H202

Hallo, ik ben net klaar met alle 33 bladzijdes lezen..... maar kwam niks tegen over zeer sterke lichaamsgeuren (bij plassen, ontlasting en vooral "kruis" luchtjes)....behalve iemand die een sterke urinelucht had.... Ik ben bij 17 druppels 35% 1xdag gestopt want kon het niet meer aan, de misselijkheid, vermoeidheid, en die vieze luchtjes....de dag erna 15 druppels, en nu 2 dagen niet.... maar ben nu overtuigd om door te gaan, maar met lagere doseringen.... graag hoor ik jullie luchtjes ervaringen...

 
Oh... vergeten te vermelden dat sheila´s luchtje wel de aanleiding was om erover te schrijven....

 
haha ja ik stink gelukkig niet zo meer als toen. ik schaamde me er echt voor.

bij je thuis is niet zo erg.

alhoewel ik vorige week nog een wind liet in de auto bij iemand kon hem niet meer inhouden en die persoon zei echt niet normaal meer. en zette gelijk alle ramen open :(

 
Mike,

ik heb een vraag aan jou. Sorry, ik zit nogal in "mijn kop". Ik heb de laatste jaren geleerd om meer op mijn gevoel af te gaan en dat doe ik ook, zeker met WAPF. Maar toch blijft het hele H2O2 gebeuren in mijn hoofd zitten.

Mijn vraag is eigenlijk (en echt waar, dit is om te weten hoe het werkt niet om je in twijfel te trekken!!!) hoe jij al die kennis over h202 hebt.

Ik heb wat zitten bomen met broer (die in de wetenschap zit en veel weet over de chemische reacties in je lijf) over H2O2. Hij heeft mij verteld hoe ons lijf H2O2 gebruikt en zelf aanmaakt in helings processen. Ook vond ik hier wetenschappelijke artikelen over die vertelde dat je lijf H2O2 maakt bij het helen van wonden. Maar ook dat als je cellen teveel aanmaken dit herkent word en er een proces in werking treedt dat het H2O2 ongedaan gemaakt wordt.

Ik vroeg me dus af, als ons lijf zelf H2O2 aanmaakt, en ook weer afbreekt als er te veel is, waarom we het dan gaan innemen?

Denk je dat we tekort hebben? Ja, dat antwoord weet ik trouwens, dat denk jij. En door dit tekort te aanvullen, kunnen we bijv kanker overwinnen. Maar mijn vraag is eigenlijk, hoe weet jij dit, en kan ik die informatie ook ergens lezen?

Nogmaals, ik ben gewoon nieuwsgierig, ik trek je niet in twijfel, ik zit momenteel aan de 42 druppels h2o2 35% per dag om te kijken wat het me doet. Ik wil gewoon graag weten hoe ons lichaam werkt en op internet vind ik niet de antwoorden die ik zoek, dus ik dacht, misschien kan jij mij verder helpen?

Alvast bedankt!

 
In de vorige bladzijden wordt diverse malen geschreven dat kraanwater geschikt is om H2O2 mee in te nemen daar Nederlands kraanwater geen chloor en/of fluoride zou bevatten. Dit is helaas niet waar, wat onder andere hier valt te lezen.

Enkele maanden geleden heb ik telefonisch contact gehad met de PWN (=waternetbedrijf) vanwege een slechte smaak aan het water, en ook daarin vertelde de dame dat er chloor in het water gebruikt werd vanwege een bepaalde verontreiniging.

Er wordt dus wel degelijk chloor gebruikt, al is het maar "af en toe".

Wat betreft de H2O2 twijfel ik nog steeds om het te gaan gebruiken. De argumentatie van Mike dat H2O2 in een beter te hanteren vorm uiteen valt dan ClO2 spreekt mij aan, echter komt er in zout toch ook chloor voor.

Mike, het e-book waar je naar verwijst vermeldt toch erg nadrukkelijk dat H2O2 gebruikt moet worden in gedestilleerd water:
Quote:
Since hydrogen peroxide can react with

any dissolved minerals found in tap, spring, bottled or

any type of water other than pure, DISTILLED water,

you really should only use DISTILLED water.



Waarop baseer jij je advies dat H2O2 wel met kraanwater of sole ingenomen kan worden?

 
Quote:
De argumentatie van Mike dat H2O2 in een beter te hanteren vorm uiteen valt dan ClO2 spreekt mij aan, echter komt er in zout toch ook chloor voor.


Zout heeft als basis de combinatie van natrium en chloor. Ik vermoed dat als natrium zich bindt aan chloor er geen probleem is, terwijl andere combinaties met chloor, zoals chloordioxide (MMS), dat wel zijn. Ik ben geen biochemicus en weet niet hoe dit precies zit, maar wat ik wel weet is dat zout al eeuwenlang zonder problemen wordt gegeten en dat ClO2 mij in 2008 bij een bepaalde dosis het gevoel gaf alsof gaf dat mijn maag op springen stond!

Quote:
Waarop baseer jij je advies dat H2O2 wel met kraanwater of sole ingenomen kan worden?


Als je geen enkel risico wil nemen, gebruik je gedistilleerd water. Als Amerikanen echter nadrukkelijk waarschuwen tegen kraanwater moet je in acht nemen dat het kraanwater daar boordevol chloor en fluor zit. Dat is hier niet het geval. Ik heb in ieder geval nooit enig nadeel ondervonden van het gebruik van Nijmeegs kraanwater met H2O2.

Mike

 
Ben nu ongeveer 2 weken bezig met de H202 de 35% variant.

Ik zat op 18 druppels 3 keer per dag.

Sinds eergisteren werkt het maar wat te veel dus ik heb het nu teruggedraaid naar 2x daags 14 druppels. Dat is beter vol te houden merkte ik gisteren al.

Eergisteren was ik ineens behoorlijk ellendig van dat spul. Hartkloppingen, diarree, misselijk, rommelende maag, duizelig.

Gisteren was het al wat beter. Wel nog rommelende maag en brijerige ontlasting maar dat is geen ramp. Hartkloppingen en flink misselijk vond ik wat minder dus als dat nu verder wegblijft dan laat ik het eerst nu bij 2 x daags 14 druppels. Dan verhoog ik het eventueel later weer mocht ik het idee hebben dat dat weer kan.

 
Het is al eens gezegd op het forum, maar toch even naar boven halen. Denk er aan je fles h2o2 te ontluchten.

Mijn fles waterstofperoxide 35% is vanmorgen ontploft!! Ik heb nu een ontsmette voorraadkelder, maar geen h2o2 meer.

 
Hi mensen, ben lang weggeweest, heb toch nog even een vraagje nu ik weer aan de H202 ga...

Ik heb toen ik hier fanatiek mee bezig was een poos 8 druppels 35% per dag genomen.. dat was 2x een halve liter (kraan)water met een theelepel sole en 4 druppels 35%.

Ik heb vandaag weer, na het lezen van de honing met appelazijn en H202, een glas gedronken.

Een theemok ong 0,3. met een theelepel honing, theelepel appelazijn en een druppel pure 35%.... niet verdund dus. Ik voel dat ik het goed kan hebben.

Ik wil nu eigenlijk een kuur oppakken en dan dus naar eventueel 25 druppels.

Wat ik nu even niet mee krijg, en wellicht had ik toch even de 28 andere pagina's door moeten lezen xD, Hoe ga ik dit nu precies aanpakken.

Ik weet een ruim voor voor eten en liefst 3 uur erna weer... dus dan kan ik elke 4-5 uur iets eten. Dat moet ik ook echt wel aanhouden :p

Ik ga dus die 25 druppels drinken. Dit zijn 25 druppels 35% peroxido? Of toch verdund naar 3% peroxide?? Want ik vind die 35% eigenlijk wel prima... heb er na zo'n lange tijd nu weinig last van behalve dat ik wat "spanning" in mijn buik voel alsof ik een toernooi moet draaien, gezonde spanning dus.

En moet ik dan die 25 druppels 1x per dag drinken? Meerdere keren per dag drinken? Of moet ik meerdere glazen per dag drinken en in totaal aan de 25 komen? Dus bv 5 glazen per dag met 5 druppels??

Als iemand dit even kan verduidelijken voor mij ben ik echt heeeeeel blij :D:D:D:D

Groetjes,

Dereon

**EDIT**

Ik kan nergens gedestilleerd water vinden... niet echt een probleem om kraanwater te gebruiken toch? Las over 3 soorten ionen wat levenonderdrukkend is, leven gevend en een erg gevaarlijke... en dat het daarom beter was om niet met ijzer te drinken oid? En daarom dus gedestilleerd water te gebruiken?? :p

 
Ik las net op de facebookpagina van codex Alimentarius dat de foodgrade h202 35% niet meer aan particulieren verkocht mag worden. Bij unlimited health is het niet meer verkrijgbaar. Wel de 3% maar niet meer de 35%. Waar kan het nog anders besteld worden?

 
Quote:
Ik las net op de facebookpagina van codex Alimentarius dat de foodgrade h202 35% niet meer aan particulieren verkocht mag worden. Bij unlimited health is het niet meer verkrijgbaar. Wel de 3% maar niet meer de 35%. Waar kan het nog anders besteld worden?


Hmm daar baal ik goed van. Gelukkig nog 2 flessen in de vriezer staan. Bekend waarom het niet meer verkocht mag worden?

 
Hinmeijer heeft dit ook al laten weten in juni. Daarom wilde ik ook nog snel een fles bestellen maar deze was gebroken bij aankomst, dus niks.

 
Maar kan iemand dan nog een antwoord geven op mijn vraag aub?

Vandaag in mijn glas (0,3L) water met 3 druppels 35% en sole... Ik neem dus geen verdunning en voel me hier opzich prima bij :) Morgen een glas met 4 druppels...

De verdere vragen staan in mijn post bovenaan pag 34. :)

alvast bedankt!

 
Dank je Tanja maar heb geen creditcard iemand die nog een adresje weet in Nederland?

 
Dereon, ik ben ooit tot 18 druppels gegaan en deed dat dan in 1 glas in de ochtend. Elke dag een druppel erbij maar weet dat Mike wel met 3 druppels tegelijk ging.

 
Dereon,

Je kunt rustig de 35% gebruiken, kijk wat het met je doet. Rustig aan ophogen, per dag een druppel erbij. Als je heftige reacties krijgt ga je in druppels terug totdat het 'rustig' wordt dan hoog je het weer op.

Ook kun je proberen om het meerdere keren per dag te nemen, 2x of zo hetzelfde aantal druppels en kijk wat het met je doet.

Als je op een gegeven moment op een hoge dosis zit en je vindt het niet meer te drinken kun je het aantal druppels over 2 glazen verdelen die je achter elkaar op drinkt.

Lia

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.822
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan