Homoseksualiteit

Quote:
Grappig dat Aart en Thijs geen onbewezen theorie 'mogen' aanhalen terwijl hier volop kerkelijke retoriek wordt gepredikt.

Eén en andere komt op mij nogal homofoob over.


Alleen hetero's die reageren gebruiken dat woord. Er zijn hier minstens 3 homo's actief die dit woord niet in de mond nemen. Als je mij en Iklustvet niet gelooft, lees dan de reacties van Aart, Intuition en Meuzik. Er is overigens niets 'kerkelijks' aan het gezin als hoeksteen van de samenleving en praten over normen en waarden. Dat dit toevallig ook thema's zijn van de kerk wil niet zeggen dat ze hier het patent op hebben. Er is ook nog zoiets als gezond verstand, voor zover dit nog bij sommige mensen aanwezig is.

Quote:
De extended family gaat uit van een klein percentage,

daarnaast is een stam een kleine groep, levend in één grot/hut. Daarin zou een man die niet in vrouwen geïnteresseerd is een voordeel kunnen zijn.

Waarschijnlijk geen rechtstreekse voorplanting maar de 'homo' genen planten zich wel voort doordat neven en nichten en betere kans hebben.

(dit zie ik als een mogelijke theorie, er zijn opties..)


Leuke theorie, maar deze gaat alleen maar op als je aanneemt dat homoseksualiteit er altijd al is geweest. De oorsprong ligt echter in het blanke Europa en het is dan ook een afwijking die bij ons is begonnen en vervolgens over de hele wereld is geexporteerd, evenals wereldrijken, slavernij en kolonisatie.

Mike

 
Quote:
Feit is dat kinderen bij hun moeder horen, en zo n 16 keer per etmaal borstvoeding drinken. Feit is dat het dan niet handig is als je dan bij de buren woont.


Helemaal waar. Lijkt me niet handig. Ik ben zelf dan ook gewoon kinderloos. Ik schreef al eerder dat het niet voordehandliggend is dat er kinderen komen bij homostellen en dat je er dus in dat geval maar kinderloos het beste van moet maken. Dit lijntje begon ik om te weerleggen dat homo's zich niet KUNNEN voortplanten. Dat is een feitelijke onjuistheid.

Quote:
NEt zeg je nog dat heel onlogische dingen best mogelijk kunnen zijn, en nu wil je feiten.


Hierbij gaat het er mij om dat wordt gesteld dat er steeds meer homoseksualiteit voorkomt. Samenvattend bedoel ik dus dat de feiten dit niet laten zien. Sinds jaar en dag heeft 5 procent van de bevolking homoseksuele gevoelens en dit percentage groeit niet. Wel is het zo dat homo's tegenwoordig meer openlijk homoseksueel zijn en zich niet meer opsluiten in een heteroseksueel huwelijk.

En zo is dit gedeelte van het topic mooi rond lijkt mij.

Fijne jaarwisseling iedereen. Zowel homo als hetero
 
Nog even snel iets rechtzetten. De opmerking dat de stelling dat twee homo's (of lesbiennes) zich niet kunnen voortplanten feitelijk onjuist is is muggezifterij. Zonder draagmoeder of technologische hulpmiddelen, m.a.w. als ze het 100% op eigen kracht en met elkaar moeten doen, is dit nl. feitelijk wel onmogelijk. En dat was natuurlijk wat ik bedoelde. Wederom weinig indrukwekkende tegenargumentatie.

Mike

 
Misschien moeten we ons wat drukker maken om ultra-orthodoxe joodse mannen die weigeren naast een vrouw te zitten in een vliegtuig:

http://www.orrazz.com/2014/12/groups-of-ultra-orthodox-jewish-men.html

Of over het absurd hoge aantal gekidnapte Palestijnse kinderen door Israel:

http://english.pnn.ps/index.php/pri...hildren-in-past-four-years-1266-in-2014-alone

Gebrek aan respect voor vrouwen en kinderen, de levende symbolen van menselijke creatie, is een misdaad tegen de creatie zelf en is een van oorsprong blank, Europees verschijnsel. Zoals je ziet ben ik ook niet zo positief over mijn eigen ras en herkomst, en al geruime tijd niet.

Mike

 
Quote:
De extended family gaat uit van een klein percentage,

daarnaast is een stam een kleine groep, levend in één grot/hut. Daarin zou een man die niet in vrouwen geïnteresseerd is een voordeel kunnen zijn.



Gezien de moeite die de mensen toen namen om supergezonde kinderen te krijgen en verder hun levensenergie zoveel mogelijk binnenhielden, maakt het geen zak uit.

Als vrouwen vroeger niet in het kraambed doodgingen, waren er sowieso al meer vrouwen dan mannen. Aangezien mannen op jacht e.d. waarschijnlijk nog wel eens, het leven lieten.

En natuurlijk kunnen homo's zich wel natuurlijk voortplanten al oefenen ze liever niet te veel in die zetting :wink:

 
http://therightscoop.com/children-of-homosexuals-speak-out-against-same-sex-marriage-tell-of-unpleasant-upbringings/

 
Onno Hoes kwam vorig jaar opnieuw in opspraak en moest aftreden, maar Maastricht is nu wel een jaar lang Roze Stad. Laatst was Hoes op de radio. De vraag was of Maastricht dit nodig had i.v.m. discriminatie van homo's. Nee, dat niet, maar het is wel goed om homorechten voortdurend onder de aandacht te brengen, zei hij. Een van de meest doodgezwegen verhalen in de pers is wel de kruistocht tegen en genocide van christenen door moslimextremisten in het midden-oosten, maar Frans Timmermans maakte zich liever druk om homorechten. Nu hebben we die false flags in Parijs gehad en zijn er ook enkele onschuldige mensen dood (als dit al waar is), maar geen journalist die hier al vragen bij stelt, laat staan dat hij/zij schrijft over Amerikaanse drone-aanvallen en bombardementen in Pakistan, Yemen, Irak en Syrie, waarbij DUIZENDEN van het ene moment op het andere naar de andere wereld zijn geholpen. En wij ons maar druk maken over homo's...

Mike

 
Nee, ik bedoel waarom het bij hem wel is uitgekomen en bij andere niet. Heeft hij of was hij van plan wat iets te doen wat niet door de beugel kon omdat het eigenlijk een heel goed iets is. Of had hij een keer zo'n mening verkondigd?

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.839
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan