Ivermectine

Bij mij ligt een halve zending nog bij het postkantoor en moet nog naar mij verzonden worden. Dus hij is al door de douane. Dat hoort zich ook goed aan.

Dorothé
 
Zit op 3 dagen 3 tabletten nu. Hoofdpijn is eigenlijk het enige negatieve wat ik merk. Ben verder fit/actief en slaap als een blok. Heb wel enorme dorst...🤷🏻‍♀️ Doe nog twee dagen en dan even rust, vasten en ontgiften.
 
De bijwerkingen door Ivermectine die ik van mijn omgeving hoor zijn:

Kalmere energie.
Verandering van darmwerking meestal actiever, 1 x obstipatie.
Flikkeringen/flitsen in het zicht.
Beter slapen.
Hoofdpijn.

Zelf ervaar ik duidelijk meer inhoudt bij het hardlopen.
 
De bijwerkingen door Ivermectine die ik van mijn omgeving hoor zijn:

Kalmere energie.
Verandering van darmwerking meestal actiever, 1 x obstipatie.
Flikkeringen/flitsen in het zicht.
Beter slapen.
Hoofdpijn.

Zelf ervaar ik duidelijk meer inhoudt bij het hardlopen.
Dit kan ik allemaal beamen!
Vooral dat beter slapen en vooral vaster slapen
 
Als ik mijn volgende ontvang is dit het plan :
Ivermec 5d 4pastillas
Norit 2d
Panacur 3d
Avermect 5d
Norit 2d
Mezab... 3d
Ivermect 5d
Norit 2d
Konil 3d
Avermect 5d
Norit 2d
In total 37dagen, mss wat lang en na elke 10d, 4d rust is mss beter
 
Ik heb de app van AE en daar kan je het veel goedkoper krijgen,bijv. 6 x 100stuks voor €26,-. Ik kan helaas geen linkjes plaatsen naar de app.

Joost
 
Ik heb de app van AE en daar kan je het veel goedkoper krijgen,bijv. 6 x 100stuks voor €26,-. Ik kan helaas geen linkjes plaatsen naar de app.

Joost
Die gebruik ik ook, je kan in de app via dat pijltje rechtsbovenin de link van het product kopiëren en dan ergens anders plakken.

Via app bestellen is meestal goedkoper dan via internetpagina.
 
Ik slik nu non-stop al 2,5 week ivermectine, voel me supertop. Geen extra verbeteringen wat mijn ogen betreft de laatste tijd. Wel veel meer energie, minder trek en diepe slaap.

Joost
hoeveel neem je nu en op een nuchtere of volle maag?
 
Ik neem 5 a 6 tabletten met een maaltijd in, meestal rond 13.00 uur. Ik heb het ook een aantal dagen in tweeën verspreid ingenomen. Ik weeg rond de 80 kg.

Joost
 
Wat vreemd dat het bestellen via een app (Aanienlijk) ) goedkoper is. Ik heb het even aangeklikt en zie dat de prijs in US dollar staat = euro ?? .
 
Wat vreemd dat het bestellen via een app (Aanienlijk) ) goedkoper is. Ik heb het even aangeklikt en zie dat de prijs in US dollar staat = euro ?? .
Alie wil dat je de app gebruikt dus hangen ze daar een financieel incentive aan.

Zoals alle bedrijven die willen dat je hun app gebruikt ::(
 
Wat vreemd dat het bestellen via een app (Aanienlijk) ) goedkoper is. Ik heb het even aangeklikt en zie dat de prijs in US dollar staat = euro ?? .
Niet als je als land Nederland aanklikt. Je krijgt dan de prijs in euro's, plus de mogelijkheid om via Ideal te betalen.

Mike
 
Afgelopen donderdag heb ik mijn slaapkamer uitgestoft. In het verleden kreeg ik daar en niesbui en rode ogen van i.v.m. een stofallergie. Deze keer was er niks aan de hand. Ik vermoed door de Ivermectine en de hondenkuren.
 
Jeee, net 10 doosjes Ivectermine binnengekregen. De andere moeten weer opnieuw verstuurd gaan worden maar ik heb er een goed gevoel bij. In ieder geval heb ik die 10 al binnen en dat in 14 dagen.

Dorothé
 
Ik lees dat jullie allemaal op verschillende manieren innemen, We zijn allemaal pioniers wat dat betreft. Mijn vraag is of het ook zin zou hebben om gewoonweg elke dag 1 tablet te nemen of is dat zinloos? Op die manier komt het toch chronisch in het lichaam en hoopt zich op die manier toch op in de cellen.

Dorothé
 
  • Leuk
Waarderingen: muis

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.920
Leden
8.632
Nieuwste lid
Pinjo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan