Corona - opkomst en ondergang van een knutselvirus

Beste forumleden en -lezers,

De registratie van mijn lezing in Midwoud op 15 augustus 2021 Is vanaf vandaag via onderstaande link te downloaden en beluisteren:


Ik geef deze lezing niet meer, dus je zult het met deze opname moeten doen. Gelukkig was ik die zondagmiddag flink op dreef! Vanaf nu doe ik uitsluitend nog lezingen met organisatoren die lak hebben aan de maatregelen. Deze lezingen zullen gaan over waarom we dit als mensheid moeten doormaken, wie [ZE] zijn die ons dit aandoen en wat ons nog te wachten staat zodat wij beter voorbereid kunnen zijn, vooral mentaal en spiritueel.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Beste forumleden en -lezers,

De registratie van mijn lezing in Midwoud op 17 augustus 2021 Is vanaf via onderstaande link te downloaden en beluisteren:


Ik geef deze lezing niet meer, dus je zult het met deze opname moeten doen. Gelukkig was ik die zondagmiddag flink op dreef! Vanaf nu doe ik uitsluitend nog lezingen met organisatoren die lak hebben aan de maatregelen. Deze lezingen zullen gaan over waarom we dit als mensheid moeten doormaken, wie [ZE] zijn die ons dit aandoen en wat ons nog te wachten staat zodat wij beter voorbereid kunnen zijn, vooral mentaal en spiritueel.

Mike
Thanks,

Dorothé
 
Het zijn een interessante 3 maanden geweest. Elke lezing zat vol en overal ging het dak er af. Er is veel behoefte aan deze informatie, daarom maak ik nu deze opname beschikbaar. Ik heb ook een hoop interessante mensen ontmoet en veel geleerd, zowel van forumleden als van bezoekers.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Beste forumleden en -lezers,

De registratie van mijn lezing in Midwoud op 17 augustus 2021 Is vanaf vandaag via onderstaande link te downloaden en beluisteren:


Ik geef deze lezing niet meer, dus je zult het met deze opname moeten doen. Gelukkig was ik die zondagmiddag flink op dreef! Vanaf nu doe ik uitsluitend nog lezingen met organisatoren die lak hebben aan de maatregelen. Deze lezingen zullen gaan over waarom we dit als mensheid moeten doormaken, wie [ZE] zijn die ons dit aandoen en wat ons nog te wachten staat zodat wij beter voorbereid kunnen zijn, vooral mentaal en spiritueel.

Mike
97423370-cartoon-virus-grappig-micro-virus-bacteriën-stripfiguur-vector-viruskarakter-.jpg
 
Leerzame lezing om nog even wat details te vernemen, gedeeld op gedachtenvoer bij als de dokter een leraar zou zijn. Morgen sturen we nog even een RSS feed uit over de lezing
 
Tegen die mensen die tijdens mijn lezingen zeiden 'ik heb geen ivermectine nodig want ik vertrouw op mijn immuunsysteem' of 'ik ben zelden of nooit grieperig of verkouden' zeg ik het volgende:

OK, dus je beschikt over een krachtige verdediging, prima daar ben je mee gezegend. Maar zie het als volgt: je ligt in een greppel en je weet succesvol de ene na de andere vijandige aanval goed af te slaan, omdat je beschikt over uitstekende wapens en verdedigingstactieken. Maar voortdurend een vijandige aanval moeten afslaan put je wel op den duur uit en er komt een moment dan hoeft de vijand alleen maar te wachten tot je moegestreden bent en instort van pure uitputting, omdat je al die tijd in een hyperalerte staat hebt moeten verkeren, en die vijand kan je dan alsnog met gemak overmeesteren. Wil je werkelijk in een staat van permanente verdediging verkeren of slik je gewoon ivermectine om je lichaam de noodzakelijke ondersteuning te verlenen waar het op zit te wachten?

Tegen die mensen die tijdens mijn lezingen zeiden 'kinderziektes zoals mazelen horen er gewoon bij, evenals groep en verkoudheid, want je lichaam wordt getraind om zich te verdedigen' zeg ik het volgende:

Je bent geboren in een wereld waarin je vanaf de eerste dag aangevallen bent door kunstmatige vijanden. Meen je nou werkelijk dat je dit door moet maken om jezelf sterker te maken? Is het niet zo dat een hyperalerte staat van verdediging uiteindelijk ook verziekend en verzwakkend werkt, ook al weet je keer op keer de vijand af te weren? Dit kost je onnodige jaren van je leven, omdat je beroofd wordt van energie die je ook zou kunnen aanwenden om jezelf in goede gezondheid en welzijn te houden, simpelweg door het slikken van ivermectine, nota bene JE IMMUUNSYSTEEM MODULEERT.

Tegen die mensen die tijdens mijn lezingen zeiden 'we zijn gecoevolueerd' met allerlei micro-organismes zoals virussen, bacterienm schimmels en gisten' zeg ik het volgende:

Er heeft zeer zeker co-evolutie plaatsgevonden met micro-organismes waarvan het bestaan daadwerkelijk aangetoond kan worden, maar virussen behoren hier niet toe. Virussen zijn nooit geisoleerd of gefotografeerd, dus ze bestaan wetenschappelijk gezien helemaal niet. Het is het wetenschappelijke equivalent van een 'boze geest' en dus een MODERN BIJGELOOF. Op alle virussen rust een patent en virussen hebben geen stofwisseling. Iets wat geen metabolisme heeft leeft niet en is dus NIET OVERDRAAGBAAR. We hebben hier te maken met BEDROG, dat in de laatste 100 jaar is uitgerold. En men begon al met de Spaanse Griep van 1918, inclusief mondkapjes en alles! Ivermectine maakt een eind aan dit bedrog, ivermectine zal Big Pharma ten val brengen, maak onderdeel uit van de revolutie!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Had dit gemist. 🤦🏻‍♀️ Gelukkig kwam t aan bod bij dotcomradio
Fijn om te hebben zal t delen!

Beste forumleden en -lezers,

De registratie van mijn lezing in Midwoud op 17 augustus 2021 Is vanaf vandaag via onderstaande link te downloaden en beluisteren:


Ik geef deze lezing niet meer, dus je zult het met deze opname moeten doen. Gelukkig was ik die zondagmiddag flink op dreef! Vanaf nu doe ik uitsluitend nog lezingen met organisatoren die lak hebben aan de maatregelen. Deze lezingen zullen gaan over waarom we dit als mensheid moeten doormaken, wie [ZE] zijn die ons dit aandoen en wat ons nog te wachten staat zodat wij beter voorbereid kunnen zijn, vooral mentaal en spiritueel.

Mike
 
  • Leuk
Waarderingen: muis
En mss ook interessant als dit al niet eens eerder voorbij is gekomen....elke 100jaar knutsel virus 🤢🤔.

 
En mss ook interessant als dit al niet eens eerder voorbij is gekomen....elke 100jaar knutsel virus 🤢🤔.

Het enige verschil met 1920 en 2020 is dat de pest en cholera bacteriële infecties zijn, maar of die al geknutseld zijn laat ik in het midden onmogelijk is het niet misschien de bacteriën ontdekt als ziekte verwekker en verspreid maar.....
 
Het enige verschil met 1920 en 2020 is dat de pest en cholera bacteriële infecties zijn, maar of die al geknutseld zijn laat ik in het midden onmogelijk is het niet misschien de bacteriën ontdekt als ziekte verwekker en verspreid maar.....
Ja precies, maar ik vertrouw niks meer...hahahaha. Question everything!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.771
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan