de afzender en succesvol ondertekend.
TB13DWXzq61gK0jSZFlXXXDKFXa-52-52.png


Lot-et-Garonne, France, 47800
  • 2021-06-14 11:25
    GMT+8
    TB1qe_wBlr0gK0jSZFnXXbRRXXa-96-96.png

    pakket retour verwerking
    Pakket is teruggestuurd naar de afzender en succesvol ondertekend.
  • 2021-06-13 13:02
    GMT+8

    Pakket wordt per expresse teruggestuurd naar de afzender en geaccepteerd door de vervoerder.
  • 2021-06-13 10:00
    GMT+8

    Return warehouse outbound success.
  • 2021-06-13 09:44
    GMT+8

    Verwerking van pakketretouren
  • 2021-06-13 09:44

    Hf102e0a8b38f4d33ab41e4947c60a3cft.png

    levering
    Zending heeft het magazijn in het land van herkomst niet kunnen verlaten
  • 2021-06-11 14:51
    GMT+8

    Zending bij het magazijn in het land van herkomst
  • 2021-06-11 14:48
    GMT+8

    Zending verzonden
  • 2021-06-11 01:44


    [China]Zending gereed voor verzending
 
Heeft iemand nog een goede link waar ik nu nog ivermectine kan kopen? China of India? Dank bij voorbaat. Het is zeer moeilijk om het Frankrijk in te krijgen? Jvg heb jij het al ontvangen in Spanje? En zo, welke link?
 
Heeft iemand nog een goede link waar ik nu nog ivermectine kan kopen? China of India? Dank bij voorbaat. Het is zeer moeilijk om het Frankrijk in te krijgen? Jvg heb jij het al ontvangen in Spanje? En zo, welke link?
Ga nog bestellen via de app-link van Mike.
En tevens die Kontil
 
Dosering uit dit artikel:

“In december liepen de ziekenhuizen vol. Het was een crisis, bijna zoals in India. Ze besloten om ivermectine te gebruiken met een test en behandel strategie. In principe, iedereen die verscheen op de test cabines, als je positief testte, kreeg je ivermectine in een redelijk lage dosis … 12 milligram. Ze kregen vier pillen van 3 mg per stuk.


“En toen ze dat deden, zag je in heel Mexico een enorme daling in sterfgevallen en ziekenhuisopnames
 
Ivermectine is sterk spul. Gisteravond heb ik 2x 12mg ingenomen. Vanmorgen had ik zwarte 💩.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.455
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan