Ivermectine

Ivermectine is een medicijn met BIJWERKINGEN. Alhoewel het voor vele klachten gebruikt kan worden - is bewezen gedurende vele jaren en onderzoeken - blijft het een medicijn. toch?
Dat maakt dat ik twijfel om het te gebruiken.
Gisteren gezocht naar het gebruik van Ivermectine bij darmklachten
.
Volgens fysio moet ik zorgen dat de spieren getraind blijven. Klinkt logisch.
Gisteren zag ik "misschien" een verband met een zware accordeon die jaar in jaar uit op mijn linkerbeen rust. Nooit verder meer aan gedacht. Halverwege knie en heup is mijn vlees ingedeukt, verder geen enkele last van. Misschien toch de doorbloeding een beetje gestremd?
Iedereen zal er inderdaad anders op reageren en ja, het is een medicijn. Zelf ben ik in het algemeen zeer ongevoelig en merk met Ivermectine "niets", vanmorgen weer tot mij genomen.

Spieren trainen, met name op latere leeftijd, heeft ook alles met hormonen te maken die samengaan met de spieropbouw. En alle processen in je lichaam zijn afhankelijk van hormonen.

Als je van jezelf weet dat je gevoelig kunt zijn, dan zou ik met een zeer lage dosis beginnen. Als je andere medicatie gebruikt kun je ook bellen om te kijken of dit een interactie met Ivermectine kan hebben (ik heb geen info over dit telefoonnummer, maar is vast wel te vinden).
 
GSE, wat wil je dan voor jezelf behandelen met Ivermectine.

Een arts stelde voor dat ik een puntje bitterzout zou proberen. (voor darmpassage)
Ik zat erover te dubben maar zenuwschade kun je niet oplossen met bitterzout. En hoelang moet ik daar dan mee doorgaan? voor het geval het me zou bevallen.
Sinasappelsap is lekkerderder . werkt ook.
Maar die ivermectine zou dan bedoeld zijn om een ontsteking weg te krijgen.
Het verband met hormonen in dit geval is nieuw voor mij. Ik gebruik geen medicijnen, wel T4/T3 en pregnenolone.
Ook al zijn antwoorden en/of adviezen niet altijd ter zake doende, het zet me wel aan het denken en schiet er soms iets in mijn gedachten waar ik mee aan de slag kan.
Wie of wat zou ik kunnen bellen? zie even het verband niet.
 
Laatst bewerkt:
JVG, ik heb me ZEER gestoord aan deze opmerking van jou.

"Ik denk dat je eens wat minder moet lezen, maar beter lezen en onthouden/opschrijven/samenvatten. Continu kom je met iets anders, zoek je naar iets anders ed.?"

Ik vind mezelf leergierig en kan gelukkig urenlang lezen en zoeken over gezondheid zonder moe te worden.
Sinds wanneer is lezen en dingen uitzoeken en willen weten een slechte eigenschap?

Ik zie dat je lid bent sinds 2013 dus je zou kunnen weten dat een beslissing in 2008/2009 ZONDER VANTEVOREN GELEZEN TE HEBBEN wat een endeldarm operatie allemaal voor consequenties heeft de grootste fout van mijn leven was. Het gevolg was een LARS syndroom met als extra presentje. ZENUWSCHADE.
Zie voorstellen Poliepen.
Sommige dingen zijn redelijk hersteld maar inderdaad, ik kom met iets anders. Duizeligheid. Ben je arts? Weet je of dat verband zou kunnen houden met Zenuwschade? Wat weet je van B12?


Ik heb mappen vol met artikelen uitgeprint en om het beter te kunnen onthouden.
Inmiddels kan ik er een boek over schrijven, dus zal ik het hier maar bij laten.
 
GSE, wat wil je dan voor jezelf behandelen met Ivermectine.

Een arts stelde voor dat ik een puntje bitterzout zou proberen. (voor darmpassage)
Ik zat erover te dubben maar zenuwschade kun je niet oplossen met bitterzout. En hoelang moet ik daar dan mee doorgaan? voor het geval het me zou bevallen.
Sinasappelsap is lekkerderder . werkt ook.
Maar die ivermectine zou dan bedoeld zijn om een ontsteking weg te krijgen.
Het verband met hormonen in dit geval is nieuw voor mij. Ik gebruik geen medicijnen, wel T4/T3 en pregnenolone.
Ook al zijn antwoorden en/of adviezen niet altijd ter zake doende, het zet me wel aan het denken en schiet er soms iets in mijn gedachten waar ik mee aan de slag kan.
Wie of wat zou ik kunnen bellen? zie even het verband niet.
Mijn eigen levensstijl gaf/geeft iets meer risico op parasieten en met dit probeer ik mijn lichaam daar schoon van te houden.
Omdat alles "persoonlijk" is kun je uiteraard een tip zoals bitterzout gaan uitzoeken hoe de werking is en dan toch voor jezelf proberen. Op eigen gevoel ga je er dan mee door of niet.

Stel je hebt parasieten of andere zaken die ontstekingen veroorzaken (direct of indirect door hun afvalstoffen). Door Ivermectine wordt dan de oorzaak van dit type ontsteking weggehaald....

Ik heb het nagevraagd, maar je kunt gewoon the apotheek bellen en vragen naar de interactie van Ivermectine in combinatie met de medicijnen die je gebruikt. Wel ook goed dosering die je wilt gaan gebruiken doorgeven.
 
Mijn ongevaxte partner heeft al 6weken bronchitis!
Ze krijgt het niet onder controle.
Ook benauwdheid.
ik geef nu al 2 weken 2x per dag dit lijstje.
Iemand nog tips?
Serrapeptase 40mg
D3 3000ie
C 500mg
Glutathion 200mg
Zink picolinaat 50mg
K2 100mcg
 
Mijn ongevaxte partner heeft al 6weken bronchitis!
Ze krijgt het niet onder controle.
Ook benauwdheid.
ik geef nu al 2 weken 2x per dag dit lijstje.
Iemand nog tips?
Serrapeptase 40mg
D3 3000ie
C 500mg
Glutathion 200mg
Zink picolinaat 50mg
K2 100mcg
Inderdaad ivm maar de vitamine c dosering kan ook flink omhoog lijkt me:
1680346258217.png
 
Quercetine of Kinine (uit Kinabast) als zinkionofoor, om zink beter opneembaar te maken.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.698
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan