H202

De laatste weken was ik weer begonnen met een klein beetje H2O2, een druppel of 4/5 per dag. Ook voelde ik me de laatste weken weer wat unheimlich...beetje lastig uit te leggen maar niet goed in mijn vel, duf, weinig energie, loop slecht, huid voelt anders.....ik had eerst gedacht dat dit puur en alleen door de stress kwam. De laatste dagen nam ik min of meer zonder er bij na te denken geen H2O2.....en het voelt weer een stuk beter

...ik concludeer hieruit dat de die-off door de H2O2 nog steeds te heftig voor me is...zelfs al neem ik maar 4 a 5 druppels op een dag

zijn er meer mensen die niet tegen de H2O2 kunnen ?

Albert

 
Hoeveel % heb jij Albert? 3%? Een hele poos geleden inmiddels had ik met de 3% H2O2 opgebouwd tot 12 druppels. Naar mijn idee verstopte het een beetje. Verder geen klachten.

 
Dat verbaast me niets! Ik zou als ik jou was niet hoger gaan dan 1 druppel of verdunnen naar nog minder. De natuurarts ziet mij het liefst aan 1 druppel van 3% per dag.

 
Ik heb nu H2O2 35% gevonden op puur gedistilleerd water. 500ml kost dan EUR 7,08 en ze leveren ook aan particulieren (amateurs noemen ze het).

Voor mij is het dichtbij, dus ik denk dat ik eens een flesje ga halen....

Aschwin

 
Aschwin,

Is dit FOOD GRADE waterstofperoxide? Dit is zeer belangrijk, aangezien alleen de hoogste, zuiverste kwaliteit geschikt is voor menselijke inwendige consumptie!!!

Mike

 
Tja dan zou ik dus veel lager moeten gaan zitten. dus één druppel of zelfs minder per dag.

Er zijn hier mensen die veel en veel meer gebruiken en kennelijk zonder veel klachten

ik kan er echt niet tegen.....eerst maar even niet

Albert

 
Je zou die ene druppel nog kunnen proberen. Een druppel op een gloeiende plaat :lol:

maar het doet toch iets! Meer dan geen druppel!

 
Albert, blijf gewoon luisteren naar je lichaam Neem anders 1 druppel 3% in glas water, neem dit niet te snel, doe dit net zo lang tot je er geen last meer van hebt. Dan pas verhogen naar 2 druppels, weer hetzelfde, dus pas verhogen als je er geen last meer van hebt.

Op deze manier zit ik nu op 52 druppels 35% verdeeld over de dag. En ik hoog nog steeds op, maar soms pas na een paar weken. Ik ben al in januari hiermee begonnen, dus het kan lang duren.

 
dank jullie voor de tips...

1 druppel 3% dat is een behoorlijk lagere dosering. Dus 1 druppel 35 % oplossen in 11 druppels water en daar 1 druppel van...

bewaren jullie deze verdunning in een potje ? gaat de kracht er dan niet uit ?

 
Kracht gaat er niet uit, ik bewaar dit in klein glazen potje. 10 cc H202 en 110 cc water. Daar kun jij dan best wel lang mee doen. En inderdaad, hiervan 1 druppel in glas water. Als dit een paar dagen goed gaat, doe je 2 druppels enz.

Ik weeg dit gewoon af op keukenweegschaal hoor. Potje erop, op 0 zetten, h202 :10 en dan 110 water erbij.

 
Hoe donkerder de kleur van het glas hoe langer het goed blijft. H2O2 is gevoelig voor licht en neemt daardoor in kracht af.

Mike

 
mooi, goeie tip..dan ga ik het zo doen !!!

betekend wel dat ik nog beter naar mijn lichaam moet luisteren, ook nu ging het bijna ongemerkt steeds minder lekker met me..en ik had niet door dat het mede door de H2O2 kwam

 
Als ik elke dag h202-druppels in mijn oren doe: gaat alles goed.

Als ik dat niet doe krijg ik: oorpijn al dan niet in combinatie met keelpijn en/of kieswortelpijn.

De laatste arts die ik hierover sprak zei dat die keel-oor-kieswortelpijn alleen er kon zijn vanuit een middenoorontsteking en dan zouden die h2o2-druppels via de oorschelp niet helpen.

Maar ze helpen toch!

Dus kennelijk gaat die h202 door alle weefsels heen, anders kan ik het niet verklaren.

Dus leuk al die artsentheorieen, maar voor mij is mijn eigen ervaring toch echt ze proof of the pudding en dat ga ik hem ook zeggen ook.

Van ozon is bekend dat het overal doorheen gaat, maar van h2o2 wist ik dat nog niet.

 
Ik wil wel eens proberen om weer met H202 aan de gang te gaan. In mijn ochtenddrankje doe ik vaak acerolakerspoeder. Ik dacht eens ergens gelezen te hebben dat vitamine C en H2O2 niet samen gaan. Klopt dit?

Tot hoeveel druppels kun je H2O2 is een glas doen met allerlei andere dingen, zonder dat het de boel gaat oxideren.

Wat kan wel allemaal samen gaan met H2O2. Ik herinner me appelazijn, honing, nog meer? stevia hopelijk misschien?

 
hihi vit c met h202 gaat niet goed nee, heb het eens per ongeluk tegelijk in een glas gedaan... doe dit dus niet! Het explodeert bijna :)

 
In de bijsluiter van de H2O2 stond diverse malen zo duidelijk dat je H2O2 op een nuchtere maag moet nemen (drie uur ervoor en een uur erna niets eten) dat ik het nergens mee durf te combineren. Tijdens m'n kuur (opbouwend tot drie keer 25 druppels 35% per dag) heb ik me wel aan die regels gehouden, maar dan moet je je eten zo strak plannen dat het bijna geen doen is, en als je in het weekend uit wilt slapen kom je al niet meer aan de drie keer per dag. Dus nu neem ik het alleen 's morgens, 25 druppels 35% met twee theelepels sole en twee theelepels appelciderazijn. En drie druppels stevia (anders wordt 't em niet met die appelazijn :x )

Ik zou ook graag weten wat je nog meer met H2O2 zou kunnen combineren, dat maakt het wat makkelijker allemaal.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.842
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan