Ivermectine

Hier in de regio schijnt een uitbraak te zijn van kattenzieke (parvo/FPV).
Kan ik ervan uit gaan dat het hier ook om spike eiwitten gaat en dat mijn katten dus baat zouden kunnen hebben bij Ivermectine?
Iemand hier ideeën over? Laat ze liever niet enten.....
 
Hier in de regio schijnt een uitbraak te zijn van kattenzieke (parvo/FPV).
Kan ik ervan uit gaan dat het hier ook om spike eiwitten gaat en dat mijn katten dus baat zouden kunnen hebben bij Ivermectine?
Iemand hier ideeën over? Laat ze liever niet enten.....
Weet jij of ik die pillekes zo kan opeten als een snoepje zonder water? Of moet je echt water erachteraan gooien😁
 
Ja precies. Chemokuren van 150.000 en meer euro en kosten in een "bananenrepubliek" 70 euro.
Nog simpeler ik heb jaren geleden aan de prednison gezeten, hier iets van 12 euro voor een doosje, in Frankrijk 79 cent, het is echt idioot
 
Hier in de regio schijnt een uitbraak te zijn van kattenzieke (parvo/FPV).
Kan ik ervan uit gaan dat het hier ook om spike eiwitten gaat en dat mijn katten dus baat zouden kunnen hebben bij Ivermectine?
Iemand hier ideeën over? Laat ze liever niet enten.....
ik heb mijn katten nog nooit laten enten, 11 jaar oud en gezond beiden. Ik gister mijn kippen weer 1 ivermectine gegeven, fijn gewreven tussen 2 lepels in schaaltje yoghurt, en ze waren goed levendig vanochtend. 😅 1 kip was al paar dagen niet fit, wat bleekjes, apart zitten, niet komen als er iets lekkers is. Normaal als je niks doet gaan ze dood, vogels zijn erg kwetsbaar. Ik heb de kip colloidaal zilver gegeven, oregano essentiële olie wat op haar veren en ze heeft zelfs meegepikt van de yoghurt met ivermec. Vandaag heeft ze hoogste woord en ziet haar kam zelfs al roder, dusssssss!!!!
 
ik heb mijn katten nog nooit laten enten, 11 jaar oud en gezond beiden. Ik gister mijn kippen weer 1 ivermectine gegeven, fijn gewreven tussen 2 lepels in schaaltje yoghurt, en ze waren goed levendig vanochtend. 😅 1 kip was al paar dagen niet fit, wat bleekjes, apart zitten, niet komen als er iets lekkers is. Normaal als je niks doet gaan ze dood, vogels zijn erg kwetsbaar. Ik heb de kip colloidaal zilver gegeven, oregano essentiële olie wat op haar veren en ze heeft zelfs meegepikt van de yoghurt met ivermec. Vandaag heeft ze hoogste woord en ziet haar kam zelfs al roder, dusssssss!!!!
Toevallig, ik heb mijn kippen vandaag ook wat kruimeltjes ivermectine gegeven. Mijn kippen zijn super klein (500 gram), dus ik heb uitgerekend dat ze 0,01 mg ivermectine zouden moeten krijgen per dag... 😂
Hoeveel geef jij ze?
 
Ik heb gisteren weer 2 pakketjes vanuit Luxemburg ontvangen. Het valt me op dat er een sticker eroverheen geplakt word. Als je die eraf haalt kun je zien dat ze uit China komen.
 
Dus bij deze omschrijving van ivermectine staat dat ze er doxycyline bij gebruiken. Een antibacterieel middel tegen luchtweg infecties. Is dat nodig? Colloidal silverwater is t eerste wat bij mij opkomt om er evt standaard bij te gebruiken.
Wat gebruiken jullie er nog bij? Ikzelf gebruik liposomale vitamine c, zink, quercitine, vitamine d.AB6CF29D-F044-4A4A-99F5-459AEB800309.jpeg
 
2 weken geleden hadden mijn kippen vele pluimen verloren door warmte en vochtig weer hier in zuid west frankrijk, buren zeiden ze hebben schurft. Een kwartje ivermertine in der keel geduwd en vandaag weer hele levendige kipjes die rond huppelen in de tuin.
En wij eveneens, elke dag indiaanse ivermectine vroeg wakker en een vrolijke dag. Yipee Ivermectine
En morgen weer manifesteren in Bergerac. Vive our freedom. Vive the world. VIve the people.
 
Laatst bewerkt:
Toevallig, ik heb mijn kippen vandaag ook wat kruimeltjes ivermectine gegeven. Mijn kippen zijn super klein (500 gram), dus ik heb uitgerekend dat ze 0,01 mg ivermectine zouden moeten krijgen per dag... 😂
Hoeveel geef jij ze?
ik heb niet uitgerekend 😅 😂😂. Ik dacht dat 1 tabletje in schaaltje yoghurt op 7 kippen maar moest kunnen, ben niet zo'n rekenaar hahaha. EDIT: een kip weegt ongeveer 1,5 tot 2 kilo denk ik.
 
Dus bij deze omschrijving van ivermectine staat dat ze er doxycyline bij gebruiken. Een antibacterieel middel tegen luchtweg infecties. Is dat nodig? Colloidal silverwater is t eerste wat bij mij opkomt om er evt standaard bij te gebruiken.
Wat gebruiken jullie er nog bij? Ikzelf gebruik liposomale vitamine c, zink, quercitine, vitamine d.Bekijk bijlage 1533
bijna elke dag vit. C, wat zelfgemaakte cbd olie, vit. D, levertraan en een capsule met aantal druppels essentiële oliën. En nu dus met ivermec
 
Roli laat weten dat alle orders die terug zijn gestuurd opnieuw zijn verstuurd.

Mike
Ik ben momenteel ff op vakantie maar ik begreep van de thuisblijver dat er 2 leveringen uit China waren denk dat het dus gelukt is :)
Vanavond thuis, me eens in de doseringen gaan verdiepen!!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.827
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan