Ivermectine

Ik verwacht niets. Er zit een ontsteking in mijn knie en heb geen idee of ik dat uberhaupt op kan lossen. Misscien kompressen.
Wellicht is het woord verwachting verkeerd gekozen. Maar bedoel er eerder mee te zeggen dat mijn indruk is dat er volgens een opgelegd script geleefd moet worden. Eerlijk gezegd begrijp ik het allemaal niet zo goed. Of dat nu vanuit de persoon zelf komt of buitenaf geen idee. Maar toch sterkte en beterschap gewenst.
 
Voorlopig ben ik alweer even gestopt met Ivermectine.
Darmen reageerden sterk op geitenmelk dus moet eerst weer rust creeren.
Grappig eigenlijk, heel toevallig had ik voor pannekoeken (niet perse voor mezelf) melk in huis. Ik maakte er pap van voor mezelf.
Destijds twijfelde ik aan melk. nu weet ik het zeker.
Wat betreft ontsteking, van buitenaf (zonder Iverm). moet er ook een mogelijkheid zijn lijkt me. Nog even zoeken. Ontstekingsremmende kruidenzalf of wikkels in de nacht o.i.d.
 
The criminals at WHO told you that Ivermectin was just “horse dewormer” when really, it was the CURE all along. Both before as a prophylactic, and after to treat post symptoms.

[THEY] KNOWINGLY KILLED MILLIONS.

CRIMES AGAINST HUMANITY.

NUREMBERG 2.0



Mike
 
Een week na inname van 3 pilletjes ivm p dag is een collega (💉) een stuk fitter dan de laatste driekwart jaar waarin hij om de haverklap ziek was en ook nog eens 9 kilo afgevallen en geen energie.

Hoe nu verder.. er is geen vast omlijnd protocol en ik heb voorgesteld om een maandje een week op en af ivm te nemen en daarna 1 x p maand als profylaxe.

Verder wil hij nu maast nog een potje ivm ook levertraan en alleen de NAC is nog even een stapje te ver voor hem.
 
Een week na inname van 3 pilletjes ivm p dag is een collega (💉) een stuk fitter dan de laatste driekwart jaar waarin hij om de haverklap ziek was en ook nog eens 9 kilo afgevallen en geen energie.

Hoe nu verder.. er is geen vast omlijnd protocol en ik heb voorgesteld om een maandje een week op en af ivm te nemen en daarna 1 x p maand als profylaxe.

Verder wil hij nu maast nog een potje ivm ook levertraan en alleen de NAC is nog even een stapje te ver voor hem.
Toevallig een vriendin met post covid na prik. Heb haar onderstaande toegestuurd maar weet eigenlijk niet hoe het nu met haar gaat:

Stukje vertaald:

Ivermectine: 0,2-0,3 mg/kg/dag
Ivermectine, dat krachtige ontstekingsremmende eigenschappen heeft, bindt zich aan het spikeiwit en helpt bij de eliminatie ervan. Waarschijnlijk werken ivermectine en intermittent fasting synergetisch om het lichaam te ontdoen van spike-eiwit. Ivermectine kan het beste met of vlak na een maaltijd worden ingenomen voor een betere absorptie. Een proef met ivermectine moet deel uitmaken van de eerstelijnsbehandeling. De duur van de behandeling wordt bepaald door de klinische respons. Bij patiënten met een suboptimale respons kan een proef met een hogere dosis (0,6mg/kg dag) worden overwogen. Als na 4-6 weken geen verbetering wordt geconstateerd, moet het geneesmiddel worden gestopt. Vanwege de mogelijke interactie tussen quercetine en ivermectine mogen deze geneesmiddelen niet tegelijkertijd worden ingenomen (d.w.z. gespreid over de ochtend en de avond).
 
0,6 mg per kg = 6 mg per 10 kg = een VERDRIEDUBBELING van de gangbare dosis! Het is dus duidelijk dat je flink kunt overdoseren met IVM!

Mike
 
Ik zie net dat Clif High ook weer terug is op twittert.
Zijn vastgemaakte tweet is ook een Vaxx repair protocol:
 

Het medicijn ivermectine helpt tegen schurft en is in Duitsland drie keer zo duur, maar of Duitsers daarom naar Nederland komen om het middel te halen, is onduidelijk.


Voor ivermectine zijn wel vervangende middelen, maar daarvoor moet soms eerst worden uitgezocht of die geschikt zijn voor de patiënt in kwestie. Maar volgens de KNMP komt het middel binnenkort weer beschikbaar. Leveranciers denken over een paar weken weer ivermectine te kunnen leveren.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.888
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan