Ivermectine

Ik ben daar geen voorstander van. Ik zou uit blijven gaan van 2 mg per 10 kg lichaamsgewicht. Overigens kreeg ik vanochtend van iemand te horen dat 1 tablet van 5 mg dan goed is voor 25 kg lichaamsgewicht, dat rekent een stuk makkelijker! Nu ik het zo zie is het zo logisch als wat, maar ik ben nooit een rekenwonder geweest...

Mike
 
Voor de mensen met koppijn en andere vervelende symptomen, nemen jullie Ivermectine in op een lege maag? Misschien beter om het in te nemen voor, tijdens of na een maaltijd?

Mike
 
Ik zou dan liever werken in cycli (met de normale dosis) in plaats van 1 pil per dag.
Paar dagen aan de pillen (ontgiftingsmodus aan), gevolgd door een aantal rustdagen om het lichaam te laten herstellen en de ontgiftingsverschijnselen goed te ondergaan.

Ook al is Ivermectine bij normale dosering niet gevaarlijk, het blijft gif en vormt dus een belasting voor je lichaam. De vraag of je dit permanent in je systeem wenst te hebben...

Overigens denk ik niet dat het gevaarlijk is, 1 pil per dag voor de rest van je leven, maar hierboven is gewoon hoe ik denk dat het beter voor je is.
 
Ik ben daar geen voorstander van. Ik zou uit blijven gaan van 2 mg per 10 kg lichaamsgewicht. Overigens kreeg ik vanochtend van iemand te horen dat 1 tablet van 5 mg dan goed is voor 25 kg lichaamsgewicht, dat rekent een stuk makkelijker! Nu ik het zo zie is het zo logisch als wat, maar ik ben nooit een rekenwonder geweest...

Mike

Een berekening die nog makkelijker is:

Je lichaamsgewicht delen door vijf. Dat is het aantal mg dat je nodig hebt.

60 kg / 5 = 12 mg
70 kg / 5 = 14 mg
100 kg / 5 = 20 mg
Enz.

Dan is het makkelijk af te ronden naar 10, 15 of 20mg of wel 2, 3 of 4 tabletten van 5 mg.
 
Hoelang doen jullie zo'n ontgiftingskuurtje? met de Mebendazol deed ik 5 dagen 4 tabletten/dag.
Is het aan te raden om nu ook 5 dagen te doen? Ik weet dat het pionierswerk is, maar omdat iedereen andere verhalen deelt, worden het overzicht en de succesverhalen een beetje onduidelijk.

Dorothé
 
Voor de mensen met koppijn en andere vervelende symptomen, nemen jullie Ivermectine in op een lege maag? Misschien beter om het in te nemen voor, tijdens of na een maaltijd?

Mike
Ik slik ze na eten, ('s avonds) en heb nul last ergens van. Dus misschien heeft Mike een punt, zeker het testen waard lijkt me
 
Ik slik inmiddels al 3 weken ivermectine. Ik heb binnen deze periode volgens mij 2 keer een pauze van 2 dagen tussendoor gehad.

Ik kan inmiddels wel met zekerheid zeggen dat ik scherper zie. Ik kijk nooit TV, maar ik heb afgelopen weekend voor het eerst weer eens een film gekeken en ik kon de ondertiteling moeiteloos lezen. Ook andere kleine lettertjes zie ik scherper.
 
Ik slik inmiddels al 3 weken ivermectine. Ik heb binnen deze periode volgens mij 2 keer een pauze van 2 dagen tussendoor gehad.

Ik kan inmiddels wel met zekerheid zeggen dat ik scherper zie. Ik kijk nooit TV, maar ik heb afgelopen weekend voor het eerst weer eens een film gekeken en ik kon de ondertiteling moeiteloos lezen. Ook andere kleine lettertjes zie ik scherper.
Hoe lang wil je er mee doorgaan? Hoe lang wil je de duur van de kuur doen?

Dorothé
 
Ik slik inmiddels al 3 weken ivermectine. Ik heb binnen deze periode volgens mij 2 keer een pauze van 2 dagen tussendoor gehad.

Ik kan inmiddels wel met zekerheid zeggen dat ik scherper zie. Ik kijk nooit TV, maar ik heb afgelopen weekend voor het eerst weer eens een film gekeken en ik kon de ondertiteling moeiteloos lezen. Ook andere kleine lettertjes zie ik scherper.
Bij mij hetzelfde, alleen na iets van 3 weken heb ik nu een pauze. Zicht is bij mij ook iets verbeterd. Ik vind dat zeer snel. Liefst was ik doorgegaan, maar ik denk even aan m'n lever. Voor de rest nul bijwerkingen. Ik neem nooit in met een lege maag of in combinatie met andere supplementen.
 
Hoe lang wil je er mee doorgaan? Hoe lang wil je de duur van de kuur doen?

Dorothé
Ik was vorige week van plan om te stoppen, maar aangezien ik last kreeg van stressvolle situaties ben ik door gaan slikken. En eigenlijk was ik van plan vanaf vandaag weer ander kuurtje te doen (na 2 dagen rust), maar heb wederom toch besloten door te gaan, ik weet niet voor hoelang.
 
Ik was vorige week van plan om te stoppen, maar aangezien ik last kreeg van stressvolle situaties ben ik door gaan slikken. En eigenlijk was ik van plan vanaf vandaag weer ander kuurtje te doen (na 2 dagen rust), maar heb wederom toch besloten door te gaan, ik weet niet voor hoelang.
Ik wilde het een dag of 5 gaan proberen en dan lijkt het me wel weer even voldoende.

Het lijkt me dat dan alle rare dingen weg zijn.
 
Ik zelf ben aan het denken aan 1x per maand 5 dagen een kuurtje en 4 x per jaar een mebendazol kuurtje van 5 dagen. Misschien dat ik nu eerst eens wat kuurtjes Ivectermine ga doen en vanaf volgend jaar weer de mebendazol kuurtjes. Maar ik zie graag nog reacties van jullie tegemoet.

Dorothé
 
Word 💩ziek van AlieE ... kan weer niet inloggen.
Na het slepen van de schuif ... "Net Err. Please refresh, or feedback (64)"
refresh werkt niet
feedback dan maar .. ff lekker 🤬 werkt ook niet .. secure connection failed 😤
😃 aha ..refresh na 7e keer of zoiets ... slide ... verify code.... ok
(mischien is meer dan 3x proberen de beveiligingstruuk)

Mijn 1e order door vliegtuigmij geaccepteerd maar 7-9 dagen langer vanwege Limburg watersnood. ☔Geen idee .. er zit (vracht)vliegveld langs de snelweg daar vlakbij Maastricht ... ws transporteurs moeite om het te bereiken voor verdere verzending of ze zijn hun busjes nog aan het droog feunen. Of het is voor de Chinese airline moeilijk: neem ik een gewoon vliegtuig ✈️of met van de drijvers eronder 🛩️....

Leveren nl adres mogelijk i.c.m. iDeal. Wat Ali systeem niet aankan ... nederlandse (nl account) en leveren buitenland (europa). Dan verdwijnt de iDeal optie. Dus pas najaar ... als ik weer in nl ben 😥.. en de potjes er dan hopelijk zijn beginnen .. maar dan voordeel van veel van jullie ervaringen. 🙏

Geduuuuuuuuuuuuuuuuuuuld dus...
 
Word 💩ziek van AlieE ... kan weer niet inloggen.
Na het slepen van de schuif ... "Net Err. Please refresh, or feedback (64)"
refresh werkt niet
feedback dan maar .. ff lekker 🤬 werkt ook niet .. secure connection failed 😤
😃 aha ..refresh na 7e keer of zoiets ... slide ... verify code.... ok
(mischien is meer dan 3x proberen de beveiligingstruuk)

Mijn 1e order door vliegtuigmij geaccepteerd maar 7-9 dagen langer vanwege Limburg watersnood. ☔Geen idee .. er zit (vracht)vliegveld langs de snelweg daar vlakbij Maastricht ... ws transporteurs moeite om het te bereiken voor verdere verzending of ze zijn hun busjes nog aan het droog feunen. Of het is voor de Chinese airline moeilijk: neem ik een gewoon vliegtuig ✈️of met van de drijvers eronder 🛩️....

Leveren nl adres mogelijk i.c.m. iDeal. Wat Ali systeem niet aankan ... nederlandse (nl account) en leveren buitenland (europa). Dan verdwijnt de iDeal optie. Dus pas najaar ... als ik weer in nl ben 😥.. en de potjes er dan hopelijk zijn beginnen .. maar dan voordeel van veel van jullie ervaringen. 🙏

Geduuuuuuuuuuuuuuuuuuuld dus...
Word 💩ziek van AlieE ... kan weer niet inloggen.
Na het slepen van de schuif ... "Net Err. Please refresh, or feedback (64)"
refresh werkt niet
feedback dan maar .. ff lekker 🤬 werkt ook niet .. secure connection failed 😤
😃 aha ..refresh na 7e keer of zoiets ... slide ... verify code.... ok
(mischien is meer dan 3x proberen de beveiligingstruuk)

Ik doe dat nooit met die schuif. Dan klik ik even terug en log opnieuw in en dan is er geen probleem meer met een schuif.

Dorothé
 
Ik slik ze na eten, ('s avonds) en heb nul last ergens van. Dus misschien heeft Mike een punt, zeker het testen waard lijkt me
Ik heb ze puur uit nieuwsgierigheid nu eens ruim voor het eten genomen.
Alles voor de wetenschap ahw :)

Als ik in de loop van de avond of morgen een knallende hoofdpijn heb laat ik weten.
 
Ik doe geen ontgiftingskuur, althans nog niet. Voorlopig ga ik zo door, ik doe wel regelmatig aan semi-vasten. Vanavond eten en dan morgenavond pas weer. Maar mijn pilletjes slik ik wel met mijn maaltijd :)

Joost
 
Paardenbloem? Eigeel grapefruit olijfolie?
Staat me iets bij dat grapefruit allerlei medicijnen kan beinvloeden (ik dacht doorgaans ontkrachten). Heb nog geen ivermectin en panacur ligt in nl te wachten du skan niet even in bijsluiter kijken.
 
  • Leuk
Waarderingen: muis

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.061
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan