Helende frequenties

JulianB

Well-known member
Ik kwam dit toevallig tegen tijdens het kijken van deze documentaire over geluid. In de laatste paar minuten, vanaf min 39, wordt een alzheimer onderzoek beschreven.



Ultrasound geluid kan blijkbaar de BBB doordringbaar maken.

Er wordt hier gebruik gemaakt van geluid pulses zodat het weefsel niet opwarmt. Nu kunnen er proteïnes vanuit de bloedbaan naar de hersenen om de plaques op te ruimen.


Je bijdrage zet me aan om dit topic aan te maken. Graag wil ik een plaats waar we elkaar kunnen inspireren met de helende frequenties.

Ben er veel mee bezig en ben er nog steeds niet uit waarop ik mijn muziekinstrumenten het best kan afstemmen. Is dat nu (A4) 432 Hz, 440 Hz? De laatste tijd speel ik op 436 Hz of 444 Hz, al moet je de snaren (in geval van gitaar) zo hard indrukken. Het instrument is er niet op gebouwd natuurlijk.

Enfin, dit topic is afgetrapt, ik denk bij helende frequenties o.a. aan:
  • Geluid en muziek (o.a. vanuit de oudheid en inspiratiebronnen als Tibetaanse monniken met hun klankschalen
  • Magnetisme, zowel statisch als dynamisch
  • Licht, kleurtoon en bron
  • Trilling/vibratie
  • Heilige geometrie en wiskunde
  • Emotie
  • Onzichtbare frequenties
Hopelijk zijn er meer mensen voor te porren, lijkt me leuk om elkaar te inspireren!
 
Daar gebruik ik en aantal anderen hier essentiële oliën voor. Menselijke frequentie moet minimaal op 60 MHz zijn om je fit en gezond te voelen. Iets daar onder is al een verkoudheid, snotneus of bv een negatieve gedachte. De olien hebben frequenties van 58 tot aan over de 500. Ik ben erg enthousiast. Je kan bv een instant schok "verwerken" met een olie(blend)
 
Daar gebruik ik en aantal anderen hier essentiële oliën voor. Menselijke frequentie moet minimaal op 60 MHz zijn om je fit en gezond te voelen. Iets daar onder is al een verkoudheid, snotneus of bv een negatieve gedachte. De olien hebben frequenties van 58 tot aan over de 500. Ik ben erg enthousiast. Je kan bv een instant schok "verwerken" met een olie(blend)
Zeker interessant.
Hoe worden die frequenties per type olie bepaald?
 
ik heb even een stukje gezocht over frequenties @Julian
Frequenties / MHz.
Als ik hier met mensen over praat, word ik weleens aangekeken, hey joh, je begint een beetje "koekoek" te klinken
Dat snap ik. Vroeger dacht ik ook zo iets, maar toen begon ik me in te lezen en onderzoek te doen en dit materiaal is zo fascinerend!
Wat zijn MHz?
Ze zijn de levende energie van elk levend wezen. Het voedsel dat we eten, ons lichaam, onze planten en dieren. We stoten allemaal een MHz-energie uit.
Dus als we ons minder beginnen te voelen door de weersomstandigheden, hebben we dingen nodig die onze MHz-waarde verhogen en zo ons lichaam helpen om ziektes te bestrijden.
Trillingsfrequentie van essentiële oliën
"Alles leeft, is verbonden en verandert, en geeft zijn eigen levenskracht of 'Chi'. Deze energiestroom kan worden gekwantificeerd, meestal gemeten in eenheden die hertz worden genoemd. Genoemd naar Heinrich Hertz, een Duitse natuurkundige die experimenteel het bestaan van elektromagnetische golven heeft aangetoond, kan hertz (afgekort Hz) worden gedefinieerd als elektrische energie die wordt overgebracht als een reeks cycli, gelijk aan één cyclus per seconde.
Maar hoe verhoudt dit zich tot de trillingsfrequentie? Alles in de natuur trilt. Trillingen kunnen worden gedefinieerd als 'een periodieke beweging van de deeltjes van een elastisch lichaam of medium in afwisselend tegengestelde richting van de evenwichtspositie wanneer dat evenwicht is verstoord'. Simpel gezegd, je lichaam en alles in de omgeving bestaat uit triljoenen kleine moleculen, die allemaal voortdurend ronddraaien en bewegen, en die een vibrerende energie uitstralen. Naarmate de cyclus van energie sneller trilt, neemt de trillingsfrequentie toe.
De trillingsfrequentie van essentiële oliën wordt gemeten in megahertz (afgekort MHz), die een veel snellere cyclus hebben dan elektriciteit, gelijk aan 1.000.000.000 cycli per seconde.
Wanneer iemand zegt dat hij 'zijn frequentie wil verhogen', betekent dit eenvoudigweg dat hij zijn trillingsfrequentie wil verhogen tot een niveau dat hem in staat stelt om een staat van spirituele verlichting te bereiken. Het verspreiden of inademen van een essentiële olie met een hoge frequentie kan helpen om je eigen trillingsfrequentie te verhogen.
De essentiële olie van roos trilt met een snelheid van 320MHz. Een van e hoogst gemeten frequentie van elke essentiële olie, roos straalt liefde, zuiverheid en heelheid uit en verbindt geest, lichaam en geest. Het is dan ook niet verwonderlijk dat er geen grotere kracht in het Universum is dan liefde: het gevoel van liefde is de hoogste frequentie die iemand kan uitzenden. Dus onthoud, wanneer je essentiële oliën gebruikt, ongeacht hun trillingsfrequenties, gebruik ze dan met een open hart vol liefde".
Fundamentele frequenties van mensen en dingen
Bruce Tainio van Tainio Technology ontwikkelde apparatuur voor het meten van de biofrequentie van mensen en voedsel. En Bruce Tainio en Gary Young (oprichter Young Living) gebruikten deze biofrequentiemonitor om de relatie tussen frequentie en ziekte te bepalen. Een aantal van de resultaten van hun studies zijn weergegeven in de volgende tabel:
De normale rustende gezonde mens is 68-72 MHz.
Koude en griep begint bij 57-60 MHz
Ziekte begint bij 58 MHz.
Candida overgroei begint bij 55 MHz
Ontvankelijk voor Epstein Barr bij 52 MHz
Ontvankelijk voor kanker bij 42 MHz
Dood begint bij 25 MHz.
Het voedsel dat we eten kan onze frequentie sterk beïnvloeden op een positieve of negatieve manier!
Gezond fruit en groenten 20-27 Mhz
Bewerkte voedingsmiddelen 0 MHz
Een KOP KOFFIE.... gewoon vasthouden... liet de energie bij personen dalen tot 57 MHz (begrijp me nu niet verkeerd, ik geef mijn koffie niet op, maar dit is het perfecte voorbeeld van hoe dit een grote invloed kan hebben op het functioneren van je lichaam).
KOFFIE DRINKEN plaatst je frequentie op 56 MHz en vervolgens heeft je lichaam 3 dagen nodig om te herstellen! Krankzinnig...
Voorbeeld: Aanvankelijk werd de frequentie van elk van twee verschillende individuen - de eerste een 26 jarige man en de tweede een 24 jarige man - gemeten bij 66 MHz voor beide. De eerste persoon hield een kopje koffie vast (zonder te drinken) en zijn frequentie zakte in 3 seconden naar 58 MHz. Vervolgens verwijderde hij de koffie en ademde een aroma van essentiële oliën in. Binnen 21 seconden was zijn frequentie teruggebracht naar 66MHz. De tweede persoon nam een slokje koffie en zijn frequentie daalde naar 52MHz in dezelfde 3 seconden. Er werden echter geen essentiële oliën gebruikt tijdens de hersteltijd en het duurde 3 dagen voordat zijn frequentie terugkeerde naar de oorspronkelijke 66MHz.
Een ander zeer interessant resultaat van deze studie was de invloed die gedachten ook hebben op onze frequentie. Negatieve gedachten verlaagden de gemeten frequentie met 12 MHz en positieve gedachten verhoogden de gemeten frequentie met 10MHz. Ook bleek dat gebed en meditatie de gemeten frequentie met 15 MHz verhoogd hebben.
Essentiële oliën inbrengen:
Ja, ze ruiken geweldig! Een leuke bijkomstigheid, maar ze zijn echt, echt krachtpatsers.
Elke essentiële olie bevat een frequentie.
Het is een super eenvoudige en heerlijke manier om je immuunsysteem te versterken en die frequenties te verhogen.
Je humeur
Je emoties
Je gezondheid
Je basis, alles....
De oliën met de hoogste frequentie zijn Rose, Idaho Blue Spruce, Northern Light Black Spruce en Australian Blue Cypress. Je kan deze oliën nemen, en ze over je ruggegraat wrijven (waar virussen en bacteriën leven) en bam.... frequentie verhoogt!
Ons lichaam is ongelooflijk! Echt waar!!!!
Hier zijn enkele links om te lezen als je meer wilt weten!
https://books.google.nl/books?id=qbcwxnkLOSYC&pg=PA4...
https://medium.com/.../how-to-heal-your-body-by-using-the...
 
Laatst bewerkt:
Er is natuurlijk een prachtig topic over essentiële olie, misschien leuk om hier meer in het algemeen over frequenties te hebben.

Die frequenties in de 'essentie' van de olie kunnen dus je trilling verhogen. De stelregel dat hoger beter is kan ik wel inkomen, maar ook lagere frequenties hebben hun functie. Wellicht dat dit de reden is dat iedere olie een andere uitwerking heeft op het lichaam, bijvoorbeeld op je organen (en elk orgaan weer een eigen frequentiebereik).

Over die lagere frequenties: ik heb veel baat bij het dragen van een stuk versteend hout, wat een beetje vergelijkbaar is met rode jaspis. Deze steen straalt volgens mij een wat lagere frequentie uit. Op mij heeft het een 'aardend' effect. Dus hoger is denk ik niet altijd beter.
 
Er is natuurlijk een prachtig topic over essentiële olie, misschien leuk om hier meer in het algemeen over frequenties te hebben.

Die frequenties in de 'essentie' van de olie kunnen dus je trilling verhogen. De stelregel dat hoger beter is kan ik wel inkomen, maar ook lagere frequenties hebben hun functie. Wellicht dat dit de reden is dat iedere olie een andere uitwerking heeft op het lichaam, bijvoorbeeld op je organen (en elk orgaan weer een eigen frequentiebereik).

Over die lagere frequenties: ik heb veel baat bij het dragen van een stuk versteend hout, wat een beetje vergelijkbaar is met rode jaspis. Deze steen straalt volgens mij een wat lagere frequentie uit. Op mij heeft het een 'aardend' effect. Dus hoger is denk ik niet altijd beter.
hangt idd vanaf wat er nodig is, hoge frequenties helpen je meer spiritualiteit of hoger bewustzijn te creëren, lagere frequenties helpen meer het fysiek. Er is bv een olie blend met een frequentie van 58 en die werkt op de ruggengraat fysiek maar lijnt ook fysiek en mentaal/spirit. uit. Ruggengraat freq. zit rond de 58. Mentaal zorgt het voor veilig voelen, meer zelfvertrouwen, moed.
 
hangt idd vanaf wat er nodig is, hoge frequenties helpen je meer spiritualiteit of hoger bewustzijn te creëren, lagere frequenties helpen meer het fysiek. Er is bv een olie blend met een frequentie van 58 en die werkt op de ruggengraat fysiek maar lijnt ook fysiek en mentaal/spirit. uit. Ruggengraat freq. zit rond de 58. Mentaal zorgt het voor veilig voelen, meer zelfvertrouwen, moed.
Is er ook een voor beter zicht?
 
Je bijdrage zet me aan om dit topic aan te maken. Graag wil ik een plaats waar we elkaar kunnen inspireren met de helende frequenties.

Ben er veel mee bezig en ben er nog steeds niet uit waarop ik mijn muziekinstrumenten het best kan afstemmen. Is dat nu (A4) 432 Hz, 440 Hz? De laatste tijd speel ik op 436 Hz of 444 Hz, al moet je de snaren (in geval van gitaar) zo hard indrukken. Het instrument is er niet op gebouwd natuurlijk.

Enfin, dit topic is afgetrapt, ik denk bij helende frequenties o.a. aan:
  • Geluid en muziek (o.a. vanuit de oudheid en inspiratiebronnen als Tibetaanse monniken met hun klankschalen
  • Magnetisme, zowel statisch als dynamisch
  • Licht, kleurtoon en bron
  • Trilling/vibratie
  • Heilige geometrie en wiskunde
  • Emotie
  • Onzichtbare frequenties
Hopelijk zijn er meer mensen voor te porren, lijkt me leuk om elkaar te inspireren!
Je bijdrage zet me aan om dit topic aan te maken. Graag wil ik een plaats waar we elkaar kunnen inspireren met de helende frequenties.

Ben er veel mee bezig en ben er nog steeds niet uit waarop ik mijn muziekinstrumenten het best kan afstemmen. Is dat nu (A4) 432 Hz, 440 Hz? De laatste tijd speel ik op 436 Hz of 444 Hz, al moet je de snaren (in geval van gitaar) zo hard indrukken. Het instrument is er niet op gebouwd natuurlijk.

Enfin, dit topic is afgetrapt, ik denk bij helende frequenties o.a. aan:
  • Geluid en muziek (o.a. vanuit de oudheid en inspiratiebronnen als Tibetaanse monniken met hun klankschalen
  • Magnetisme, zowel statisch als dynamisch
  • Licht, kleurtoon en bron
  • Trilling/vibratie
  • Heilige geometrie en wiskunde
  • Emotie
  • Onzichtbare frequenties
Hopelijk zijn er meer mensen voor te porren, lijkt me leuk om elkaar te inspireren!
Ik heb mijn piano gestemd op A=432Hz.
Ik VOEL duidelijk het verschil tussen 432 en 440. Een jaar of 7 geleden kwam ik dit artikel tegen.
In 2014 heb ik mijn piano gekregen en vanaf begin gestemd op 432Hz.
 
Ik voel toch echt duidelijk het verschil tussen 432 en 440 Hz. Voor mij voelt 432 liefdevoller, bij 440 voel ik een verschuiving naar mijn hoofd, wat ik niet altijd prettig vind.

Mike, wat vindt jij precies grote onzin? Kun je daar wat duidelijker in zijn?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.684
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan