Is de sauna nou echt zo gezond?

:lol:

Ik ben al de hele dag aan de zapper. Heb hem maar even uit gezet. Ik zweet me eigen rot! 24 graden in huis, zapper erbij, geloof me, geen sauna nodig!

In een ander topic vraagt iemand of ik weleens nicotine ruik bij de ontlasting. Dat niet, maar vandaag rook ik opeens wel nicotine tijdens deze ontgifting door de zapper. Er zijn weer verschillende processen bezig!

 
Quote:
Het zijn een soort koudbloedige reptiliaanse wezens geworden. Zou David Icke dan toch gelijk hebben?


Dat denk ik niet.

Jesse Ventura nam David Icke een interview af over diens reptilian theorie.

Ik plak de link hieronder.

Jesse prikt dwars door de bullshit heen en maakt brandhout van Icke.

Icke spreekt vast veel waarheden, maar zijn reptilian theorie gaat mij iets te ver, en ik vond het dan ook vermakelijk om Icke steeds kleiner te zien worden, toen Jesse hem het vuur aan de schenen legde.



Voor wie niet weet wie Jesse Ventura is:

Voormalig Amerikaans Navy Seal.

Professioneel worstelaar.

Acteur en auteur.

Ex Burgemeester.

Voormalig gouverneur van Minnesota.

Tv presentator.

Schrijver van een boek over complottheorieën.

Enz.

 
Hallo Ufo,

Ik heb het ook niet op David Icke.

Gisteren zag ik dit youtubefilmpje echter over shapeshifting:

Het gaat over de Kubrick-film Eyes Wide Shut: de filmregisseur is vlak na de lancering van de film gestorven.

Toevallig of niet?

 
Dank je Mike!

Dit zegt iemand die ik naar het filmpje heb laten kijken waar ik hierboven naar verwijs:
Quote:
Dat is nonsense van die shapeshifters. Dat zijn afwijkingen ten gevolge van compressie-algoritmes. Echt waar. Oftewel technieken om filmbeelden te saven zodat ze zo klein mogelijk zijn in hoeveelheid MB. Ik durf er wel een glas tarwegrassap op in te zetten dat je dat niet ziet op de oorspronkelijke blue Ray DVD.


 
Quote:
Hier de versie van David Icke, die een totaal andere kant op de zaak geeft:

http://www.davidicke.com/headlines/56029-jesse-ventura-pet-detective-a-must-read-

Ik ben eerlijk gezegd geneigd om de kant van Icke te kiezen!


Zoals ik het zie ging Icke af als een gieter in het interview, en nu is hij als wraak aan het moddergooien??

Mijn kennis van de Engelse taal is niet geweldig, maar wat ik er uit opmaak, doet mij meer neigen om de kant van Ventura te kiezen.

 
Je hebt je onvoldoende verdiept in de versie van Icke. Hij was die dag ziek en het team van Ventura liet hem ellenlang wachten. Hij werd respectloos behandeld. Icke is de bescheidenheid zelve en Ventura heeft een ego van hier tot Tokio.

Mike

 
Quote:
Hij was die dag ziek


Ik ga er van uit dat Icke best wel wist wie Ventura was, en dat die kritische vragen zou stellen. Daarnaast zei Icke in het interview dat hij die dag nog een lezing van 9 uren zou geven. Dat lijkt me vrij lastig als je ziek bent. Indien hij die lezing daadwerkelijk heeft gedaan, lijkt het me vrij zwak dat hij zich nu beroept op het feit dat hij ziek was, toen Ventura hem kritische vragen stelde.

Quote:
Ventura heeft een ego van hier tot Tokio.


Ik heb je wel eens positiever over Ventura gehoord.

 
David Icke doet zijn lezingen altijd, ongeacht of hij ziek is of niet. In zijn beleving zou hij dat TV-optreden in het programma van Ventura even tussendoor doen. Dat duurde dus een eeuwigheid, omdat ze hem lieten wachten. Daar werd Icke behoorlijk kribbig van, hij is ook maar een mens. Vervolgens blijkt de chemie tussen die twee niet te werken, met wederzijdse irritaties tot gevolg. Alex Jones is bevriend met zowel Jesse Ventura als David Icke en heeft nog geprobeerd de twee nader tot elkaar te brengen, maar zijn pogingen zijn tevergeefs geweest:



Mike

 
Quote:
Icke spreekt vast veel waarheden, maar zijn reptilian theorie gaat mij iets te ver, en ik vond het dan ook vermakelijk om Icke steeds kleiner te zien worden



Icke spreekt zeer veel waarheden, over de banken, het geldsysteem, de CFR, federal reserve, enz enz .

En dat al vanaf midden jaren negentig! Hij heeft heel veel dingen uitstekend doorzien ruim voordat de grote meerderheid daar nu een beetje achter lijkt te komen.

Ook dat Jimmy Saville een pedofiel was heeft hij 15 jaar geleden al beschreven in zijn boeken.

In het begin werd hij jarenlang alleen maar letterlijk keihard uitgelachen in Engeland.

Dat die Ventura juist datgene eruit pikt wat natuurlijk zeer moeilijk rechtstreeks te bewijzen is en dus doelbewust de overweldigende hoeveelheid onderzoek van Icke dat wel te bewijzen is lekker buiten beschouwing laat vind ik behoorlijk laag bij de grond.

En dan de manier van vragen stellen en de editing. Walgelijk, vooral omdat hij claimt aan dezelfde kant te staan wat betreft het NWO verhaal.

Goedkoop kijkcijfers scoren.

Deze voormalig huurmoordenaar van het militaire industriële complex Navy Seal valt hier goed door de mand.

En dat jij het "zeer vermakelijk vond om Icke steeds kleiner te zien worden" alleen maar omdat je het niet met het reptielen idee van hem eens bent geeft aan dat jij geen idee hebt van de enorme bijdrage die Icke, tegen de stroom in, heeft gedaan om mensen bewust te maken van de satanische machtsstructuren op het wereldtoneel die een heel ander doel nastreven dan vrede en veiligheid.

 
Dank voor deze toevoeging, Pike, ik kan me er helemaal in vinden! Leedvermaak omtrent de suggestieve tactieken van Ventura gaat inderdaad compleet voorbij aan wat David Icke al die jaren aan waarheidsvinding heeft gedaan en naar buiten heeft gebracht. Enkele forumleden hier staan ook steeds met hun oordeel klaar over Alex Jones, die eveneens een indrukwekkende staat van dienst heeft, incl. het voorspellen van 9/11.

Ik zie hier weer een voorbeeld van 'PC-politie-syndroom'. Het is o zo makkelijk om kritiek vanaf de zijlijn te leveren. Het is mij ook hier meerdere keren overkomen. Als je het allemaal zo veel beter weet, start dan zelf een platform om je 'wijsheden' uit te strooien of verzin iets anders om de mensheid een dienst te bewijzen. Actie, geen reactie!

Mike

 
Toch maar weer even op het artikel van John Lash wijzen. David Icke heeft dit echt niet zomaar uit de lucht, hij heeft groot gelijk dat hij er niet voor niks 355.000 woorden over heeft geschreven. Ventura mag zijn huiswerk beter doen, maar ik vrees dat er een ego in de weg zit.

Het gaat bij de reptilian agenda dus veel meer om 4D dan om 3D en dus niet om shapeshifting en iets wat je om je heen of in films zou kunnen zien. Eyes Wide Shut is prachtig, maar dat youtubefilmpje erover is afleiding. Kijk voor lange analyses over Eyes Wide Shut naar het werk van Kent Bentkowski (hier en hier). En ja Kubrick is inderdaad veel te vroeg overleden.

 
Voor wat betreft Eyes Wide Shut verwijs ik opnieuw naar deze analyse in 3 delen:

http://vigilantcitizen.com/moviesandtv/the-hidden-and-not-so-hidden-messages-in-stanley-kubriks-eyes-wide-shut-pt-i/

http://vigilantcitizen.com/moviesandtv/the-hidden-and-not-so-hidden-messages-in-stanley-kubricks-eyes-wide-shut-pt-ii/

http://vigilantcitizen.com/moviesandtv/the-hidden-and-not-so-hidden-messages-in-stanley-kubricks-eyes-wide-shut-pt-iii/

Mike

 
Mike,

Ik snapte eerlijk gezegd niet goed dat jij zo zo gecharmeerd bent van Icke.

Dacht dat jij zijn theorieën over reptilians, net zo makkelijk onderuit kon halen als dat Ventura dat deed. Die theorieën heeft hij denkelijk niet zelf verzonnen, maar bestaan volgens mij al heel veel langer.

Heb mezelf inderdaad niet bijzonder verdiept in het werk van Icke, maar dankzij bijdrage van Pike begin ik er iets meer van te begrijpen. Ondanks alle waarheden die Icke verkondigd, draag ik hem kennelijk niet op handen zoals jullie dat doen.

Las hier onlangs ergens, Mike, dat je het forum gratis wilt houden, maar dat je op andere terreinen voor het verspreiden van je kennis wel betaald wilt gaan worden.

Lijkt me logisch en ik hoop voor je dat dit goed zal uitpakken. Je zou eens aan Icke om raad kunnen vragen, want de miljoenen vliegen zijn kant op. Icke weet dus wel hoe hij dat goed aan moet pakken.

Handige jongen die Icke.

Het zal wel cynisch klinken, maar zo is het niet echt bedoeld. Ben gewoon nogal dualistisch over Icke. De man vertelt veel ware verhalen, maar ook veel verhalen die ik maar met een korreltje zeezout neem.

Zijn lezingen zijn gebaseerd op waarheden en fantasieën.

Jouw lezingen zijn gebaseerd op kennis.

Ik kies voor dat laatste.

 
Maar Ufo, als het gaat om zaken zoals wat realiteit is, dat het universum best wel eens een groot hologram zou kunnen zijn en dat het zelfs het patroon lijkt te hebben van een simulatie etc. etc., dan is er niet of nauwelijks zoiets als 'kennis'. Maar om het daarom maar fantasieën te noemen... Kennis is niet altijd aan te tonen, of überhaupt maar voor te stellen.

Daarom komt Icke ook vaak met vergelijkingen zoals de platte aarde van vroeger.

Het feit dat jij je van iets niet voor kunt stellen dat het waar is, maakt het nog niet onwaar: "Even if you're in a minority of one, the truth is still the truth" - Gandhi.

Ik vind je inderdaad wat cynisch.

En ik zeg (even voor de duidelijkheid) niet dat ik alles geloof wat Icke (of wie dan ook) zegt. Maar ik ga het niet afdoen als een fantasie.

Terug naar de sauna? ;-]

 
@Paradogma,

Ik sluit helemaal niet uit dat er buitenaardse beschavingen als reptilians bestaan, en dat die de aarde bezocht hebben en er wellicht ook nog zijn.

Maar ik heb de indruk dat Icke het met een mooi sausje overgiet, om er een goed verkoopbaar verhaal van te maken.

En nee, heb het de afgelopen weken warm genoeg gehad, en heb derhalve weinig behoefte om terug naar de sauna te gaan... :D

 
Quote:
maar dankzij bijdrage van Pike begin ik er iets meer van te begrijpen. Ondanks alle waarheden die Icke verkondigd, draag ik hem kennelijk niet op handen zoals jullie dat doen.



Je hebt, ook gezien je verdere opmerkingen, helemaal niets beter begrepen dankzij mijn bijdrage.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.925
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan