H2O2 waarvoor kun je het nog meer gebruiken dan alleen innemen?

Als ik me niet vergis, is betaïne om het maagzuur aan te vullen (en het eten te helpen voorverteren) en zijn enzymen bedoeld om eiwitten, maar ook vetten en andere voedingsstoffen af te breken, zodat deze in je spijsverteringskanaal verteerd kan worden.

Bij een gebrek aan één van beide zal je vertering gebrekkig zijn.

Dan een ietwat complexer (en veel uitgebreider) antwoord op je andere vraag. Inmiddels gaat het met mijn bijnieren bij vlagen beter. Op sommige momenten kan ik heel veel hebben en op sommige momenten lijkt alles me even te veel.

Desalniettemin is er al een heleboel veranderd. Toen mijn bijnieren twee jaar geleden zwaar uitgeput waren, kon ik letterlijk weinig anders dan slapen, héél veel slapen. Ik sliep wat af en heb een tijd gehad dat ik 20 - 24 uur per dag sliep. Ik werkte op één dag 7 uurtjes en had 3 dagen nodig om bij te komen en deed 2 dagen van tevoren niets meer, omdat ik het anders niet zou redden.

Een paar maanden heb ik weinig anders gedaan dan die paar uurtjes werken en na een halfjaar kon ik meer werk hebben. Toen heb ik mijn studie half opgepakt (ik deed de helft van het aantal vakken dat iemand in een normaal tempo deed) en werden die 7 uurtjes werk 9 uren. Op sommige momenten lukte het en op sommige momenten was het veel te veel. Ik ben echter nogal koppig in het luisteren naar de signalen van mijn lichaam en dus ging ik altijd door, ongeacht of het te veel was.

Een jaar later ben ik bij wijze van gok weer voltijd gaan studeren en werkte ik één volle dag per week. Ook dat ging niet zonder slag of stoot en zeker de eerste tijd heb ik vaker dan eens erkend dat mijn lichaam daar eigenlijk nog niet klaar voor was.

Inmiddels zijn we weer 7 maanden verder en studeer ik voltijd en werk ik anderhalve dag per week. Met een goede planning lukt het me vaak wel en merk ik dat mijn bijnieren het steeds minder vaak opgeven. Het is nog wel redelijk fragiel allemaal, want als ik iets verkeerds probeer, crash ik. Ik weet dat mijn bijnieren nog niet helemaal in orde zijn, want mijn voedselvertering is vaak nog niet best. Ik voel soms ook de bekende bijnierpijn en ben soms ook no wel vrij moe. Toch ben ik al heel wat stappen verder dan 2 jaar geleden.

Hierbij moet ik wel erkennen dat het meestal mijn studie is die de stress oplevert en mijn werk meer een vorm van "ontspanning" in de vorm van mijn hoofd een beetje leegmaken is. Fysiek is mijn werk wel redelijk zwaar en soms geeft het ook wel wat stress. Toch zou ik niet zonder willen, omdat ik het niet zou trekken om fulltime met mijn neus in de boeken te zitten.

Wel realiseer ik me dat ik mijn herstel aanzienlijk heb vertraagd door voortdurend grenzen op te zoeken en er overheen te gaan (en dat doe ik eigenlijk nog steeds). Het kan sneller, denk ik.

De stress van een eigen bedrijf heb ik niet, maar ik kan me wel goed voorstellen dat dat voor jou lastig is. Die kun je niet zomaar verminderen, behalve als je besluit je bedrijf te verkopen (maar wat zou je dan gaan doen?). Ben je genoodzaakt om veel uren te maken? Of kun je wel redelijk delegeren?

In welke branche zit je, als ik vragen mag?

 
Satfat schreef eerder:
Quote:
Zit trouwens net even te kijken op Ebay. Als je daar zoekt op Food Grade Hydrogen Peroxide dan ben je incl verzendkosten een stuk goedkoper uit dan bij de Nederlandse website : http://bit.ly/IC2N6G. Een 1/2 liter 35% food grade voor eur 15,-.

Zit hier nog verschil tussen qua kwaliteit ?



Heeft iemand enig idee of dit ook de juiste H2O2 is?

Anders klinkt het wel heel interessant.

Kunnen we gelijk een ander adres zetten in de 'handige adresjes'.

Toen wij de eerste keer bij Unlimited Health in Amsterdam 500ml 35% kochten was het nog € 18,95.

Een jaar later kostte zo'n zelfde fles van 500ml 35% opeens € 29,75.

Toen we navraag deden bij de eigenares kregen we te horen dat de H2O2 altijd al die prijs was.

Maar we hoorden van nog andere mensen dat de prijs eerder € 18,95 was.

Dus als die H2O2 in Engeland hetzelfde is weet ik wel waar ik het bestel. En dan met een paar flessen tegelijk.

Er is nl. in onze omgeving best wel vraag naar. Dus dan kan ik het verder verdelen onder de mensen.

Tegen de prijs die wij ervoor betalen. Want we hoeven er niets op te verdienen.

We willen gewoon zoveel mogelijk mensen er kennis mee laten maken en laten ervaren dat ze zich gezonder gaan voelen.

Die verbetering hebben we nl. al bij een paar mensen gezien.

Wie oh wie weet het antwoord?

 
Ik ben ook zeer benieuwd of het hier om de goede versie gaat!

 
ik heb een fles H202 van health unlimited, met een paars label, dat lijkt bij sommige flessen op http://bit.ly/IC2N6G hetzelfde label te zijn.

Ik heb wat speurwerk gedaan...morgen weet ik of ik aan H202 foodgrade kan geraken in een iets grotere hoeveelheid, dan zou de prijs toch ook voordelig moeten zijn neem ik aan.

 
@pinklady

ik herken o zo veel van wat je verteld...zeeeer veeeel slapen...

april 2009 had ik een autoongeluk ten gevolge van vermoeidheid(niet herkende bijnieruitpitting). Mijn wagen was 1 hoop schroot. Alsof er een trein was over gereden. Ik had geen schrammetje...gelukkig.

ik ben een "bezige bij" en het is telkens de grenzen aftasten van tot hoever je kan gaan.

voel ik me goed dan probeer ik iets leuks te doen en dan plots is het er over...moet ik 1 of meerdere dagen rusten.

Ik doe men werk ontzettend graag, ik heb er veel voor gedaan om het tot een succes te maken.De zaak verkopen kan ik niet.

Ik ging er vanuit dat ik genezen zou zijn tot het een succes zou zijn.

Nu is het een succes maar heb ik handen te kort om alles gedaan te krijgen...dus moet ik veel werken en heb ik terug stress. Ik deed vorige maand het werk van zowat 2 mensen...resultaat is dat ik nu al 2 weken moet rusten. Dus ik doe het voortaan volledig anders. Minder hooi op men vork! meer genieten.

En eigenlijk kies is zelf wanneer ik werk. Dat is wat ik wou, NIET meer voor een werkgever moeten werken. Lekker flexibel. Ik ben verkoper van gereedschap in de bouwsector+advies aan bedrijven...

Ik ga binnenkort ook mindfullness doen !

 
Quote:
Ik merk wel op dat als ik spirulina neem, ik last krijg van verstopping.

Ik drink nu ca 1 week verse melk, kefir, yoghurt,roomboter, puur speltbrood en ik heb last van verstopping, kan veel te moeilijk naar toilet gaan...

hoe kan ik weten of men spijsvertering het moeilijk heeft met het verteren van eiwitten?


Je geeft boven je vraag het antwoord zelf al, want dat zijn dus de typische tekenen van een slechte eiwitvertering. Anderen hier hebben je al prima van advies voorzien, dus van mijn kant nog slechts 2 dingen waar je op zou moeten letten: ongeduld en over je grenzen gaan zijn typische symptomen van bijnieruitputting, dus let hier op.

Mike

 
Mike, weet jij of het om de goede food grade gaat hierboven, die je bij ebay kan bestellen?

 
Ik durf niet in te staan voor een aantal varianten van FGHP, maar deze in ieder geval wel:

http://www.ebay.nl/itm/Food-Grade-H..._AlternativeTherapies&hash=item415b6d4e22 (literverpakking!)

http://www.ebay.nl/itm/Food-Grade-H..._AlternativeTherapies&hash=item415b6cf48c

http://www.ebay.nl/itm/Food-Grade-H..._AlternativeTherapies&hash=item415b6d5ce1

De FGHP die ze in Amsterdam verkopen is nl. afkomstig van Bobby's Healthy Shop. Bekijk en beluister het zeer ontroerende verhaal achter dit initiatief hier. Je kunt FGHP ook rechtstreeks daar bestellen:

http://bobbys-healthy-shop.co.uk/Hydrogen-Peroxide.php

Mike

 
Ik kan niet reageren op elk onderwerp, omdat er onderaan niet overal een kadertje verschijnt.

Ik wil ook graag reageren op het onderdeel ontgiften, maar ook daar is het niet mogelijk en wat ik vaak meemaak is; dat ik zoals vandaag de laatste reacties niet kan lezen. Hoe komt dit?

Heb een vraagje over H202 3% (heb het via jullie link besteld waarvoor mijn dank), namelijk met welke dosering moet ik starten? Ik heb zitten zoeken op het forum, maar kan het tot nu toe niet vinden.

Nog een vraagje: mijn vader is duivenmelker, mag hij het ook aan zijn duiven geven? Indien ja, welke dosering?

 
1e dag: 1 druppel 3% in een glas water

2e dag: 2 druppels 3% in een glas water

3e dag: 3 druppels 3% in een glas water

enz.

12 druppels 3% kun je vervangen door 1 druppel 35% (als je dat hebt tenminste)

Als je heel veel klachten hebt zou je ook kunnen beginnen met:

1e dag: 1 druppel 35% in een glas water

2e dag: 2 druppels 35% in een glas water

3e dag: 3 druppels 35% in een glas water

En ja, je vader kan ook 3% in het water doen voor de duiven maar ik weet niet de dosering daarvoor.

Er komt vast een antwoord van iemand.

 
Over het niet kunnen reageren en zo....

Benader jij het forum via een snelkoppeling op je bureaublad of via je 'favorieten'?

Dan zou ik die snelkoppeling en/of de vermelding in je favorietenlijst verwijderen.

Dan het forum openen, verversen via de 'F5' toets op je toetsenbord en dan opnieuw een snelkoppeling maken en/of toevoegen aan je favorieten.

En ik druk ook vaak op de 'F5' toets (Apple is overigens 'appeltje+R' of command+R) om te verversen.

 
Je kunt de 35% ook langzamer opbouwen, om de 3 dagen 1 druppel per glas omhoog. Dan kun je even wennen en merk je vanzelf hoe dit valt bij jou.

Wij gebruiken de 3% bij onze hond, als hij last heeft van zijn oren, of toen hij een etterende wond had. Werkt erg goed.

Je vader zou ook wat meer kunnen verdunnen nog en dit in het water doen.

net als bij mensen, gewoon uitproberen denk ik.

Als je googled: H202 bij dieren, dan vind je vast wel een site waar er iets over geschreven is.

 
Bedankt Poekie en Dirtsa :)

Ik heb ergens gelezen op het forum dat jullie H202 drinken met appelazijn en honing. Mag ik dat ook meteen doen of eerst met water?

 
De azijn is beter kort voor de maaltijd, en de H202 is beter wat langer voor of na de maaltijd(in de site die Mike pas gaf staat 1.5 uur voor of na de maaltijd) dus ik neem dit inmiddels los van elkaar.

 
Quote:
1e dag: 1 druppel 3% in een glas water

2e dag: 2 druppels 3% in een glas water

3e dag: 3 druppels 3% in een glas water

enz.

12 druppels 3% kun je vervangen door 1 druppel 35% (als je dat hebt tenminste)


Ik begon met 3x druppels van 35%. geen probleem

 
Ieder mens is anders.

Sommige reageren al heftig op 3 druppels 3%.

Mike schreef van de week over iemand die op 100 druppels 35% zit en nu pas iets begint te merken.

 
Op de site die Mike hierboven ergens noemt, bobby's healthy shop etc..., staat een heel schema hoe je kunt opbouwen. Misschien heb je hier enig houvast aan.

 
Ik denk dat mijn dochtertje van 3 en half waterpokken heeft. Kan ik H202 3% ook gebruiken op waterpokken om te ontsmetten en voor de wondgenezing?

Indien ja, moet ik dan enkele druppels H202 3% oplossen in water om alzo de waterpokken te verzorgen?

Ik smeer momenteel Calendula (goudsbloemzalf).

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.896
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan