H2O2 waarvoor kun je het nog meer gebruiken dan alleen innemen?

Het werkt om het vaste snot losser te krijgen, maar het verdwijnt niet compleet zoals bij "normale" druppels. Maak er wel 1-2% van, 3 doet pijn.

 
"Normale" druppels zijn vergif. Misschien een mengsel van sole en H202? Goed dat je t extra verdunt. Jij voelt wat je nodig hebt en ik,denk niet dat het de bedoeling is dat je pijn krijgt.

 
Ik gebruik dat vergif soms wel, want als ik 's nachts doodmoe in bed lig en ik kan toch niet slapen door een verstopte neus dan gebruik ik het toch meer. Het is een beetje hetzelfde idee als dat je dood gaat van de honger na 2 weken niks eten, dan zou je vast ook wel zonnebloem-olie gefrituurde koekjes eten als het je enige keus was :D

Maar ik heb net iets heel handigs ontdekt, al weet ik niet of het gezond is.

Je ademt in door je neus en houd dan je neus dicht en beweeg je je hoofd op en neer, wanneer je een hele sterke neiging krijgt om adem te halen dan adem je rustig in door je neus en herhaal je het weer tot dat je neus open is :) het werkt heel goed.

http://www.normalbreathing.com/art-stuffy-nose-clear.php

 
Hallo,ben benieuwd naar jullie/Mike`s visie over het volgende:

Sinds een jaar gebruik ik Actimaris voor wondjes en de laatste tijd voor een eczeemuitbarsting van me oudste zoon.Actimaris is zuurstof in een gelvorm en in vloeistof.

Laatst heb ik de wondvloeistof besteld,dit product bestaat uit: Aqua purificata,sal maris en singlet oxygen.Werkt super op de huid,geneest zeer mooi zonder littekens.

Zou ik dit ook kunnen innemen dacht ik?Heeft het in deze samenstelling hetzelfde effect als H202 3% en H202 35%?

Heb aan de verkoper gevraagd of je dit ook kunt innemen.Hij zei dat hij het niet kan/mag adviseren maar zelf neemt hij het wel in,10 tot 15 druppels in water.

Dit staat er op de fles: (1.2% NaCI/0.04% NaOCI/ph=8.5)

Ben benieuwd naar jullie meningen omdat dit product ook al geruime tijd bij jullie bekend is.

Alvast bedankt,

Suzanne

 
Klinkt als zuiver water, zeezout en waterstofperoxide of ozon. Lijkt me niets mis mee. Maar zeker weten doe ik het niet, want ik ken het product niet.

Mike

 
Okay dank je.

Laatst had ik het in een pipet flesje gedaan om me neus mee te druppelen en ik schoot uit met knijpen dus ik had best veel vloeistof binnen gekregen. De volgende dag rook ik toch vies uit me mond en had ik een paar puistjes op me gezicht.Ontgift goed dacht ik.

Ik ga het uitproberen en kijken hoe ik reageer.Ik zet me bevindingen hier op het forum.

Suzanne

 
Quote Fatsnotbad:
Wij gebruiken de 3% bij onze hond, als hij last heeft van zijn oren,


Onze labrador heeft heel veel last van middenoorontsteking.
Bedoel je dat je 3% druppels toevoegt aan zijn drinkwater of druppel je rechtstreeks in zijn oren (verdund of niet)?
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.280
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan