H202

Ahhh kijk dat wilde ik graag horen Poekie! Vriendelijk bedankt!!

Jij ook bedankt nikita, ik wilde alleen ook graag weten of ik dus gewoon de 35% kan gebruiken of toch moet verdunnen naar 3% :)

Gezien ik nu vandaag de 4 druppels ga proberen kijk k inderdaad wel wat het met me doet :) Als ex-topsporter kan ik aardig wat zuurstof opnemen maar toch extra zuurstof toevoegen is nooit slecht in deze slechte omgeving (Rotterdam bij de shell, pernis) dus ja...

Groetjes en nogmaals bedankt maar weer!! :D

 
Er zijn al 116 mensen die dat hebben aangeschaft bij Ebay, aardig wat dus.

Die van Amazon zit toch ook in plastic fles?

 
Ontleding van waterstofperoxide wordt bespoedigd door metaalionen en door een hoge pH. Veel glassoorten geven heel langzaam metaalionen af en vaak wordt van water, beaard in een glazen fles de pH ook iets hoger. In de praktijk van het dagelijks leven merk je daar niet veel van, maar bij bewaren van (voor geconcentreerde oplossingen van) waterstofperoxide is het effect toch wel merkbaar.

Plastic flessen geven dit soort zaken niet af en daarom kun je die beter gebruiken voor opslag van waterstofperoxide. Een goede fles heeft ook nog een heel dun wasachtig laagje aan de binnenkant en is heel glad. Dat maakt de ontleding van waterstofperoxide nog weer wat langzamer.


[URL]http://www.wetenschapsforum.nl/index.php/topic/164683-h2o2-bewaren/[/URL]

Also, always use glass drinking containers. Hydrogen peroxide may leech a little plastic off of a plastic container. The plastic containers used by the vendors to ship H2O2 are special plastics which the general public does not have access to.

[URL]http://www.cancertutor.com/hydrogenperoxide/[/URL]

 
Ik neem alleen nog in het weekend 35% 8 druppels in een glas water als onderhoud. Toen ik aan het opbouwen was werd ik van 15 druppes kotsmisselijk, dat viel niet goed.

Nu gebruik ik het als onderhoud slechts in het weekend.

Door de weeks neem ik standaard halve glas water met sole, volle theelepel MSM poeder, appelazijn, citroen en beetje BiCa om hem iets minder zuur te maken. Geloof mij, dit maakt je wakker!

 
Het lijkt erop dat Hinmeijer chemie de foodgrade 35% nog wel levert dat zou mooi zijn.

 
Hallo allemaal, ik ben nieuw op het forum. Ik ben Antoinette, 46 jaar, HSP'er en nu 6,5 jaar herstellende van een zware burnout. Tot en met vorig jaar was het overleven en sinds dit jaar weer een beetje gevoel van leven. Werken lukt nog niet, maar heb wel weer grip op mijn leven. Dit jaar voor het eerst weer een weekje met vakantie geweest maar heb daar dan een terugval van 6 weken. Vervolgens een griepje te pakken en kom daar bijna niet van af. Ik ben erg geinteresseerd in voeding en gezondheid en eet dagelijks braaf fruit, groente en supplementen.

Ik ben 4,5 week geleden gestart met H2O2 3% 3 keer per dag 3 druppels en zit nu op 3 x per dag 3% 25 druppels sinds 1.5 week.

Ik dacht dat ik de kuur deed zoals beschreven in het boek The One Minute Cure, maar kom er nu achter dat die met 35% H2O2 gaat. Niet goed gelezen dus. Ik weet niet goed hoe nu verder want wil het eigenlijk goed doen dus de kuur met 35% H2O2, ware het niet dat ik behoorlijk heftig reageer. Ik heb behoorlijk hoofdpijn gehad in de eerste 3 weken, was erg moe, stoelgang ligt overhoop en had het af en toe koud en dan weer warm, al die tijd verlangende naar een beter gevoel ipv slechter. De hoofdpijn is weg, stoelgang iets normaler maar nog steeds MOE. Wat is nu wijsheid? Rustig doorgaan met opbouwen van de lage dosering of nu overstappen op de juiste wijze van de kuur dus ophogen met 1 druppel 35% H2O2 per dag?

Ik ben de afgelopen maanden zo moe geweest dat is ik het 's avonds niet eens kan opbrengen om bij vrienden op visite te gaan dus niet veel kwaliteit van leven en dat na 6.5 jaar ziek zijn. Wil me zooooo graag beter voelen. Wie kan mij adviseren?

lieve groetjes van Antoinette

 
Hallo Antoinette,

Allereerst kan ik je adviseren om een eigen voorsteltopic aan te maken waarin je je vragen kunt stellen, niet alleen over H202. Aangezien de basis van dit forum voeding is kan een opsomming van je dagelijkse eetpatroon ook geen kwaad. Je zegt braaf fruit en groenten te eten, maar eet je ook braaf je vetten en eiwitten ;) Verder kan ik je aanraden je in te lezen op het alleen-lezen forum of op de site van Poekie waar veel informatie van dit forum wat overzichtelijker bij elkaar staat.

Wat betreft de H202 11 druppels 3% is 1 druppel 35%, maar als je zo heftig reageert zou ik rustig opbouwen en als je klachten ervaart terug gaan in de dosis die wel goed gaat en later opnieuw proberen op te bouwen.

 
Hi Tanja,

Dank je wel voor je reactie. Ik zal je advies ter harte nemen. Ik begrijp dat jullie meer info nodig hebben om specifiek goede raad te geven. Ik was al op de site van Poekie terecht gekomen en via daar naar Mike's verhaal en heb net de Candida zelftest gedaan en tot mijn stomme verbazing scoorde ik hoog ondanks dat ik bij twijfel laag heb ingevuld.... Ik zal me hierin ook verder verdiepen.

Ik heb alles eigenlijk op zware burnout gegooid omdat ik een paar jaar geleden er achter kwam dat ik hooggevoelig en dan de thrill seeker-variant, die altijd meer gas heeft gegeven ipv meer rust te nemen. Stress heb ik al vanaf mijn tienerjaren, altijd heel erg mijn best doen, altijd haast om zo veel mogelijk uit het leven te halen, vroeg gezinnetje in een foute relatie, daarnaast carriere proberen op te bouwen en wild stapleven gehad (lang geleden).

Maar ook ben ik van 1998 tot 2011 Herbalife distributeur geweest en dacht dus vrij gezond te hebben gegeten.... en aardig wat af te weten van voeding en gezondheid, maar dat valt me nu toch erg tegen...

Nu bijkt er waarschijnlijk toch meer aan de hand te zijn. Het feit dat ik zo heftig reageer op de H2O2 3% wil dus zeggen dat ik nog zieker ben dan ik dacht? pfffff.....

 
Dat je heftig reageert hoeft niet perse een slecht teken te zijn, misschien ben je juist een goede ontgifter, wie zal het zeggen. Herbalife distributeur ai ai jai... ;) Verder is niemand meer helemaal gezond en heeft iedereen rommel te verwerken zowel emotioneel als fysiek.

 
Ik heb 10% H202 besteld, ben erg benieuwd.

Als jullie een H202 kuur doen, hoe lang duurt deze dan?
Betekent dat eerst een wat heftigere ontgifting en daarna gewoon onderhoudsniveau innemen? Wanneer stopt zo'n kuur: als je niet meer ontgift?
Alvast bedankt!

Biebs
 
Ik heb vandaag voor het eerst een druppel 10% H202 genomen.
Met een pipetje van de arganolie dat ik omgespoeld had.
Nu ben ik zo dom geweest om de druppels die nog in het pipetje zaten terug te doen in de fles (1 liter) en zag ik dat er een beetje arganolie bij de H202 kwam (ook heel logisch! waarom deed ik dat?!). Een beetje olie achtige waas zag ik. Nu ben ik bang dat ik die hele fles verpest heb..
 
@Biebs:Ik denk dat het geen kwaad kan, zelfs een hele kleine hoeveelheid olie geeft al zo'n waas.

Voor je gevoel wil je dat laagje er vast liever niet op hebben:
De olie drijft, als het een plastic fles is: in de fles knijpen het het bovenste laagje eraf halen.
In een glazen fles kan je misschien de olie opnemen in een doek, puntje van doekje erin en de olie kruipt de doek in.
 
Dankjewel!!

Afgelopen nacht echt HEERLIJK geslapen, geen idee of het met de H202 te maken had.
Heel levendig gedroomd, maar een top nacht verder.
Vandaag ook een erg goede dag vergeleken met de afgelopen weken. Ook geen idee of de H202 er aan bij draagt, maar na zulke slechte weken mag ik niet klagen!
 
Hoe doen jullie dat als jullie op vakantie gaan?
Ik vlieg over een week naar Gran Canaria en zou graag H202 meenemen maar geloof niet dat dit kan in het vliegtuig..
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.469
Berichten
498.872
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan