• Beste forumleden, we maken nu gebruik van nieuw forum software. Je oude wachtwoord werkt hier niet meer. Klik op aanmelden en dan op de link "wachtwoord vergeten". Je kunt dan je wachtwoord opnieuw instellen.

Ivermectine

Bella

Well-known member
Ook ik heb vandaag een geel pakje uit Luxemburg ontvangen met 2 potjes, mijn eerste lading 😁

Heb nog een aantal bestellingen uitstaan en wist eerst niet of deze nou van rolie of daisy kwam. Uiteindelijk de bovenste adres stikker er af gepulkt en toen zag ik het ordernummer. Pakje van daisy 🌼🌸

Bestelling heb ik iets meer dan 2 weken geleden gedaan, dus dat is best snel. Bij rolie heb ik eerder besteld maar die zijn er nog niet. Ik wacht af.

Medusa

Well-known member

Sailor

Well-known member
De rechter gaat nooit in het voordeel van medicatie een uitspraak doen?
Rechters in Nederland volgen het covid protocol van snuifje met de schoenen.
Ivermectine hcq en welke andere medicatie die werkt zal verboden worden of blijven.
Maar ze lopen vanzelf tegen de lamp.
Wie een put graaft voor een ander....
Wordt hartstikke moe

KaMaMa

Well-known member
Welke link was dat, dan ga ik daar ook nog bestellen. Ik heb nu nog een bestelling bij Roli uitstaan.

fatsnotbad

Administrator
Forumleiding
En hier is dan het antwoord op de vraag of Ivermectine ook aan kinderen kan worden toegediend en of het schadelijk is voor zuigelingen:

Bij kinderen < 6 jaar de tabletten verpulveren.

Lactatie​

Overgang in de moedermelk: Ja, minder dan 2% wordt uitgescheiden in de moedermelk.

Farmacologisch effect: De ervaring met dit middel tijdens lactatie is zeer beperkt, maar na een eenmalige dosis zijn nadelige effecten voor de zuigeling niet waarschijnlijk.

Advies: Kan waarschijnlijk veilig gebruikt worden.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.191
Leden
7.675
Nieuwste lid
Eilko
Word vaste donateur van dit forum
Bovenaan