Ivermectine

Je zegt dit : Ik ben hier niet om een ander te overtuigen. Ik ben hier omdat ik hoop wat te leren van anderen.

En doet dit : klagen en zeuren, en vragen ook inderdaad, maar je doet niks met de antwoorden
 
Nee, daarom slikken we hier geen IVM. Jij beeldt je van alles in, bijv. ook opgelopen schade door een rontgenfoto. Zegt het woord 'hypochonder' jou iets? Zoek het eens op.

Mike
Ik heb dit oa via een document wat een vriendin mij toezond. Ik zal er iets van bijvoegen. Heb vaak zelf
Klachten gehad direct na contact met gevaxten en heb van anderen van dit forum ook gehoord dat ze ivm slikten om deze spike eiwitten te verwijderen. Ik luister graag eens naar dot.com radio.
 

Bijlagen

  • 31163D38-A6BC-427C-9912-97F26AB1B337.jpeg
    31163D38-A6BC-427C-9912-97F26AB1B337.jpeg
    395,7 KB · Weergaven: 20
Nee, daarom slikken we hier geen IVM. Jij beeldt je van alles in, bijv. ook opgelopen schade door een rontgenfoto. Zegt het woord 'hypochonder' jou iets? Zoek het eens op.

Mike
Ik ken dat woord. Maar herken mezelf hier totaal niet in. Ben erg ziek geworden en veel pijn ad vinger waar ik nu oplossingen voor probeer te vinden.
 
Ik heb dit oa via een document wat een vriendin mij toezond. Ik zal er iets van bijvoegen. Heb vaak zelf
Klachten gehad direct na contact met gevaxten en heb van anderen van dit forum ook gehoord dat ze ivm slikten om deze spike eiwitten te verwijderen. Ik luister graag eens naar dot.com radio.
Die spike-eiwitten worden regelmatig verspreid in de lucht... Elk moment dat je ademt kom je ermee in aanraking... Dus de angst voor de adem van gevaccineerden is hierbij sws overbodig.
 
Ik vraag me dan af hoe het kan dat die gevaccineerde uberhaubt in staat zijn om te shedden in de buurt van jou? Als je zelf zoveel spike eiwitten produceert zou je eigenlijk al lang ergens 6 ft under moeten zijn.

Daarbij leeft het grootste gedeelte van alle gevaccineerde nog. Waarschijnlijk omdat ze placebo's gekregen hadden of producten waar de "werkzame" stof vergaan is vanwege het niet juist opbergen van de vaccines.
 
Al zitten ze boordevol s-eiwitten, geprikten 'shedden' alleen maar via geconcentreerde lichaamsvloeistoffen als bloed, sperma en moedermelk. Ze gaan er alleen maar zelf aan tenonder en nemen in normaal menselijk verkeer niemand mee in hun val. Iedereen die iets anders beweert praat :poop:.

Mike
 
Ongevaccineerde mensen die dus besmet raken door shedding van gevaccineerden, waarbij die ongevaccineerden er zieker van worden dan de gevaccineerden zelf... Hmm waar lijkt dit op?

Is dit niet hetzelfde als gevaccineerden die ongevaccineerden de schuld geven dat ze ziek worden omdat de ander geen prik genomen heeft?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.888
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan