Globalisten & Cultureel Marxisme


Mike

Zegt Johan nou iets zinnigs? Dat had ik niet meer van hem verwacht. Op zo’n plaats gaan demonstreren tegen Zwarte Piet vind ik ook uitlokking. Er zijn plekken in Nederland waar de bevolking zich nog wel tegen de linkse gekte verzet. Urk en Volendam werden genoemd. Voeg Duindorp ook maar toe aan dat rijtje.
 
Vanochtend liep ik langs de Nijmeegse vestiging van Dille & Kamille. Tot mijn verbazing zag ik dat ze dicht waren op deze Black Friday. Op de etalage viel te lezen dat ze expres vandaag dicht waren om een bijdrage te leveren aan...let op...de natuur. We hebben nu het punt bereikt dat winkelketens op een van de drukste winkeldagen van het jaar vrijwillig de deuren sluiten en zo voor hun eigen ondergang kiezen om maar te kunnen deugen. En dan vraag je je nog af waarom er zo weinig weerstand was vanuit de middenstand tijdens de 'pandemie'. :rolleyes:

Mike
 
Ook de ondergang van de gezondheidszorg. Is dit goed en komt er een andere gezondheidszorg? Ja, die zal er wel gaan komen, maar voor alsnog is het een drama voor alles en iedereen, want als je geen aanspraak meer kunt maken op de gezondheidszorg en je hebt een operatie nodig of wat dan ook, dan ziet het er zo maar uit.

Misschien verkeerd topic, maar ik wilde dus alleen maar even weergeven dat alles ten onder gaat aan dit deugdgedoe.

Dorothé
 
Ook de ondergang van de gezondheidszorg. Is dit goed en komt er een andere gezondheidszorg? Ja, die zal er wel gaan komen, maar voor alsnog is het een drama voor alles en iedereen, want als je geen aanspraak meer kunt maken op de gezondheidszorg en je hebt een operatie nodig of wat dan ook, dan ziet het er zo maar uit.

Misschien verkeerd topic, maar ik wilde dus alleen maar even weergeven dat alles ten onder gaat aan dit deugdgedoe.

Dorothé
toepasselijke foto ook in deze migratietijd🙄
Dat men het even weet hè, dit is het nieuwe NL( zie je wel dat het allemaal artsen en apothekers zijn)
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.690
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan