H2O2 waarvoor kun je het nog meer gebruiken dan alleen innemen?

Ik zou gewoon de h202 3% proberen, kijk hoe z reagrd, ik denk wel goed hoor.

Kijk anders ook eens bij actimaris.nl (gezondeshop.nl), tip van Gerrit.

 
Sinds gisteren laat ze zich behandelen met H202 3% verdund met een beetje water.

Ik heb ook van de apotheek een lotion gekregen met zink en haver om de waterpokken te doen uitdrogen. Hopelijk ben ik goed bezig, want ik heb als kind een serieus litteken op mijn voorhoofd overgehouden door het krabben op een waterpok.

Is H202 ook goed voor het voorkomen van littekens van waterpokken?

 
Ja, littekens ontstaan door zuurstofgebrek van het desbetreffende weefsel. Manukahoning wordt in Engeland erkend als een officieel medicijn tegen brandwonden en het littekenweefsel dat hierdoor kan ontstaan. De reden? Honing bevat H2O2!

Mike

 
H202 helpt echt zeer goed om waterpokken te verzorgen. Vrijdag wilde mijn dochtertje niet verzorgd worden met H202 en toen begon er een waterpok te ontsteken (rood rondom en zag wat gelig uit). De volgende dag zeer vaak gedept met H202 en ongelooflijk wat een snel herstel. Ben zo blij dat ik H202 hebben leren kennen dankzij jullie.

 
ipv deppen zou je het ook kunnen sprayen, misschien vindt ze dit leuker, kan ze ook zelf doen.

 
als je met een 3% oplossing van h202 een oud litteken aanstipt, kan dit dan nog genezen na zoveel jaar?

Het is dus niet gevaarlijk om op de huid te smeren begrijp ik uit dit topic. hoe zit het met een litteken bij een kind?

 
Littekenweefsel vormt zich op huidcellen die aan zuurstofgebrek lijden. Zelfs achteraf is dit zuurstofgebrek op te heffen, dus kan er inderdaad na zoveel jaar nog genezing plaatsvinden, dat is nou de kracht van het leven!

Mike

 
Beetje raar misschien maar dat had ik nou net ff nodig om te horen, of lezen in dit geval. "De kracht van het leven" hij komt ontzettend binnen bij me.

 
ik dacht namenlijk dat het na 1x aanstippen al verbeterde, dat kan dus wel. Ik heb het gevoel dat mn ogen me bedriegen namenlijk :)

 
elmo, smeer je het puur op je litteken, en zoja hoe gewoon met wattenstokje ofzo?

hoeveel keer per dag?

ik wil ook gaan proberen ik heb nog een litteken op mijn buik vanwege een kijkoperatie

 
met een wattenstokje ja, ik heb het tot nu toe maar 3x gedaan en zie wel verbetering, komt ook omdat de huis licht bleekt natuurlijk maar toch is mijn litteken minder geworden, bij mijn dochter ook

 
Krentebaard.

Ik plaats het even hier, omdat ik het onnodig vind om er een nieuw topic aan te wijden, maar mijn dochter van 4 had vorige week uitslag/wondjes in haar gezicht. Ik dacht aan een koortslip, maar hoorde dat haar neefje krentenbaard had en denk dus dat het dat is geweest. Ik heb het schoongemaakt/gedept met 3% H202 en daarna een crème op gesmeerd die ik heb gemaakt van een flinke theelepel kokosolie, mespuntje rode palmolie en 20 druppels propolis. Ik heb haar extra vit C gegeven en inwendig 2 x daags een theelepel honing met 5 druppels propolis. Het is nu een week later bijna helemaal weg (yay!).

 
ff een vraagje, ik neem nu de h2o2 35% 18 druppels en vraag me af of ik hier zo mee kan stoppen of moet ik dit afbouwen. Ik zou nl met de natriumbicarbonaat willen beginnen.

 
Ik ben ook wel is meteen gestopt en heb niks gemerkt, ook mike doet dat zonder problemen!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.754
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan