Homoseksualiteit

Quote:
Kijk, ik ben totaal niet vrouwelijk, en voel me juist niet op me gemak bij overdreven vrouwelijke energie, ik kan me best vinden in fatsnotbad preken over dit. Ik denk dat het een misvatting is om te denken dat alle homo's te veel oestrogene energie hebben.

Ik denk dat de homo's die vrouwelijk zijn een soort drang hebben om de hele wereld dat te vertellen, zeg maar een beetje aandachts geilheid. En vandaar staat het beeld dat elke homo een drama queen is. Ik studeer wiskunde, en in mijn klas vier homo's, allemaal totaal geen stereotype homo's, jongens die het een worst kan wezen hoe hun haar zit, en zaterdag aan het voetballen zijn. Maar ze zullen niet van de daken schreeuwen dat ze gay zijn, en dan weten veel mensen het gewoon niet.


Niet iedere homo is verwijfd, dat klopt. Maar het is wel een feit dat homoseksualiteit het gevolg is van feminisering. Dit is nl. WEL in de dierenwereld zichtbaar a.g.v. menselijk toedoen. Er zijn twee factoren verantwoordelijk voor deze feminisering: endocriene verstoorders en stress.

Trouwens, toen ik het artikel van Iklustvet las, moest ik nog aan jou denken, Intuition, toen ik deze passages zag:

Quote:
To even talk rationally about a film like this will endanger one of causing immediate knee-jerk reactions with slogans; "homophobe, bigot, narrow minded, etc. And God forbid you dare to insinuate that there is an agenda behind such obvious propaganda, or you will surely hear the two words designed to end all discussion or consideration of facts.; "Conspiracy Theory."


Quote:
This is one the objects of propaganda, reduction of critical argument down into well drummed slogans, therefore removal of discourse, then total polarization of advocates and detractors into radical extremes. Of course this fits perfectly with the method of those purveying propaganda, as they have chosen Hegelian dialecticalism to divide and conquer you and I.


Klinkt bekend, of niet? Hij beschrijft jou!

Quote:
Eerlijk gezegd verbaast het me dat er zoveel televisie gekeken wordt en blijkbaar ook nog eens naar pulp programma's waar je je aan kunt ergeren. Zoveel moois en intelligents komt daar toch niet vandaan?


Nee, Aart, nu sla jij de plank mis. TV wordt door mij en anderen genoemd als bijdragende factor van betekenis voor de feminisering van jongens en mannen. Jij suggereert dat we aandachtig naar dit soort programma's zitten te kijken, maar wij observeren simpelweg de agenda en zien de rol die televisie hierin speelt. een groot verschil. De auteur van het artikel dat Iklustvet postte kijkt ook niet de hele tijd TV, maar signaleert wel de trend:

Quote:
The promotion of gay men to women has seen a real upswing in the past 10 years or so. Every sitcom has a funny gay character, and of course he's the funniest, least inhibited and most able to communicate with women.


Wat Intuition voortdurend mist is dat de elite hun pijlen niet richten op de mannen, maar op de vrouwen. Verander de vrouwen en de mannen veranderen mee. Uit het artikel:

Quote:
Teen girls rapidly become obsessed with Yaoi and find it an entry drug to other shows like Queer As Folk, and gay hardcore. Many discuss openly their confusion about sex, not wanting a husband or baby, or angst ridden with their own experimentation towards bisexuality and lesbianism. Of course, they,re all buzzing about Brokeback.


Als homoseksualiteit gemeengoed wordt onder meisjes en vrouwen, dan gaan deze meisjes en vrouwen dit verwachtingspatroon ook projecteren op jongens en mannen. Deze moeten dan ineens 'gevoelig' zijn. Eenmaal getrouwd met dergelijke 'gevoelige' mannen zijn ze het na verloop van tijd beu en gaan ze er vandoor met de grootste macho die je maar kunt bedenken. Of, zoals de auteur schrijft:

Quote:
Confused yet?

Good, that's what they want.


De agenda is geslachtsverwarring om de archetypische geslachtsrollen te doen verdwijnen. Deze is voor de man die van beschermer/krijger/strijder/kostwinner en die van de vrouw is verzorger/opvoeder. Rollenbevestigend, he? Mooi, dat is ook hoe het hoort te zijn. Genoeg feministische flauwekul, het is de man die moet emanciperen!

Quote:
Behalve de seksualiteit zijn hetero's en homo's precies hetzelfde.


Dan moet ik je dus teleurstellen, want dit is niet het geval. Jij en je vriend zijn inderdaad niet veel anders dan anderen en zo zullen er zeker nog wel meer homo's rondlopen, laat dat duidelijk zijn. Maar je kunt niet om deze woorden van de auteur van het artikel heen:

Quote:
When informed of the statistics that the majority of male homosexuals are the single most promiscuous segment of the world's population, having more anonymous sexual partners per year than any other group, these women shut down. "Oh I,m not interested in the real gay sex, I just like the love story," one told me. "Oh, so you,re Truthophobic," I said. You see, the facts, statistics, recorded data on a subject are not important, in fact they are rather a stark reminder of something we,d prefer to ignore. Truth is something we want to completely tune out with our escapism, hence fantasy is more to be desired than the mundane existence of reality.


Allereerst fantastisch geformuleerd. Als ik word neergezet als homofoob, dan zijn zij die dit doen waarheidsfobisch. De waarheid is nl. dat statistisch gezien er in het homowereldje een obsessieve verslaving plaatsvindt aan seks met meerdere partners. Dat jij monogaam bent, Aart, en andere homo's, die je inderdaad niet op TV ziet omdat ze niet flamboyant en extravagant genoeg zijn, wil nog niet zeggen dat statistisch gezien homo's niet meer bezig zijn met seks met wisselende partners dan hetero's. Iklustvet postte hier eerder ook een pdf, waarin dit staat te lezen:

Quote:
In beide uiteenzettingen wordt de homoseksuele neiging beschreven als die van een seksualiteit op drift, met een overwegend obsessioneel en dwangmatig karakter, vergelijkbaar aan een verslaafdheid. Dit komt ook voor in de heteroseksualiteit, maar op verre na niet in de mate en frequentie die men bij homofielgerichten aantreft.

De beschrijving van de leefwereld waarin Sébastien vertoefde, geeft ons hiervoor een gedeeltelijke verklaring. Het gaat immers over "gemakkelijke" seks, waarin de factor verantwoordelijkheid volledig bijkomstig is. Daarenboven gaat het zoeken en vinden van de homoseksuele genotsbeleving gepaard met andere plezierige aspecten: reisjes, feestjes, het contact met kringen van een hoger artistiek en sociaal niveau enz.


Seks zonder verantwoordelijkheid. Dat toont Brokeback Mountain ook, zoals de auteur van het kritische artikel over deze film betoogt:

Quote:
Making sure it drums in its message in no uncertain terms, the film keeps switching back and forth between the two contrasts. The great outdoors, wild and free, close to nature, close to God, close to hot gay sex without any negative consequences. Back inside the dark little messy box of marriage, with horrible in-laws, demon spawn children, berating nagging wives, endless pressures and even the loveless, passionless sex has hanging over it the dread of producing more parasitic offspring.


Deze obsessieve drang naar vrijblijvende seks is wat veel homo's, in ieder geval statistisch gezien, nastreven. Je hoeft je niet aangesproken te voelen, maar het is wel een statistisch feit.

Ik noemde al eerder Freddy Mercury die zich in dit wereldje stortte. Volgens Intuition moest hij wel, want hij kon zich nergens anders naartoe keren met zijn 'onderdrukte' homoseksualiteit. Pardon? Allereerst is daar de naam: Queen. Dan de stage-act, incl. leren pakjes en pet en een microfoonstandaard die als fallus wordt gehanteerd. Freddy heeft de roemruchte jaren '70 en '80 meegemaakt, waarin er openlijk homoseksualiteit werd getoond in de populaire cultuur.

Deze mentaliteit werd ook bevorderd bij heteroparen (partnerruil), maar is nooit op zo'n grote schaal aangeslagen als bij homo's. Opnieuw is dit een STATISTISCH feit. Homo's zijn dus wel degelijk anders dan hetero's! Uitzonderingen daargelaten, zijn hetero's monogaam en trouw. Maar nu komt daar ook steeds meer verandering in, nu vooral meisjes en vrouwen alsmaar toleranter worden richting seks met het eigen geslacht, al is het maar experimenteel.

En nu komt de echte politiek incorrecte statistiek, waar je het al helemaal niet over mag hebben: de oorsprong van homofilie is pedofiel en statistisch gezien is de kans groter dat kinderen misbruikt worden door pedofiele homo's dan door hetero's. Denk alleen al aan het GROOTSCHALIGE misbruik van koorknaapjes in de katholieke kerk. Opnieuw hoef je je niet persoonlijk aangesproken te voelen, maar statistisch gezien toont dit aan dat homo's en hetero's absoluut niet gelijk zijn!

Quote:
Attempts to make homosexuality normative are simply absurd. A 1972 study by the U.S. Centers for Disease Control revealed that 50% of male homosexuals have had over 500 different sexual partners. For AIDS victims the average is 1,100 different sexual partners.

*In one study, two homosexual researchers found that 73% of adult male homosexuals had sex with boys age 19 or younger.

*93% report anal sexual relations.

*92% report oral/anal sexual activity.

*17% report eating and/or rubbing themselves with the feces of their partners.

*29% report urinating on or in their partners.

*37% report sadomasochism.

*42% report "handballing" or "fisting" where the hand or arm is inserted into the rectum of their partner. *32% report bondage.

*12% report giving or receiving of enemas for sexual pleasure.

*15% report sex with animals.

Statistics on the number of partners homosexuals have: 43% of homosexuals say they have had 500 or more sexual partners in their lifetime. Only 1% of homosexuals say they have had four or less sexual partners in their lifetime. According to the United States Department of Health and Human Services, 77% of homosexuals say they have met sexual partners in a city park, 62% in a homosexual bar, 61% in a theater, 31% in a public restroom. Only 28% of homosexuals said they had known their partners for at least a week before participating in homosexual sex

The 2000 Census: Only 594,000, about 1 in 9, were same-sex partners, making homosexual partners only one- or two-tenths of one percent of the nation's couples.


http://www.rense.com/general37/mak_play.htm

Mike

 
Mike, ik denk dat momenteel heterojongeren ongelooflijk polygaam en ontrouw zijn. Seks is puur consumptiegoed. Het EO-programma van destijds, 40 dagen zonder seks, toonde m.i. geen jongeren die uitzondering, maar die regel zijn. Wat dat betreft is de betekenis van seks enorm gedevalueerd.

Maar in vaste relaties zijn homo's denk ik minder trouw dan hetero's, terwijl de losbandige heterojongeren op een gegeven moment weer terugkeren naar liefde en trouw als norm. Het lijkt erop dat het binnen een homorelatie lastiger is om je te binden aan je partner, juist als seks in deze relatie een belangrijke rol speelt. Ik heb bepaalde gedachten bij waarom dat zo is, maar die zijn nog te ongestructureerd om duidelijk te verwoorden.

 
De verschillen zijn aan het vervagen, dat klopt. En dat is ook precies de bedoeling. Men gaat voor de totale verwarring. Vergeet niet dat geslacht nauw verbonden is aan de identiteit van de persoon en dus ook geslachtsrollen.

Het grootste slachtoffer van al deze onzin is het gezin. En kijk eens hoeveel gezinnen er kapot gaan aan (v)echtscheidingen. Nog zo'n politiek incorrect FEIT: mannen worden altijd geportretteerd als de klootzakken, maar NIETS is gemener en wreder dan de wraakzucht van een vrouw. Ik ken hier talloze voorbeelden van en geen enkel middel wordt geschuwd, incl. valse beschuldigingen van incest.

Mike

 
Quote:
Opnieuw hoef je je niet persoonlijk aangesproken te voelen, maar statistisch gezien toont dit aan dat homo's en hetero's absoluut niet gelijk zijn!


Ik voel me zeker niet persoonlijk aangesproken Mike, en zeker no hard feelings ten opzichte van jou, maar op dit punt ben ik het niet met je eens. Ik geef aan dat het enige verschil tussen homoseksualiteit en heterosexualiteit, de seksualiteit is. Alle voorbeelden die jij aanhaalt zijn inderdaad allemaal gericht op seks (of wat daar voor door zou moeten gaan). Dat onderbouwt mijn stelling dus. Naast die seksualiteit zijn homo's net als hetero's gewoon bezig met wat ik al eerder noemde: ambities, passies, dromen, angsten enzovoorts.

Verder durf ik zelf te betwijfelen of de seksuele excessen bij homo's meer en vaker voorkomen dan bij hetero's. Statistisch blijven bijvoorbeeld homohuwelijken (Foute term trouwens. Het homohuwelijk bestaat niet. Het gaat gewoon over het burgerlijk huwelijk dat is opengesteld voor mensen van gelijk geslacht. Het gaat dus om dezelfde vorm van een huwelijk) langer in stand dan heterohuwelijken. Terwijl er in totaal 1 echtscheiding is per 1,6 huwelijken, gaat 1 homokoppel uiteen per 1,9 huwelijken. En aan de meeste echtscheidingen gaat ontrouw van één van de partners vooraf.

Homo's komen er in het algemeen wel eerder en makkelijker voor uit dat ze bijvoorbeeld niet monogaam zijn. Er zijn echter ontzettend veel meer gelegenheden waar hetero's seksuele uitspattingen kunnen hebben dan dat er homogelegenheden zijn. Denk aan alle prostituees, parenclubs, parkeerplaats campers enzovoorts. Die gelegenheden zijn er echt niet omdat er geen klandizie is. Er worden ook oneindig veel meer meisjes de dupe van kinderhanden dan jongetjes. Meisjes die voor het grootste deel in de gedwongen prostitutie belanden.

In mijn werk als coach komen mijniet collega's en ik voornamelijk heteroseksueel kindermisbruik tegen. 'Gewoon' in 'nette' hetero gezinnen gepleegd. Dit soort misbruik komt zelden publiekelijk naar buiten. Het gaat vaak om individuele gevallen waar de media niet bovenop duikt. Maar omdat het niet in de media terugkomt wil dat niet zeggen dat het niet voorkomt. Op heel grote schaal zelfs. De misstanden in de katholieke kerk zijn ontzettend groot. Onderschat echter niet het aantal (vooral meisjes) die misbruikt worden door broers, vaders, ooms, buurmannen en opa's (allemaal van het mannelijk geslacht dus heteroseksuele pedofilie).

En uiteraard hoop ik dat ook door deze feiten niemand zich persoonlijk aangesproken voelt.

 
Goeie laatste post Mike, ik ben het er helemaal mee eens. Wat betreft brokeback mountain, ik heb het altijd raar gevonden dat brokeback zo op bareback lijkt. Zal wel toeval zijn :-/ Dat dat gezin zo waardeloos behandeld werd zag ik toen ik de film keek ook wel, maar op de een of andere manier rechtvaardig je dat dan voor jezelf. Ik begrijp het zelf ook niet goed. Dat komt zeker omdat we leren niet te oordelen ;-)

Wat ik overigens ook een hele mooie film vond over mannenliefde is A single man. Regisseur Tom Ford, grote vriend van Madonna en andere zeer verdachte sterren, en maker van dit soort fraais: http://www.dailymail.co.uk/news/art...ly-offensive-phallic-pendants-spark-fury.html

Ik zou die film echt eens opnieuw moeten kijken ;-)

 
Die bergketen bestaat echt, maar ik had ook gezworen dat ze de naam voor de film verzonnen hadden.

Ook mij is de boodschap de 1e keer volledig ontgaan. De 2e keer vond ik die mannen al wat meer slappe zakken dat ze niets van hun leven gemaakt hadden en ze hun gezinnen ook tekort deden.

Nu denk ik dat wij dit soort films/zaadjes wel kunnen hebben, omdat we nadenken en misschien onderschat ik in al mijn arrogantie de grote massa wel.

 
Israel is zo'n beetje anti-alles en -iedereen, maar heeft nu ineens besloten om pro-gay te zijn:

https://desertpeace.wordpress.com/2014/12/29/tel-aviv-dons-its-gay-apparel/

Wie nu nog niet door heeft dat hier een agenda aan het werk is, is reddeloos verloren.

Mike

 
Mike, als jij het voor zeggen zou hebben, in deze samenleving waar homoseksualiteit nu eenmaal bestaat. Zouden er dan homorechten bestaan in Nederland ? Zouden er dan homostellen voorkomen in series, films en TV ? Zou dan een presentator die homo is van jou het nieuws mogen presenteren ? Zou hij daar dan openlijk over mogen praten ?

Kijk, al zou het zo zijn dat je gelijk hebt, dat er een boze agenda achter (alle?) homo rechten activisten zit. Als ik jouw lees ben jij niet iemand die vind dat een homo geen relatie zou mogen hebben. Dus in zekere zin, ben jij dan ook voor homorechten, want in veel landen hebben homo's dit recht niet !

Maar als je vind, dat homo's een relatie mogen hebben en daar openlijk voor uit mogen komen. Dan zien mensen dat, dus ook een regisseur die een script schrijft en zich laat inspireren door de werkelijkheid om zich heen. Dus ja, die zou ook vast een keer een relatie tussen twee mannen of vrouwen in zijn script voor laten komen.

Kijk, misschien is brokeback mountain een propoganda film voor een samenleving die jij en ik niet voor ogen hebben. Maar zou een film over de liefde tussen twee mannen die niet een propoganda film is, maar slechts de werkelijkheid beschrijft, dat zou toch moeten kunnen ?

Ik probeer gewoon te begrijpen wat precies jouw punt is, want dat is me niet helemaal duidelijk. De meeste mensen die kritisch tegen over homoseksualiteit zijn, zijn ook homofoob, wat jij niet lijkt te zijn. Dus mijn punt is, ben jij tegen elke vorm van homo rechten/homo aanmoedigingen? Of alleen tegen de vorm waar volgens jouw een boze agenda achter zit ?

 
Ik wil het niet eens specifiek toespitsen op homo's. Ik keer me tegen elke vorm van laag gedrag in populaire media, waarmee de geest van onze jeugd vervuild wordt. Daar behoren behalve oversekste homo's ook zeker oversekste hetero's toe (Zon, Zee, Zuipen, Vakantie is een treffend voorbeeld, alleen die titel al). En wat te denken van modellenprogramma's waarin een anorexisch voorbeeld wordt gegeven aan jonge meisjes? Of 'geile meiden' en andere vuiligheid op TV na middernacht?

Het gaat mij erom dat goed fatsoen en traditionele normen en waarden hoog worden gehouden, nu meer dan ooit. Dat is wat een beschaving kenmerkt, wat we nu zien is een samenleving in verval. En ja, daar zit een agenda achter, een agenda die zijn pijlen rechtstreeks richt op het gezin. Feminisme en homoseksualiteit spelen een sleutelrol in deze agenda, omdat beide zeer effectief het gezin kunnen verwoesten.

Mike

 
Als ik daar voor mezelf even op antwoord. Israel is ook erg pro-scheiding. Een gescheiden vrouw kan daar haar ex-man uitmelken tot op het bot en wordt in alles gesteund, krijgt altijd de kinderen etc, de vrouw mag vrij gaan en staan waar ze wil terwijl de man Israel niet meer mag verlaten. De vrouw wordt bij scheiding nog veel onvoorwaardelijker bevoordeeld dan hier. Door dat soort regels te installeren maak je het voor vrouwen heel aantrekkelijk om te scheiden. Het is een regelrechte aanval op het gezin om scheiden lucratief te maken. Dat zo´n land zich beroept op het woord van god om een volledig volk uit te moorden en kinderen af te slachten, maar dan tegelijkertijd pro-gay is en pro-scheiding, is gewoon compleet absurd.

De paus wordt in progressieve kringen ook bejubeld om zijn pro-homo praat en tolerantie tov abortus etc. Wat mij betreft laat hij met die dualiteit alleen maar zien dat ook hij een huichelaar is die nergens voor staat en met alle winden meewauwelt. Het is helemaal niet de taak van de paus om progressief te zijn, en als hij dat wel doet doet hij zijn werk niet!

Natuurlijk moeten homo´s rechten hebben. Van mij mogen ze ook trouwen, ik heb daar persoonlijk niks op tegen, als heteros in die administratieve val willen trappen dan mogen homo´s dat wat mij betreft ook ;-) Maar ik vind wel dat ze niet moeten zeuren als ze geen kerk kunnen vinden die hen wil trouwen. Zoals dat gedoe met die amerikaanse trouwtaartenmaker die vanuit zijn geloofsovertuiging geen taart wilde maken voor een homohuwelijk. Ik vind dat dat moet kunnen, iedereen moet wat mij betreft zelf weten wat ie doet zonder een discriminatieproces aan zijn broek te krijgen. Niemand mag middels politiek correctheid afdwingen wat wel en niet mag!

En dan krijg je andere discussies als, mogen homo´s en vrouwen het leger in? Ja hoor, iedereen dom genoeg mag er in, maar wat als je anderen ermee in gevaar brengt of benadeelt? http://tomzwitser.wordpress.com/2012/08/13/olympische-spelen-en-leger-als-anti-mannelijkheid/ Van Creveld heeft er ook een heel duidelijk standpunt in. Ik denk dat we in zulke kwesties met gezond verstand en menselijkheid een heel eind komen. Maar niet als de agenda dermate vertroebelt wordt door feministen en andere progressieven die heel andere doelen hebben dan leven en laten leven. (ook interessant een afl van Zembla over hormoonverstorende stoffen http://www.npo.nl/zembla/19-12-2013/VARA_101320580 ook een oorzaak van een toename van mensen met genderissues en een oorzaak waar men hier niets aan wil doen )

 
Quote:
Van mij mogen ze ook trouwen, ik heb daar persoonlijk niks op tegen, als heteros in die administratieve val willen trappen dan mogen homo´s dat wat mij betreft ook


Trouwen is geen 'administratieve val', trouwen is wat het woord zegt: elkaar eeuwige trouw beloven, gesymboliseerd door de ring. Hier betrap ik jou op een overblijfsel van je eigen linkse, progressieve, feministische verleden. En het homohuwelijk moet helemaal niet kunnen! Uit de pdf die jijzelf hebt geplaatst:

Quote:
Sébastien vraagt zich af door wie de politieke wereld van zijn land onder druk werd gezet om met een voorstel tot invoering van het homohuwelijk voor de dag te komen. Hij vermoedt dat dit het werk is van een combatieve homofiele lobby, die slechts een kleine minderheid van de gays vertegenwoordigt. De meeste homo fielen zijn daar immers niet in geïnteresseerd en wensen hun zaken onder mekaar te regelen, volgens de gangbare praktijken in deze onderwereld van de seksualiteit.


Het huwelijk hoort gereserveerd te zijn voor heteroseksuele en monogame koppels. Uit dezelfde pdf:

Quote:
Hoe komt het, zo vraagt de Franse ex-homofiel zich af, dat een man en een vrouw elkaar op hun vijftigste kunnen ontmoeten, elkaar bevallen en trouwen, terwijl hij nooit zulke situatie heeft meegemaakt onder de homo's, waar een echte "boulimie" (ziekelijke vraatzucht) voor de jeugd heerst.


Een dergelijke relatie gelijkstellen aan een langdurige, heteroseksuele relatie (tegenwoordig ook al een zeldzaamheid), waar kinderen uit voortkomen en waarin een bloedlijn, familienaam en familietradities worden voortgezet en doorgegeven, niet alleen via de opvoeding, maar ook genetisch, is een ondermijning van waar het huwelijk altijd voor bedoeld is geweest. En ook dat is onderdeel van de agenda!

Mike

 
Ja Mike, ik ben zelf ook getrouwd, ik heb aan de staat, op het gemeentehuis, beloofd dat ik mijn man trouw blijf. Met al mijn nieuwe inzichten vind ik dat de staat daar geen bal mee te maken heeft en de kerk al helemaal niet (en daar ben ik toen ook al niet in getrapt). Als twee mensen van hetzelfde geslacht elkaar trouw willen beloven voor welk instituut dan ook, dan mogen ze dat van mij. Ik zeg er ook duidelijk bij, van mij persoonlijk, ik voel mij niet verbonden aan de kerk. Dat de kerk tegen het homohuwelijk is dat begrijp ik helemaal en dat zal ik hen nooit verwijten. Ik persoonlijk heb niks met het kerkelijk huwelijk en het kan me dan ook geen biet schelen wie voor de kerk trouwt. Als de kerk homohuwelijken toe laat dan weten we dat de kerk zijn basisprincipes verloochent, net als de paus.

Jij bent zelf toch ook niet getrouwd? ben je dan niet trouw? Je hebt toch zeker geen ambtenaar van burgerlijke stand en een handtekening nodig als stok achter de deur? laat me niet lachen zeg. Een officieel huwelijk is administratief, net zo goed als je kind aangeven bij de geboorte dat is, en een rijbewijs en een idkaart die je dag en nacht op zak moet hebben.

 
In de hedendaagse samenleving klopt het natuurlijk wat jij zegt en daarom ben ik ook niet getrouwd, maar wel trouw, aankomende februari al 20 jaar. Van oorsprong is het huwelijk echter een heilig verbond tussen man en vrouw. Zowel de voltrekking van het huwelijk door een geestelijke als de navolging ervan door twee mensen die hiervoor kiezen zijn helaas een grote sociale poppenkast geworden. Laten we dan op z'n minst de oorspronkelijke traditie hoog houden door de echtverbinding exclusief te reserveren voor heteroparen, in de hoop dat ze deze gelofte serieus nemen en eren als de heilige daad die deze hoort te zijn.

Mike

 
Quote:
De paus wordt in progressieve kringen ook bejubeld om zijn pro-homo praat


De paus pro-gay? schei toch uit zeg.. Heb je uberhaupt gelezen wat zijn nieuwe opvatting is ? Het is iets minder anti-gay, pro-gay kan je dat echt niet noemen. Je wilt niet weten hoeveel homos in christelijke gezinnen een verschrikkelijke jeugd doormaken, door alles wat zo'n vent zegt. En dat moet allemaal maar kunnen ? Kijk, als de paus de menig van Mike zou overnemen, dat zou ik bejubelen, maar dat je dit pro-gay kan noemen, dat gaat echt 10 stappen te ver.

Quote:
Hoe komt het, zo vraagt de Franse ex-homofiel zich af, dat een man en een vrouw elkaar op hun vijftigste kunnen ontmoeten, elkaar bevallen en trouwen, terwijl hij nooit zulke situatie heeft meegemaakt onder de homo's, waar een echte "boulimie" (ziekelijke vraatzucht) voor de jeugd heerst.


Je hebt dit al een paar keer aangekaart, dat homoseksuelen altijd op "jong" zouden vallen. Dit is niet mijn ervaring. Heel veel homos vallen op oudere mannen. Ik denk dat er meer homo's zijn die op ouder vallen dan op jonger. Een stoere, stevig gebouwde, behaarde man, dat is vaak de beschrijving die ik krijg als ik een homo vriend vraag wat zijn ideale man zou zijn. Een beetje een beschrijving van de oerman zeg maar, zeker geen justin bieber achtige gefeminiseerde jongetjes.

Ik heb een homo vriend die valt alleen maar op jong inderdaad. Hij is zelf ook 27, maar op ouder dan 23 lijkt die niet te vallen. Dat komt ook voor. Maar doe nou niet of dat iets typisch homoseksueel is. Jij zegt dat homoseksualiteit gefeminiseerd gedrag is, maar op jong vallen is juist typisch mannelijk. In mijn ervaring zijn het juist de super vrouwlijke homo's, die oudere mannelijke types vallen, net zoals vrouwen ook vaak op een George Clooney of een Brad Pitt vallen. Terwijl juist mannen vaak op jongere vrouwen vallen. Hoe vaak zie je het niet dat een oudere (hetereoseksuele) man op zijn 50 met een 25 jarige jonge godin trouwt ?

 
Er zijn hele heteroseksuele culturen die gebaseerd lijken op het uithuwelijken van jonge meisjes aan oude(re) mannen. Ze doen maar, ik zal me met niet met culturele gewoonten bemoeien maar al met al liggen de feiten nu eenmaal zo dat oud met jong veLe malen meer voorkomt in de heteroseksuele context dan in de homoseksuele. En ik zal mezelf niet als voorbeeld nemen maar ook in mijn omgeving weet ik dat jong bij hommomannen helemaal niet in is. Homomannen vallen op mannen. Heteromannen lijken inderdaad vaak jong te verkiezen boven oud. Het is niet voor niets dat heterovrouwen er zo lang mogelijk jong uit willen blijven zien Door te smeren met crèmes, hun haren te verven, hun huid strak willen houden in de sportschool of desnoods met plastische chirurgie en hun rimpels te maskeren met make up en kleding. Ze zijn doodsbang dat ze ingeruild worden door hun heteroman voor een jongere meid.

Van mij mag ook iedereen voor of tegen het homohuwelijk zijn. Natuurlijk mogen ambtenaren weigeren om homostellen te trouwen. Ik zou er niet eens aan moeten denken dat zo iemand mij zou moeten trouwen. Wegwezen! Trouw maar anderen als je zo nodig trouwambtenaartje wil spelen, maar niet mij.

Mijn lief en ik zijn inmiddels bijna 25 jaar samen. Wij wilden nooit trouwen totdat bleek dat een aantal zaken nu eenmaal niet te regelen zijn zonder huwelijk. Onder bepaalde omstandigheden blijf je bijvoorbeeld meer successierechten betalen als één van de twee zou komen te overlijden. Die rechtsongelijkheid heeft ons uiteindelijk doen besluiten om toch te trouwen. Als alles te regelen was geweest met bijvoorbeeld een samenlevingscontract en een testament op de manier zoals dat ook via een huwelijk te regelen was geweest, had wat mij betreft het huwelijk voorbehouden mogen blijven voor hetero's. Ik laat mij natuurlijk niet als een tweederangs burger behandelen.

Ik denkt ook dat het huwelijk van oorsprong bedoeld is om het gezin te beschermen waar kinderen worden geboren en opgroeien. Als dat zo moet zijn, dan zouden ook hetero stellen zonder kinderwens niet moeten kunnen trouwen. Ook in die situaties zou het huwelijk dan geen zin hebben. Maar zo'n bedacht instituut groeit natuurlijk mee met de tijd en de ontwikkelingen in de samenleving. Dat het daarmee inboet op het doel waar het ooit voor bedoeld is klopt natuurlijk.

 
Het is niet zo dat homoseksualiteit tegenwoordig meer voorkomt dan vroeger. Wel zijn homo's tegenwoordig zichtbaarder en dat lijkt me aan alle kanten een goede zaak. Niet alleen op het individuele vlak, juist ook in de bredere context.

Vroeger zaten homomannen veelal 'opgesloten' in een huwelijk met een vrouw. Daar werd die vrouw niet gelukkiger van natuurlijk en de kinderen die daar geboren werden hadden nu ook geen echt fijne rolmodellen. Er kunnen zich dan allerlei stoornissen voordoen, zoals bindingsangst, die die kinderen dan later weer meenemen in hun eigen relaties met alle gevolgen van dien.

Nu homo's zichtbaarder zijn en een 'gewoon' leven kunnen leiden, kunnen de homomannen (en vrouwen) gelukkig zijn met elkaar.

De heterovrouwen hebben op die manier meer kans om de heteroman van hun dromen tegen te komen met wie ze dan een gezin met kinderen kunnen stichten.

En de kinderen kunnen opgroeien in de meest 'ideale' situatie: het gezin.

Als we ons dan ook maar allemaal schikken in ons lot:

In homorelaties is het niet per sè logisch dat er kinderen komen, dus maak er iets van zonder kinderen.

In een heterorelatie met kinderen is het logisch dat één van de ouders thuisblijft om voor de kinderen te zorgen (waarbij alleen al biologisch gezien die rol me het meest geschikt lijkt voor de vrouw) dus maak er in die situatie als heterovrouw iets van zonder baan buitenshuis en ga in die situatie niet de tweeverdiener spelen.

Hanteer ook de normen die in een bepaalde context het meest logisch zijn. In de heteroseksuele context met kinderen lijkt bijvoorbeeld een monogame relatie het meest voor de hand liggend om de kinderen in een stabiele omgeving op te laten groeien.

In de homoseksuele relatie zonder kinderen is het minder noodzakelijk om er een monogamie relatie op na te houden (en dat moet iedereen vooral zelf maar uitzoeken lijkt mij). Als je met die keuze maar niet anderen tot last bent. Je hoeft daar niet meteen een subcultuur van te maken waar anderen gewild of ongewild mee geconfronteerd worden.

Normen en overtuigingen moeten dus vooral binnen een bepaalde context gehanteerd worden en het dient geen enkel zinnig doel om die normen op te leggen aan mensen binnen een andere context.

 
Quote:
Het is niet zo dat homoseksualiteit tegenwoordig meer voorkomt dan vroeger. Wel zijn homo's tegenwoordig zichtbaarder en dat lijkt me aan alle kanten een goede zaak. Niet alleen op het individuele vlak, juist ook in de bredere context.


Dus alleen al de oestrogenen die door massaal pilgebruik in het drinkwater komen, en hormoonverstorende stoffen in cosmetica, schoonmaakprodukten, plastic en soja resulteert volgens jou niet in een toename van homoseksualiteit? dat heeft daar geen invloed op? of waren die omstandigheden vroeger ook al zo?

 
Quote:
Dus alleen al de oestrogenen die door massaal pilgebruik in het drinkwater komen, en hormoonverstorende stoffen in cosmetica, schoonmaakprodukten, plastic en soja resulteert volgens jou niet in een toename van homoseksualiteit? dat heeft daar geen invloed op? of waren die omstandigheden vroeger ook al zo?


Het is verschrikkelijk dat onze omgeving zo vervuilt maar volgens mij draagt dat er niet toe bij dat dat homoseksualiteit in percentage van de bevolking toeneemt.

Als het homoseksualiteit zou bevorderen zou nu de hele wereldbevolking homo zijn of je onderschat de enorme vervuiling.

Al tijden blijkt zo'n 5 procent van de bevolking homoseksuele gevoelens te hebben en daar praktisch iets mee te doen. Dat percentage loopt niet op.

Helaas gaan wel meer mannen verwijfd gedrag vertonen. Dat is zoals gezegd volgens mij te wijten aan het fenomeen subcultuur. En daar zal alle vervuiling in onze omgeving en ons voedsel absoluut ook een rol in spelen maar daarmee wordt het percentage homo's niet bewezen en onderbouwd verhoogd.

Helaas worden mannen gefeminiseerd en homo's, inderdaad gestimuleerd om zich verwijfd te gaan gedragen. Dat schrijf ik wel toe aan propaganda in de media en alle hormoonverstorende troep in ons eten en omgeving. Maar nogmaals, daarmee stijgt hooguit het aantal homo's wat uit de kast komt en het aantal mannen (homo en hetero) wat zich verwijfd gaat gedragen en niet het aantal mensen dat homo wordt.

Laat mannen, mannen blijven. Of ze nu homo zijn of hetero. En daar ben je als man zelf verantwoordelijk voor.

In 1977 werd trouwens door Anita Bryant homoseksualiteit toegeschreven aan de grote droogte in Afrika. Tja .....

 
Er komen wel degelijk meer homo's bij. Niemand minder dan Weston Price schrijft in zijn boek:

Quote:
Alle beschavingen die over hun hoogtepunt heen zijn en in verval raken, hebben met hetzelfde probleem te maken gehad: meer vrouwen dan mannen. De meeste beschavingen hebben dit opgelost zoals men nu in het oosten doet, door het ombrengen van meisjesbaby’s. Een intelligenter beleid zou moeten zijn het voorkomen van miskramen van jongens.


Wat Price hier schrijft is dat feminisering de overhand neemt als een samenleving onder grote druk staat om het voortbestaan. Dit is een welbekend feit en we zien dit ook in de plantenwereld. Er komen meer vrouwtjesplanten dan mannetjesplanten als de populatie grote stress ervaart. Kijk naar de onvruchtbaarheidscijfers hier in het westen en het hoge sterftecijfer aan ziektes als kanker en hart- en vaatziektes en je weet dat we in feite aan het uitsterven zijn.

Waarom zou er vervrouwelijking plaatsvinden onder zware druk? We weten dat als een moeder tijdens het eerste stadium van de zwangerschap grote stress ervaart testosteron wordt onderdrukt en er dus een grotere kans is dat er homojongetjes worden geboren. Testosteron legt dus het loodje onder aanhoudende stress. Het gevolg is feminisering van jongens.

Heel simpel gezegd: je kunt op de meest gevreesde krijger in blijven beuken en uiteindelijk zal hij toch zwichten onder deze onophoudelijke last. Testosteron hoort bij een krijger/strijder/verdediger, maar de voorraad is niet onuitputtelijk. Oestrogeendominantie komt dan ook in toenemende mate ook bij jongens en mannen voor. Ook wij hebben een 'beschaving' die over haar hoogtepunt heen is en in verval is geraakt.

Onze elite snapt dit principe en speelt niet alleen met de nature-kant (aangeboren homoseksualiteit door een strijd om het voortbestaan), maar zeker ook met de nurture-kant. Uit de pdf van Iklustvet:

Quote:
Slechts zeer weinigen zijn homoseksueel vanaf de geboorte, zo betoogt hij op basis van wat hij ervaren en vernomen heeft, alhoewel heel wat homofielen zulks vanzichzelf zullen beweren. Degenen die de homofiele rangen gaan vervoegen, zijn jongeren die nog niet goed weten waar zij aan toe zijn en die schrik hebben van de wereld van de vrouwen. Eenmaal dat zij de stap hebben gezet, is de vergelijking vlug gemaakt tussen het homo- en het heteromilieu. In het eerste zijn de seksuele contacten veelvuldig en vlug, terwijl het aangaan van een heteroseksuele relatie heel wat meer vindingrijkheid, ijver, geduld en inspanningen vergen. De gemakkelijkheid, ziedaar het woord.

Dr. van den Aardweg spit hetzelfde onderwerp grondig uit. Hij constateert dat bij jonge mensen zonder neurotische remmingen, frustraties, minderwaardigheidscomplexen of innerlijke spanningen nooit een ontwikkeling naar homoseksualiteit optreedt.


Quote:
Homofilie is het gevolg van fouten in de persoonlijkheidsontwikkeling, voornamelijk tijdens de pubertijd, aldus de psychotherapeut. De voornaamste oorzaak is de ontwikkeling van wat hij het "homofiel minderwaard-gevoelen" noemt. Dit complex ontstaat meestal tengevolge van een verkeerde opvoeding, in de eerste plaats vanwege de ouders, zoals in het geval van een al te dominerende moeder of bij een gebrek aan vaderlijke inbreng. Maar zowel bij jongens als bij meisjes is de doorslaggevende factor de sociale: het zich vergelijken met anderen van hetzelfde geslacht en het gevoel hebben dat men anders is, dat men er niet bij hoort, als te zwak jongetje bijv. of als te weinig gewaardeerd meisje. Er ontstaat aldus een onbevredigd, eenzaam en zelfgericht kind dat ook bij de latere volwassene innerlijk voortleeft. Het seksueel gevoel voor de andere sekse is in die fase nog niet of nauwelijks ontdekt en ook andere objecten, zoals oudere mensen, kinderen, zelfs voorwerpen kunnen dan in de fantasie met de ontwakende erotische gevoelens verbonden worden. Dr. van den Aardweg licht dit in detail toe en onderbouwt het met statistische argumenten.


Quote:
Meer bepaald bij Dr. van den Aardweg mist men een bespreking van de gevolgen van seksueel misbruik op jeugdige leeftijd. Het is immers opvallend, dat mensen met een afwijkend seksueel gedrag dikwijls beamen dat zij in hun kindsheid of pubertijd door ouderen zijn verleid, misbruikt of tot seksuele contacten gedwongen.


De link met stress, onzekerheid, vertwijfeling, verwarring is in deze citaten duidelijk leesbaar. Een samenleving in verval kent geen rolmodellen meer. Feminisme maakt van vrouwen en meisjes kenau's en dus bedreigend voor jongens en mannen. Mannen zijn dan eerder geneigd zich gedeisd te houden, wat weer ten koste gaat van hun krijgersinstinct. Van jongs af aan staan juffen al klaar om 'gevaarlijk' en 'roekeloos' jongensgedrag, zoals in bomen klimmen, af te remmen. Waar zijn de mannelijke rolmodellen? Van de media hoeven we het ook allang niet meer te hebben, die zijn onderdeel van het probleem en niet van de oplossing.

Het is dus wel degelijk mogelijk om van hetero's homo's te maken, al is het maar tijdelijk en experimenteel. Het enige wat ervoor nodig is dat je totale geslachtsverwarring creeert. Als het sociaal en cultureel 'trendy' wordt en alsmaar normaler, dan is dat wat je krijgt. Dit is epigenetica, het aanpassen van het organisme aan een omgeving, zowel inwendig als uitwendig. We hebben hier te maken met een energiekrachtveld. Bedenk ook dat we holografisch met elkaar verbonden zijn op basis van de meest dominante energie. Niet voor niets zet de anti-creatie-elite in op verwarring van geslachtsidentteit en seksualiteit, hiermee zet je de totale menselijke creatie op z'n kop!

Er zijn theorieen die eveneens uitgaan van een toenemende feminisering (en dus ook homoseksualiteit) in een samenleving die op z'n eind is. Zij schrijven dit echter toe aan overbevolking. Aangezien homo's zich niet kunnen voortplanten zou dit een natuurlijke reactie zijn op overbevolking en daarmee is homoseksualiteit dus wel natuurlijk. Ik onderschrijf dit niet, het is een strijd om het voortbestaan van de soort die ten koste gaat van de mannelijkheid, gekoppeld aan bewust ingezette mechanismes om dit proces cultureel en sociaal te versnellen en te vergroten. Nature en nurture dus, maar beide het gevolg van menselijk toedoen en niet het plan van de natuur.

Mike

 
Het aantal mensen met homoseksuele gevoelens blijft wel degelijk gelijk. Dat is iets anders dan het aantal mensen dat openlijk voor zijn of haar homoseksualiteit uitkomt. Die verwarring bestaat al jaren. Het aantal openlijk homoseksuelen stijgt inderdaad maar het klopt in absolute aantallen gewoon niet dat er meer mensen met homoseksuele gevoelens bijkomen. Dat percentage is al zolang men dat is gaan meten ongeveer 5 procent.

En over het ontstaan van homoseksualiteit is hier, en elders al heel veel geschreven. Interessant maar weinig zinvol. Of het nu door stress van de moeder tijdens de zwangerschap of in de opvoeding na de geboorte ontstaat ..... het is er! Blijkbaar ontstaat er, linksom of rechtsom, homoseksualiteit bij 5 procent van de bevolking.

En om nog maar eens een heel veel herhaald en aangehaald misverstand uit de weg te ruimen dat homo's zich niet kunnen voortplanten ...... bullshit ..... net als heteroseksuele koppels kunnen homoseksuele koppels gewoon kinderen verwekken. Oké, niet met de eigen levenspartner maar aan viriliteit ontbreekt het veel homokoppels niet blijkbaar

Als homoseksualiteit een bedreiging zou zijn voor het voortbestaan van de soort, dan zou de natuur homoseksualiteit wel koppelen aan een verminderde vruchtbaarheid. En het tegendeel blijkt waar. Steeds meer homokoppels kiezen er voor om kinderen zelf te verwekken. En met succes. Je ziet niet of nauwelijks homokoppels met een kinderwens bij vruchtbaarheidsklinieken lopen. Zij zorgen simpelweg dat, op wat voor manier ook, het zaadje bij het eitje komt en zie daar ....... ook bij homo's geschiedt het wonder. En natuurlijk kun je persoonlijk je voorkeuren hebben in welke situatie een kind zou moeten opgroeien maar het is blijkbaar geen natuurlijke barrière dat homo's zichzelf gewoon kunnen voortplanten. En hun nakomelingen zijn op hun beurt weer niet minder vruchtbaar dan uit heteroseksuele situaties ontstane nakomelingen.

Dat vervolgens samenlevingen ten gronde gaan wanneer dit soort ontwikkelingen te zien zijn in de samenleving kan ik me ook nog voorstellen, maar de conclusie dat samenlevingen ten gronde gaan aan homoseksualiteit is echt te kort door de bocht. Met de ontwikkeling dat homo's er voor kiezen om ook zichtbaar te zijn lopen namelijk heel veel ontwikkelingen parallel. En om dan één aspect, in dit geval homoseksualiteit aan te wijzen als oorzaak .... ?????

Zoals gezegd verkondigde Anita Bryant in 1977 dat de grote droogte in Afrika ook kwam doordat homo's er meer en meer voor kozen om openlijk voor hun homoseksualiteit uit te komen. Nou ...... homo's zijn erg getalenteerd op vele gebieden, ...... heel veel gebieden ...... maar om ze de kracht toe te schrijven dat hele samenlevingen uitsterven of dat er rampspoed over de mensheid uitgestort wordt ...... dat is toch echt een lichtelijke overschatting.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.907
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan