Ivermectine

Ik ben momenteel ff op vakantie maar ik begreep van de thuisblijver dat er 2 leveringen uit China waren denk dat het dus gelukt is :)
Vanavond thuis, me eens in de doseringen gaan verdiepen!!
Ik heb het voor mezelf op een rijtje gezet. Mochten er fouten in zitten dan graag ff laten weten!

Als profylaxe (preventie):

0,2 MG per kilo per dosis (bij of na vette maaltijd).

Vandaag een dosis, dan na 48 uur en vervolgens 1 keer per week of 1 keer per 2 weken.

(200 mcg per kilo. Bij iemand van 75kG: 75 x 200 mcg= 1500 mcg = 15 mg= 3 tabletten van 5 mg).



Voor grote schoonmaak:

Een tablet per 16.5kg gewicht op nuchtere maag.

(Bij 75 kilo is dit 4,5 tablet op nuchtere maag).

Advies is om hierna 1 of 2 dagen Norit (2x3 tabletten) te nemen om de S-eiwitten af te voeren.



Bij ziekte:

0,2 tot 0,4 MG per dosis bij of na maaltijd. Dit 5 dagen lang tot genezing.

(Bij iemand van 75 kg is dit 3 tot 6 tabletten per keer).

NB: Liever beetje over doseren dan te weinig.
 
Gister voor het eerst 3 pillen genomen.
Vanmorgen wakker met knallende koppijn en een zere keel🙄 weet natuurlijk niet of het door de pillen komt?!
Ga vandaag gewoon weer verder met 3x 5 mg.
Verder heel raar gedroomd ook.

Wie heeft hier nog meer last van?
 
Gister voor het eerst 3 pillen genomen.
Vanmorgen wakker met knallende koppijn en een zere keel🙄 weet natuurlijk niet of het door de pillen komt?!
Ga vandaag gewoon weer verder met 3x 5 mg.
Verder heel raar gedroomd ook.

Wie heeft hier nog meer last van?
Ja, zere keel herken ik. Ik heb eigenlijk nooit keelpijn maar nu dus wel. Volgens mij komt het door maagzuur, heb vooral last na de maaltijden. Nu maar even flink aan de Betaïne maar het lijkt wel of dit is begonnen toen ik startte met de Ivermectine.
Ja, en ook raar gedroomd :)
 
Gister voor het eerst 3 pillen genomen.
Vanmorgen wakker met knallende koppijn en een zere keel🙄 weet natuurlijk niet of het door de pillen komt?!
Ga vandaag gewoon weer verder met 3x 5 mg.
Verder heel raar gedroomd ook.

Wie heeft hier nog meer last van?

Ja hier ook lichte keelpijn en heftige dromen. Kan mijn dromen ook goed herinneren, terwijl ik ze voorheen vaak kwijt was op het moment van wakker worden. Ben een 'blije' dromer, met veel avonturen, maar dit was dood en verderf, richting traumatische gebeurtenissen...
Desondanks ervaar ik het niet als vervelend. Word wel wat brakker wakker, met hoofpijn en nadorst alsof ik stevig gezopen heb. Extra donkere en sterk ruikende urine. De 'kater' verdwijnt overigens binnen een half uurtje ongeveer.

Ik neem de ivermectine 's avonds simpelweg omdat ik er moe van word, dus in de ochtend is het niet zo handig met een drukke dag voor de boeg.
 
Gister voor het eerst 3 pillen genomen.
Vanmorgen wakker met knallende koppijn en een zere keel🙄 weet natuurlijk niet of het door de pillen komt?!
Ga vandaag gewoon weer verder met 3x 5 mg.
Verder heel raar gedroomd ook.

Wie heeft hier nog meer last van?
Keelpijn niet, maar hoofdpijn wel, twee dagen flink ziek ervan geweest ook...Nu vooral veel last van concentratieproblemen en af en toe verward, net of iedereen in het Chinees praat (zou handig zijn voor de vertaling bij Ali, maar begrijp er geen hol van)..
Af en toe momenten dat ik totaal niet kan lezen, begrijp niks van wat er staat.
Krijg geen energie van de Ivermectine, maar voel me eerder gesloopt.
Heb mijn dosering verlaagd, had twee tabletten per dag, maar neem er nu maar 1..
Gisteren net een Norit kuurtje gedaan..
 
Keelpijn niet, maar hoofdpijn wel, twee dagen flink ziek ervan geweest ook...Nu vooral veel last van concentratieproblemen en af en toe verward, net of iedereen in het Chinees praat (zou handig zijn voor de vertaling bij Ali, maar begrijp er geen hol van)..
Af en toe momenten dat ik totaal niet kan lezen, begrijp niks van wat er staat.
Krijg geen energie van de Ivermectine, maar voel me eerder gesloopt.
Heb mijn dosering verlaagd, had twee tabletten per dag, maar neem er nu maar 1..
Gisteren net een Norit kuurtje gedaan..

Zou je dan niet ff stoppen eerst? Heftige reacties lijkt me... Zelf weten hoor ; )

Ontgiftingspaden op orde brengen. Afvoer van rommel ondersteunen met actieve kool e.d. En dan langzaam testen hoe het lichaam reageert met een kleine dosering? En wellicht niet elke dag?

Succes ermee 🙏
 
Ik heb het voor mezelf op een rijtje gezet. Mochten er fouten in zitten dan graag ff laten weten!

Als profylaxe (preventie):

0,2 MG per kilo per dosis (bij of na vette maaltijd).

Vandaag een dosis, dan na 48 uur en vervolgens 1 keer per week of 1 keer per 2 weken.

(200 mcg per kilo. Bij iemand van 75kG: 75 x 200 mcg= 1500 mcg = 15 mg= 3 tabletten van 5 mg).



Voor grote schoonmaak:

Een tablet per 16.5kg gewicht op nuchtere maag.

(Bij 75 kilo is dit 4,5 tablet op nuchtere maag).

Advies is om hierna 1 of 2 dagen Norit (2x3 tabletten) te nemen om de S-eiwitten af te voeren.



Bij ziekte:

0,2 tot 0,4 MG per dosis bij of na maaltijd. Dit 5 dagen lang tot genezing.

(Bij iemand van 75 kg is dit 3 tot 6 tabletten per keer).

NB: Liever beetje over doseren dan te weinig.
Voor de grote schoonmaak is dat eenmalig ? Dus 1 dag?
 
Keelpijn niet, maar hoofdpijn wel, twee dagen flink ziek ervan geweest ook...Nu vooral veel last van concentratieproblemen en af en toe verward, net of iedereen in het Chinees praat (zou handig zijn voor de vertaling bij Ali, maar begrijp er geen hol van)..
Af en toe momenten dat ik totaal niet kan lezen, begrijp niks van wat er staat.
Krijg geen energie van de Ivermectine, maar voel me eerder gesloopt.
Heb mijn dosering verlaagd, had twee tabletten per dag, maar neem er nu maar 1..
Gisteren net een Norit kuurtje gedaan..
Een norit kuurtje, hoeveel pillen slik je dan en voor hoelang?
Voel je je nu weer wat beter na de norit?
 
Een norit kuurtje, hoeveel pillen slik je dan en voor hoelang?
Voel je je nu weer wat beter na de norit?
Gewoon een 1 dag kuur. Ik heb gisteren 12 tabletjes Norit gehad, 's middags 6 en 's avonds 6. Het wisselt heel erg hoe ik me voel, ene moment nergens last van, en andere moment moet ik weer op bed gaan liggen. Weet niet hoelang het duurt voordat de Norit eventueel helpt, doe het gewoon rustig aan
 
Zou je dan niet ff stoppen eerst? Heftige reacties lijkt me... Zelf weten hoor ; )

Ontgiftingspaden op orde brengen. Afvoer van rommel ondersteunen met actieve kool e.d. En dan langzaam testen hoe het lichaam reageert met een kleine dosering? En wellicht niet elke dag?

Succes ermee 🙏
Dankje :)
Was inderdaad een heftige reactie, maar vergeleken bij maandag en dinsdag mag ik nu niet klagen. Heb de dosering al afgebouwd en mocht het nog niet beter worden dan stop ik tijdelijk helemaal met de tabletten.
Ben al aan de Norit gegaan dus ik kijk het even aan.
De hoofdpijn komt inderdaad van de Ivermectine, mijn moeder heeft het ook.
 
Ben gelukkig niet de enige😉
Oh ja en nog een ding.. ik plas me eigen een ongeluk🤣 echt heel vaak moet ik.
En ik heb weer last van mijn schouder( oude klacht) dus denk echt dat Mike gelijk heeft!
Verder voel ik mij nu wel weer redelijk.
Hou het ff op 3 per dag en dat 5 dagen lang.

Ragnar.
 
Ja, zere keel herken ik. Ik heb eigenlijk nooit keelpijn maar nu dus wel. Volgens mij komt het door maagzuur, heb vooral last na de maaltijden. Nu maar even flink aan de Betaïne maar het lijkt wel of dit is begonnen toen ik startte met de Ivermectine.
Ja, en ook raar gedroomd :)
Echt bizar hè 😁
Ik doe ook gewoon voor mijn maagzuur appelazijn. En dat werkt echt wel super. Ben al 2 weken klachtenvrij wat maagzuur betreft.
Kan gewoon pittige dingen eten en dat kon ik nooit.
 
Ja hier ook lichte keelpijn en heftige dromen. Kan mijn dromen ook goed herinneren, terwijl ik ze voorheen vaak kwijt was op het moment van wakker worden. Ben een 'blije' dromer, met veel avonturen, maar dit was dood en verderf, richting traumatische gebeurtenissen...
Desondanks ervaar ik het niet als vervelend. Word wel wat brakker wakker, met hoofpijn en nadorst alsof ik stevig gezopen heb. Extra donkere en sterk ruikende urine. De 'kater' verdwijnt overigens binnen een half uurtje ongeveer.

Ik neem de ivermectine 's avonds simpelweg omdat ik er moe van word, dus in de ochtend is het niet zo handig met een drukke dag voor de boeg.
Herkenbaar! Alleen krijg ik wel energie ervan!
In mijn droom stond er iemand met een pistool voor mijn neus en hij begon opeens te lachen dat het geen echte was en dat het een grap was🤔 heb nooit van die vage dromen.
Plas ruikt niet maar moet wel vaker dan normaal plassen
 
Over oude klachten gesproken...
Mijn verstandskies "in ruste" heeft ineens weer de kracht gevonden om zich naar buiten te gaan wringen... 😥
Op zich positief natuurlijk. Maar niet echt chill.

Verdere positieve bijwerkingen bij mij:
Verbeterde haargroei: merk het het meest aan een vollere baard
Spieropbouw (lijkt wel anabolen)
Eiwitvertering verbeterd na maaltijd, wat ik merk aan minder moeheid. Pak ook intuïtief minder vaak enzymen als supplement.
Lichtelijk helderder zicht en iets intensere kleuren (verzadiging). Voel nog wel de druk op mijn ogen en heb ook nog steeds wel wat mouches volantes/floaterkes
 
Ik heb het voor mezelf op een rijtje gezet. Mochten er fouten in zitten dan graag ff laten weten!

Als profylaxe (preventie):

0,2 MG per kilo per dosis (bij of na vette maaltijd).

Vandaag een dosis, dan na 48 uur en vervolgens 1 keer per week of 1 keer per 2 weken.

(200 mcg per kilo. Bij iemand van 75kG: 75 x 200 mcg= 1500 mcg = 15 mg= 3 tabletten van 5 mg).



Voor grote schoonmaak:

Een tablet per 16.5kg gewicht op nuchtere maag.

(Bij 75 kilo is dit 4,5 tablet op nuchtere maag).

Advies is om hierna 1 of 2 dagen Norit (2x3 tabletten) te nemen om de S-eiwitten af te voeren.



Bij ziekte:

0,2 tot 0,4 MG per dosis bij of na maaltijd. Dit 5 dagen lang tot genezing.

(Bij iemand van 75 kg is dit 3 tot 6 tabletten per keer).

NB: Liever beetje over doseren dan te weinig.
Bij de grote schoonmaak ook 5 dagen lang ?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.559
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan