Ivermectine

Mijn inschatting: Ivermectine ontgift krachtig en activeert oude klachten.

Mike
Ik denk 't ook maar het activeert blijkbaar ook nieuwe klachten of misschien moet ik zeggen sluimerende klachten. Bij mij reuma in de vingers en schoudergewricht. Zodanig dat ik voorlopig maar even niet neem; maar nu ook dezelfde ellende al na 1 pilletje Mebendazol, hier eerder geen last van gehad! WTF!
 
Het betekent dat er iets gebeurt. lijkt me oke. 1 pilletje blijven gebruiken totdat het verdwijnt en dan ophogen. zo zou ik het doen.
alles in 1 dag oplossen is een utopie.
 
Nu net een vette hap op en 20 mg Iver.. geslikt.

Ik hou jullie op de hoogte van eventuele effecten, ben benieuwd:)
Nou, ik voel me dikke prima, alles goed qua slaap etc.

Eigenijk geen veranderingen dus want ik slaap altijd best een voel me eigenijk meestal wel goed.

Zicht is (met contactlenzen) ook prima, misschien iets beter, maar dat zou ook spiegies kunnen zijn omdat ik dat graag wil:)

Dus of,
Heeft alie mij geperst calciumcarbonaat gestuurd zonder werkzame stof.
Of als je je best voelt blijft dat zo
Of er gebeuren de komende tijd nog bijzondere dingen.

Iig, om Mike te citeren, geen cojona :)
 
Nou, ik voel me dikke prima, alles goed qua slaap etc.

Eigenijk geen veranderingen dus want ik slaap altijd best een voel me eigenijk meestal wel goed.

Zicht is (met contactlenzen) ook prima, misschien iets beter, maar dat zou ook spiegies kunnen zijn omdat ik dat graag wil:)

Dus of,
Heeft alie mij geperst calciumcarbonaat gestuurd zonder werkzame stof.
Of als je je best voelt blijft dat zo
Of er gebeuren de komende tijd nog bijzondere dingen.

Iig, om Mike te citeren, geen cojona :)
Hier ook een dikke prima hoor. Heb nog nooit zo vast geslapen als afgelopen nacht😴
Ben alleen mijn stem bijna helemaal kwijt🤣
Lekker rustig zegt mijn vriendin!

Straks weer 3 pillen naar binnen werken. Dag 3 van de 5daagse kuur!

En wat er ook in de pillen van Ali zit...het doet zeker wel wat met je dus dan vind ik het al prima👍🏻
 
Hier ook een dikke prima hoor. Heb nog nooit zo vast geslapen als afgelopen nacht😴
Ben alleen mijn stem bijna helemaal kwijt🤣
Lekker rustig zegt mijn vriendin!

Straks weer 3 pillen naar binnen werken. Dag 3 van de 5daagse kuur!

En wat er ook in de pillen van Ali zit...het doet zeker wel wat met je dus dan vind ik het al prima👍🏻
Kleine toevoeging/ disclosure.

Ik heb al vrijwel heel mijn leven last van hooikoorts. En vandaag nog geen 1 keer geniest. We zitten een beetje aan het einde van mijn seizoen qua hooikoorts dus het is nog niet echt bijzonder maar wel ietwat opmerkelijk.

Mijn reuk is ook goed, is ook niet altijd zo.

Eniewee, ik ga door met verslag:)
 
  • Leuk
Waarderingen: gse
Hier ook een dikke prima hoor. Heb nog nooit zo vast geslapen als afgelopen nacht😴
Ben alleen mijn stem bijna helemaal kwijt🤣
Lekker rustig zegt mijn vriendin!

Straks weer 3 pillen naar binnen werken. Dag 3 van de 5daagse kuur!

En wat er ook in de pillen van Ali zit...het doet zeker wel wat met je dus dan vind ik het al prima👍🏻
Hoeveel mg is dat? (Per kilo?)
 
Vandaag en morgen neem ik even een "rustdag" aangezien ik morgen wat langer weg ben, dinsdag begin ik wel weer vol goede moed aan de Ivermectine.
Voel me gelukkig nu wel een heel stuk beter, geen hoofdpijn meer, minder afwezig en kan me beter concentreren.
Langzaam weer opbouwen en tussendoor aan de Dropshot, uh Norit.
 
Ik ga er ook een paar dagen mee door, praten gaat nog als Brugman:)
Haha gelukkig maar😂 bij mij is de stem helemaal weg bijna alleen fluisteren kan ik nog🤔 weet niet of het door de pillen komt maar voor de rest geen klachten.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.678
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan