H202

@ Enjoy: van de sole kan je ook tijdelijk wat dunnere ontlasting krijgen. Dat had ik ook, maar ging op den duur weer over op normaal. Ik ben ook weleens tot 25 druppels van 35% gegaan, langere tijd. Maar ik nam dit + sole maar in 1 liter water. Tussendoor nam ik gewoon water. Op den duur werd ik er 's nachts ook wat onrustiger van in mijn slaap. Ik zit nu alweer een behoorlijke tijd op 10 druppels per dag. Ik zie dit dan maar als een onderhoudsdosis. Wil je percé een hoge dosis innemen om er iets van te voelen? Misschien verwacht je iets te voelen, maar is dat niet percé nodig. Maar goed, zoveel verstand heb ik er ook niet van;-)

 
Nee hoor Angela, ik hoef niet zo nodig door een diep dal, maar ik vroeg me af wat het betekent dat ik er verder weinig last van heb, en of dat een goed of juist een slecht teken is. Ik denk dat ik maar weer ga afbouwen naar 3 x 3 druppels per dag.

Ik zal ook maar eens de leverreiniging gaan doen, ik las even wat onderdelen uit dat betreffende topic, en zag dat iedereen daar wel baat bij kan hebben, ook als je geen klachten hebt. Ik heb het afgelopen half jaar héél veel ibuprofen geslikt na een val met de motor en twee gebroken polsen, die rotzooi zit nu vast en zeker in m'n lever opgehoopt 8O

 
Ik heb net geluisterd naar Thomas Lodi, een gastsprekende alternatieve kankerarts, in de healing cancer summit:

hij zei het volgende over h2o2:

Je kunt het niet drinken.

Het kan in die vorm gastrointestinale tumoren veroorzaken!

H2o2 wordt soms ijzer of koper in het lichaam.

Je moet het op een bepaalde manier in de bloed laten opnemen.

Niet te hoge concentraties want anders krijg je littekenweefsel in de aderen.

Daarom dat artsen opgeleid worden om het goed toe te dienen via infusen.

Hij zegt overigens ook dat mensen nu eenmaal vegetarier zijn.

Planten zijn de oudste vorm van leven op aarde: beste vorm van lichtopslag en de primaten die het dichtst bij ons staan zijn ook vegetarisch: de apen.

Ik bedoel te zeggen: in dit opzicht denk ik zelf dat zijn standpunt ook niet helemaal te vertrouwen is.

Maar op het punt van de h2o2 kan ik het niet zo goed weerleggen wat hij zegt.

Daarom dat ik het hier maar even in de groep gooi om te kijken wat ik terug krijg:)

Dit zei dr. Thomas Lodi trouwens in de healing cancer summit 28 oktober 2011

 
Ed mcCabe heeft hier 20 jaar onderzoek naar gedaan, en kan mij niet herinneren daar maar iets over te hebben gelezen. Sterker: hij heeft zelfs een heel schema staan in zijn boek hoe je dit kunt opbouwen, drinken dus.

 
Ik heb het boek al 2x geprobeerd te bestellen, maar beide keren blijkt het ineens niet meer in de handel te zijn:-(

Afijn, ik heb ff gegoogled: en hier bijv een tekst:

Quote:
Het is dus essentieel om ijzer weg te houden van waterstofperoxide. Normaal is het ijzer in het lichaam altijd gebonden, maar onder pathologische omstandigheden komt het vrij. Zo is er tijdens de reperfusie van weefsels na een ischaemische periode veel ongebonden ijzer en dat kan ernstige weefseldestructie opleveren doordat daarmee de omzetting van waterstofperoxide in hydroxylradicalen gekatalyseerd wordt. Deferroxamine kan hierbij een preventieve rol spelen. Op het moment vormen allerlei bijwerkingen van dat middel echter nog een groot probleem.


http://www.bartmeijervanputten.nl/archief1990/Oxidantia_anti-oxidantia.htm

Ik heb ook liever dat het niet waar is, want ik heb hier nogal wat potten h2o2 ingeslagen:)

 
Dus dan ook de vit.C bannen? Want dat wordt H202 in je lichaam..., en honing?

Ik geloof er eigenlijk helemaal niets van, puur gebasseerd op mijn gevoel hoor.

 
Uit The Truth About Food Grade Hydrogen Peroxide:

Hydrogen peroxide is NOT a free radical. In the presence

of iron, hydrogen peroxide rapidly breaks down into

hydroxide ions and hydroxyl radicals. (H2O2 > OH- + OH*)

Let’s take a look at these two compounds separately.

OH- designates a hydroxide ion. High concentrations

of hydroxide ions are THE definition of alkalinity.

OH* designates a compound known as a hydroxyl radical.

The hydroxyl radical is the second most highly oxidative

free radical known (The most powerful is fluorine).

“Hydrogen peroxide is almost inert until it meets iron,

regardless of whether the iron is in solution or embedded in

a protein. Hydrogen peroxide reacts [really, really] quickly

with iron to generate hydroxyl radicals... Hydroxyl radicals

attack all proteins, lipids and DNA indiscriminately, initiating

destructive free radical chain reactions that spread damage

and destruction. Hydroxyl radicals are extremely reactive

fragments, the molecular equivalents of random muggers.

They can react with all biological molecules at speeds

approaching their rate of diffusion. This means that they

react with the first molecules in their path and it is virtually

impossible to stop them from doing so. They cause damage

even before leaving the barrel of the gun. If you ever hear

someone talking about antioxidants that ‘scavenge’ hydroxyl

radicals in the body, they won’t know what they’re talking

about. Hydroxyl radicals react so quickly that they attack

the first molecule they meet, regardless of whether it is a

‘scavenger’ or any other molecule. To scavenge hydroxyl

radicals in the body, the scavenger would need to be present

at a higher concentration than all other substances put

together, to give it a higher chance of being in the way. Such

a high level of any substance, even if benign, would kill you

by interfering with the normal function of the cell.”

(Nick Lane, Ph.d., Oxygen, The Molecule That Made the

World, Oxford University Press, 2002, page115-116, ISBN

0-19-860783-0)

Mike

 
Ok haha ik ben om!

Ik heb nooit veel van chemie begrepen, maar die auteur van dat boek die heeeft er denk ik toch wel verstand van.

Dat boek the truth about... is volgens mij ook door een wetenschapper geschreven ook nog.

Dus ik ga er strax ook aan.

Balen is dat ik net een brief van de douane gekregen heb ivm die ozonmachine.

Ik moet zeggen wat er in het pakket zit met de waarde van het product erbij....

 
Quote:
Dat boek the truth about... is volgens mij ook door een wetenschapper geschreven ook nog.


Nee, dat is juist het mooie. Jim Roguski is een leek, die net als ik op het spoor is gekomen van waterstofperoxide. Het verschil tussen hem en mij is dat hij contact heeft opgenomen met Walter Grotz, een wetenschapper die een van de grondleggers is van Amerikaans wetenschappelijk onderzoek naar actieve zuurstof (zonder Grotz geen Ed McCabe bijvoorbeeld). Grotz heeft het toen mogelijk gemaakt om al zijn onderzoekspapieren door Roguski te laten samenvatten in The Truth About Food Grade Hydrogen Peroxide. Grotz was zeer te spreken over het eindresultaat en het geeft aan dat Roguski echt snapt hoe het zit! Het boek is GRATIS hier te downloaden:

http://www.foodgrade-hydrogenperoxide.com/sitebuildercontent/sitebuilderfiles/TheTruthAboutFGHP.pdf

Mike

 
Quote:
Ik heb nu enkele weken last van oorontsteking en probeer dit te verhelpen met H2O2 3%


Hoi Remco, wat een ellende!

Geen idee waar het aan ligt.

Ik zou er niet mee stoppen met die h2o2.

Heb je net als ik ook last van veel oorsmeer?

Ik las over een ozonmachine, die als je die op je oor zet dat de ozon goed naar binnendringt: dat mag ook helpen.

Ik heb een getuigenis gelezen en ook naar verwezen hier op de website bij het onderwerp ozontandarts https://www.fatsforum.nl/bbpress/topic.php?id=32 dat iemand een maand lang de cup van de machine op gezette tijden op zijn oor zette en na een maand gingen de oren lymfevocht lekken, het hield niet meer op.

De oren hebben een connectie met de darmen las ik in het boek van natasha campbell mcbride (gut and psychology).

Dus dan is het van belangrijk je darmflora terug op orde te brengen.

Maar op de korte termijn zou het ook handig zijn als je wat meer verlost raakte van je oorpijn!

Knoflookolie in je oren schijnt ook goed te helpen.

 
Ik heb vorig jaar de Miracle Mineral Solution (MMS) uitgeprobeerd. Geen idee meer welke verhouding enz. En ik wil het ook niet meer gebruiken. Dat chloride is gewoon niet goed.

Mijn vraag is echter, als ik MMS heb gebruikt, kan ik dan gewoon bij 3% starten met H2O2 of al bij 35% verdunning en dan 1 druppel op 1 glas?

Ik kan wel redelijk wat hebben en smaak doet me niet zoveel als ik weet dat ik er baat bij ga hebben.

 
Dit topic schuift weer naar beneden, maar ik zou toch graag een antwoord hebben op mijn vraag hierboven als iemand die kan geven?

 
Ik zou je graag antwoord willen geven, maar ik zou het echt niet weten. Heb geen ervaring met MMS. Hoop dat er iemand reageert, die wel ervaring hiermee heeft, maar misschien is die er niet?

 
Quote:
Ik heb vorig jaar de Miracle Mineral Solution (MMS) uitgeprobeerd. Geen idee meer welke verhouding enz. En ik wil het ook niet meer gebruiken. Dat chloride is gewoon niet goed.

Mijn vraag is echter, als ik MMS heb gebruikt, kan ik dan gewoon bij 3% starten met H2O2 of al bij 35% verdunning en dan 1 druppel op 1 glas?


Je hebt groot gelijk voor wat betreft die chloordioxide (ClO2)! Als je MMS al gewend bent dan ben je ook klaar voor het echte werk, dus 35% per dag per druppel verhogen.

Mike

 
@fatsnotbad, bedankt! Ik dacht ook al dat 35% wel te doen moet zijn.

 
Hallo allemaal,

Ik wil ook aan de h2O2 maar soms twijfel ik of het op de lange duur toch wel gezond is omdat het in principe een chemische reactie is en toch niet natuurlijk. Normaal kan het lichaam niet zo veel zuurstof opnemen bij een bep. temperatuur het lichaamstemperatuur maar door de formule die bij waterstofperoxide wordt toegepast is het wel weer mogelijk maar op de korte termijn kan het goed zijn maar volgens mij is het beter om gewoon zuurstof te nemen.

Wie kan me daar mee ophelderen zodat ik zeker weet dat ik niet een verkeerde gedachte op gang breng.

Aub er niet op letten dat ik mischien sommige dingen verkeerd omschrijf, komt momenteel ben ik erg moe en heb veel slaap maar moest dit even posten voordat ik het vergat.

Alvast bedankt.

 
Zuurstof in vloeibare vorm is effectiever dan in gasvorm (de vorm die we dagelijks inademen). Door zuurstof in vloeibare vorm tot ons te nemen wordt ons bloed (eveneens vloeibaar) zuurstofrijker en ons bloed voedt de cellen, die daardoor ook meer zuurstof krijgen. Waterstofperoxide (vloeibare zuurstof) maakt onderdeel uit van de natuurlijke watercyclus en het is omdat we geen natuurlijk, zuurstofrijk water meer drinken en er geen landbouw meer mee bedrijven (ook biologisch niet) dat ons water en voedsel structureel te weinig zuurstof bevat. Bijna 1 op de 2 mensen krijgt vandaag de dag kanker en kanker is anaeroob. Het lijkt mij dat we dus wel een vloeibare zuurstofboost kunnen gebruiken!

Mike

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.475
Berichten
503.156
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan